Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς από το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών του Α.Π.Θ.: Δε σ' αγαπώ, σ' αγαπάω: η γλωσσική ποικιλία στην Εκπαίδευση (25/5/24)

25 Απρ. 2024 14:28

Το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών του Α.Π.Θ. διοργανώνει το Σάββατο 25 Μαΐου 2024 από τις 10.30 έως τις 13.30 διαδικτυακό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «Δε σ' αγαπώ, σ' αγαπάω: η γλωσσική ποικιλία στην Εκπαίδευση». Βασικός στόχος: Πώς με την κατάλληλη διδακτική διαδικασία μπορεί να οδηγηθεί το μαθητικό κοινό να "ανακαλύψει" και να κατανοήσει ζητήματα που αφορούν τη γλωσσική ποικιλία.

Το Σεμινάριο διαρθρώνεται σε τέσσερις φάσεις ως εξής (συντονιστής: Θανάσης Μιχάλης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ε.Κ.Π.Α.):

1η φάση: παρουσίαση: «Δε σ' αγαπώ, σ' αγαπάω: η γλωσσική ποικιλία στην Εκπαίδευση» (Άννα Ιορδανίδου, Ομότιμη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Πατρών),

2η φάση: παρουσίαση: «Του διεθνούς ή του διεθνή: διδάσκοντας τη γλωσσική ποικιλία μέσα από διαφορετικά κειμενικά είδη» (Μαρία Καμηλάκη, διδάσκουσα Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου),

3η φάση: παρουσίαση: «Θεωρούνταν/εθεωρείτο/θεωρούταν: γλωσσική ποικιλία και επίσημο/ανεπίσημο ύφος ή σωστό/λάθος;» (Κατερίνα Αλεξανδρή, Επίκουρη Καθηγήτρια Δ.Π.Θ.),

4η φάση: τοποθετήσεις εκπαιδευτικών και συζήτηση, με τη συμμετοχή εκπροσώπου του Ινστιτούτου.

Η συμμετοχή στο Σεμινάριο προϋποθέτει την εγγραφή των εκπαιδευτικών ως τις 20/5/2024 στον σύνδεσμο: https://shorturl.at/kDI27.

Ο σύνδεσμος για την παρακολούθηση του Σεμιναρίου μέσω της πλατφόρμας zoom θα αποσταλεί την παραμονή του Σεμιναρίου.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου θα χορηγηθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη Γραμματεία του Ινστιτούτου Νεοελληνικών Σπουδών, γρ. 418, Nέο Kτίριο Φιλοσοφικής Σχολής, Α.Π.Θ.

E‐mail:
Τηλ.: 2310 997128

25 Απρ 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0