Ενότητες
- Νέα Ελληνική (886)
- Μεσαιωνική Ελληνική (481)
- Αρχαία Ελληνική (1003)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (161)
- Γλωσσολογία (803)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3505)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (814)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (145)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (88)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (441)
- Ανακοινώσεις (7581)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2053)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1122)
- Τύπος (711)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Νέα έκδοση για τη διδακτική του μαθήματος της λογοτεχνίας
16 Οκτ. 2015 09:27 |
Νέα έκδοση για τη διδακτική του μαθήματος της λογοτεχνίας
Προσεχώς Εμείς Μεγαλώνουμε: μαρτυρίες εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο πλαίσιο του Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Επιστημονική Επιμέλεια: Χρήστος Δανιήλ & Ελένη Χοντολίδου
Εισαγωγή: Άννα Φραγκουδάκη & Θάλεια Δραγώνα
Σελ.: 224
ISBN: 978-960-499-134-1 • Τιμή: 16.90 €
εκδόσεις Τόπος
Την περίοδο 2002-2007 το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων παρήγαγε εκπαιδευτικά υλικά για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου. Τα υλικά αυτά συνόδευαν μέθοδοι διδασκαλίας που ανατρέπουν την από καθέδρας διδασκαλία, αξιοποιώντας τη διδασκαλία σε ομάδες και τη μέθοδο project. Το 2012 ξεκίνησε η Πιλοτική, δηλαδή η εφαρμογή των υλικών σε περιορισμένο αριθμό σχολείων της Θράκης για τρία χρόνια.
Στο βιβλίο αυτό ο λόγος δίνεται στους εκπαιδευτικούς που εφάρμοσαν την Πιλοτική στο μάθημα της λογοτεχνίας. Το μάθημά τους βασίστηκε στη διδασκαλία θεματικών και ειδολογικών ενοτήτων και στην ανάγνωση ολόκληρων βιβλίων (και όχι αποσπασματικών κειμένων), με τελικό σκοπό την ενεργοποίηση των μαθητών και την παραγωγή δικού τους λόγου.