Question

*Ερώτημα. Χαρίσης 2008:164.

Ερώτηση. Δημητρόπουλος 2002:99, 209.

Ζήτημα. ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 2002:10.

Αυτός ο όρος χρησιμοποιείται στην αγγλική συχνά εναλλακτικά με τον όρο «item». Η μόνη διαφορά τους είναι ότι το item φέρνει στο νου κυρίως τις κλειστές ερωτήσεις, ενώ το question είναι πιο γενική έννοια και περιλαμβάνει επίσης τις ανοιχτές ερωτήσεις και τα καθήκοντα. Συνεπώς, ο αναγνώστης θα αποκτήσει επαρκή πληροφόρηση για τα ερωτήματα, συμβουλευόμενος και όλα τα λήμματα που περιλαμβάνουν τον όρο «item», δηλαδή τα λήμματα «item analysis», «item bank», «item calibration», «item difficulty index», «item discrimination index» και «item response theory».

Βιβλιογραφία

  • Δημητρόπουλος Ε. (2002). Εκπαιδευτική αξιολόγηση. Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη.

  • ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002). Οδηγός Σχεδίων Εργασίας (Πολυθεματικό βιβλίο, Ευέλικτη Ζώνη, Διαθεματικότητα) για τον εκπαιδευτικό. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πρόσβαση [on line]: http://www.pi-schools.gr [11/11/09].

  • Χαρίσης Α. Ε. (2008). Η αξιολόγηση του μαθήματος της Ιστορίας και η αξιολόγηση της διδασκαλίας της Ιστορίας στην ελληνική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Γενική Θεώρηση. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών θεμάτων, 14. Αθήνα: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 159-167.