Ενότητες
- Νέα Ελληνική (886)
- Μεσαιωνική Ελληνική (481)
- Αρχαία Ελληνική (1003)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (161)
- Γλωσσολογία (803)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3505)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (814)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (145)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (88)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (441)
- Ανακοινώσεις (7581)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2053)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1122)
- Τύπος (711)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | 2024 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Συλλογικός Τόμος : Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Σύγχρονο Σχολείο με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη
09 Ιαν. 2017 11:31 |
Το Εργαστήριο Διά Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) του Π.Τ.Δ.Ε του Πανεπιστημίου Κρήτης ολοκλήρωσε την έκδοση του συλλογικού τόμου με τίτλο: «Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ στο Σύγχρονο Σχολείο με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη».
Το πρώτο μέρος του συλλογικού τόμου αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο της παιδαγωγικής αξιοποίησης του WEB 2.0 στο σύγχρονο σχολείο με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη. Το υλικό συνδυάζει την θεωρία με την πράξη και σχεδιάστηκε με την μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Στο Δεύτερο Μέρος παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά σενάρια 182 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης με θέμα: « Η αξιοποίηση του WEB 2.0 στο σύγχρονο σχολείο» το οποίο ξεκίνησε το 2014 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Στο τρίτο μέρος παρατίθενται οι δημιουργίες 122 συμμετεχόντων στο 1ο θερινό Σχολείο της Τήνου (2015) και στο 2ο Θερινό Σχολείο της Κισσάμου (2016).
Το σύνολο του συλλογικού τόμου διατίθεται ελεύθερα από τον διαδικτυακό τόπο του Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α http://www.edivea.org