Ενότητες
- Νέα Ελληνική (1033)
- Μεσαιωνική Ελληνική (550)
- Αρχαία Ελληνική (1095)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (180)
- Γλωσσολογία (904)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3762)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (892)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (168)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (465)
- Ανακοινώσεις (8086)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2181)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1145)
- Τύπος (804)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | 2025 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: ''Η Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση'', Νάουσα (9-11/5/2025)
08 Μάϊ. 2025 11:45 |
Υπό την αιγίδα του Δήμου της Ηρωικής Πόλης της Νάουσας, σε συνεργασία με το ΠΜΣ Δημιουργική Γραφή (ΔΗΓ) του ΕΑΠ και τη ΔΔΕ Ημαθίας, διοργανώνεται Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: ''Η Δημιουργική Γραφή στην Εκπαίδευση'', που θα πραγματοποιηθεί στη Νάουσα, από τις 9 ως τις 11 Μαΐου 2025.
Ποια είναι η σύγχρονη πραγματικότητα αναφορικά με τη σύνδεση Δημιουργικής γραφής και Εκπαίδευσης και κατά πόσον δύναται περαιτέρω να διερευνηθεί; Μπορεί η Δημιουργική Γραφή να δεξιωθεί νέα πεδία εφαρμογής και μέσω αυτών να εμπλουτίσει το διδακτικό έργο στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Κατά πόσον μπορεί η εκάστοτε παιδαγωγική θεωρία σ’ ένα μαθησιακό περιβάλλον να μετουσιωθεί όντως σε διδασκαλία ανα-δημιουργική, περνώντας από την τέχνη στην τεχνική και αντιστρόφως; Σε ποιο βαθμό τα διαφορετικά είδη του γραπτού λογοτεχνικού λόγου μπορούν να αφυπνίσουν σε μια σχολική κοινότητα μια συνεργατική και συλλογική συμμετοχή, ενεργοποιώντας συγχρόνως και τον ατομικό αυτοσχεδιασμό; Κατά πόσον, επίσης, δύναται αυτή η συνεργατική διαδικασία να υπερβεί μια διάσταση ακραιφνώς φιλολογική και να επεκταθεί σε διακαλλιτεχνική (εντάσσοντας το θέατρο, τον κινηματογράφο, τη ζωγραφική, τη μουσική) και διεπιστημονική προοπτική, ικανή να ενσωματώσει και τα ψηφιακά μέσα σε μια μεθοδολογία πλουραλιστικά διδακτική; Πόσο σημαντικός ελέγχεται ο ρόλος μιας δημιουργικής ανάγνωσης στην εκάστοτε διδακτική πρακτική, καθιστώντας τις λέξεις – ελληνικές ή ξένες, μεταφρασμένες ή μη – πρωταρχικό πεδίο εστίασης κάθε μαθησιακής και εν γένει εκπαιδευτικής εφαρμογής;
Το συνέδριο θα είναι υβριδικό (διά ζώσης και εξ αποστάσεως).
Για περισσότερες πληροφορίες και το πρόγραμμα του συνεδρίου βλ.: https://www.eap.gr/2025/05/07/%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ad%ce%b4%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%b7-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%ba/