Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής, με τίτλο: ''Επιστημονική Έρευνα και Δημιουργία: Συνδυάζοντας Γνώσεις και Καλλιτεχνικές Εκφράσεις στην Εκπαίδευση'', Παν/μιο Ιωαννίνων (16-17/5/2025)

15 Μάϊ. 2025 11:03

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και το Εργαστήριο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής, με τίτλο: ''Επιστημονική Έρευνα και Δημιουργία: Συνδυάζοντας Γνώσεις και Καλλιτεχνικές Εκφράσεις στην Εκπαίδευση'', το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Μαΐου 2025, στους χώρους του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών και στο Συνεδριακό Κέντρο ''Κάρολος Παπούλιας'' του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και έχει στόχο να αναδείξει τη σημασία της ερευνητικής και καλλιτεχνικής έκφρασης στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από μια διαθεματική, βιωματική και συμμετοχική προσέγγιση.

Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν φοιτητές και φοιτήτριες προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, καθώς και υποψήφιοι διδάκτορες από Πανεπιστήμια όλης της χώρας, ενώ εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμβάλουν ενεργά στον διάλογο και στην ανταλλαγή εμπειριών και παιδαγωγικών πρακτικών.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί υβριδικά, τόσο διά ζώσης όσο και εξ αποστάσεως, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε περισσότερους φοιτητές και εκπαιδευτικούς.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης (διά ζώσης ή εξ αποστάσεως), μπορούν να εγγραφούν στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://forms.gle/6KBigZV1xQAMPoWu5

Για περισσότερες πληροφορίες βλ.: https://uoi.gr/ekdiloseis/1o-panellinio-foititiko-synedrio-proscholikis-paidagogikis-epistimoniki-erevna-kai-dimiourgia-syndyazontas-gnoseis-kai-kallitechnikes-ekfraseis-stin-ekpaidefsi/

15 Μάϊ 2025 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0