Test format

Μορφή δοκιμασίας/εξέτασης/τεστ. Δημητρόπουλος 19984:358. Ρέλλος 2003:265.

Η μορφή μιας εξέτασης αναφέρεται στην εμφάνιση που έχει το τεστ και τα επιμέρους στοιχεία του, στη δομή της και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως η χρονική διάρκεια του κάθε μέρους, ο τρόπος με τον οποίο τίθεται κάθε εξεταστικό ερώτημα ή και ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να απαντηθεί, πιθανόν ο αριθμός των λέξεων που απαιτούνται στην απάντηση, ο αριθμός των μερών και το είδος των δεξιοτήτων που εξετάζονται. Περισσότερες πληροφορίες για τη μορφή μιας εξέτασης ευρείας κλίμακας δίνονται σε ενημερωτικά φυλλάδια ή τον οδηγό εξετάσεων του εξεταστικού φορέα.

Βιβλιογραφία

  • Δημητρόπουλος Ε. (19984). Εκπαιδευτική Αξιολόγηση. Η Αξιολόγηση της Εκπαίδευσης και του Εκπαιδευτικού Έργου. Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη.

  • Ρέλλος Ν. (2003). Έλεγχος μάθησης, αξιολόγηση μαθητικής επίδοσης. Αθήνα: Gutenberg.


  • Hughes A (2003). Testing for Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press.