Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

Διημερίδα: Ο Λόγος της Πειθούς: Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και διδακτικές προτάσεις (14-15/2/15)

02 Φεβ. 2015 09:27

Tο Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και Μελέτης της Λογοτεχνίας και της Ρητορικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και η επιστημονική μη κερδοσκοπική Ελληνική Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση διοργανώνουν επιστημονική διημερίδα με θέμα «Ο Λόγος της Πειθούς: Διεπιστημονικές προσεγγίσεις και διδακτικές προτάσεις». Η διημερίδα θα πραγματο­ποι­ηθεί το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015 στο Αμφιθέατρο του Μα­ράσ­λειου Διδασκαλείου (Μαρασλή 4). Στο πλαίσιο της διημερίδας θα διεξαχθεί και η 2η Πανελλήνια Συνάντηση Ρητορικών Ομίλων (μη διαγωνιστικού χαρακτήρα), κατά την οποία μαθητές, φοιτητές και ενήλικοι θα παρουσιάσουν δημιουργικές ατομικές και ομαδικές προφορικές δραστηριότητες και ρητορικά αγωνίσματα.
Η εκδήλωση διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και σε συνεργασία με τα Γραφεία Πολιτιστικών Θεμάτων Α΄/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Α΄, Β΄, Γ΄ Δ΄ Αθήνας, Ανατολικής και Δυτικής Αττικής και Πειραιά και με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Στη διημερίδα θα συμμετάσχουν με εισηγήσεις ακαδημαϊκοί (Πανεπιστήμιo Αθηνών, Πειραιώς, Ιωαννίνων, Πάντειο και Δημοκρίτειο), σχολικοί σύμβουλοι, εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτές ρητορικής και επικοινωνίας, ερευ­νητές από τον χώρο της κοινωνικής ψυχολογίας, της επικοινωνιολογίας, των δημοσίων σχέσεων και της ψυχικής υγείας, καθώς και φοιτητές και απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων που διακρίθηκαν σε παγκόσμιους αγώνες.

Η είσοδος είναι ελεύθερη με απαραίτητη την προεγγραφή έως 12/2 (λόγω περιορισμένων θέσεων) μέσω ηλεκτρονικής αίτησης στην ιστοσελίδα http://diimerida-gia-tin-peitho.webnode.gr/
Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής διάρκειας 20 ωρών.

Για το αναλυτικό πρόγραμμα βλ. συνημμένο

Συνημμένα


02 Φεβ 2015 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0