Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

ΚΔΤΤΠΠΣ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Βρες
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

Διάλεξη S. Schreibman και Workshop για τις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Σπουδές στο ΑΠΘ (30/5/18)

24 Μάϊ. 2018 09:38

Την Τετάρτη 30 Μαΐου το Εργαστήριο Φιλολογίας & Νέων Τεχνολογιών του Τμήματος Φιλολογίας σε συνεργασία με τη Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Αριστοτέλειου
Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης υποδέχονται την Susan Schreibman και διοργανώνουν ένα
πρωινό για τις ψηφιακές ανθρωπιστικές σπουδές, με την ευγενική συμμετοχή της.

Η Susan Schreibman είναι καθηγήτρια Ψηφιακών Ανθρωπιστικών Σπουδών και επικεφαλής
του Centre for Digital Humanities του πανεπιστημίου Maynooth της Ιρλανδίας. Ανάμεσα
στα προγράμματα που εποπτεύει είναι το Letters of 1916-1923 και το Contested Memories:
The Battle of Mount Street Bridge. Από το πλούσιο συγγραφικό έργο της αναφέρουμε εδώ
τα: A New Companion to Digital Humanities (2015), A Companion to Digital Literary Studies
(Blackwell, 2008) και A Companion to Digital Humanities (Blackwell, 2004). Είναι ιδρυτικό
μέλος του περιοδικού Journal of the Text Encoding Initiative και εκπροσωπεί την Ιρλανδία
στο DARIAH.
Η Susan Schreibman, η οποία θα παρουσιάσει το ψηφιακό πρόγραμμα που εποπτεύει σχετικά με την χαρτογράφηση της καθημερινής ζωής στην Ιρλανδία μέσα από την αλληλογραφία των ανθρώπων (Letters 1916-1923) και με το ψηφιακό εργαλείο σύγκρισης κειμένων που παραδίδονται σε διαφορετικές μορφές (Versioning Machine), το οποίο έχει επινοήσει.

Η διάλεξη θα γίνει στα αγγλικά και είναι ανοικτή σε όλους.

Το workshop, επίσης στην αγγλική γλώσσα, απευθύνεται ειδικότερα σε όσους είναι εξοικειωμένοι με τη γλώσσα μαρκαρίσματος κειμένων ΤΕΙ και ενδιαφέρονται για τις ψηφιακές εκδόσεις. Ο αριθμός συμμετοχής είναι περιορισμένος (30 άτομα).
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή έως τις 28 Μαΐου στη διεύθυνση http://bit.do/Schreibman

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής.

Για το πρόγραμμα, βλ. συνημμένο

Συνημμένα


24 Μάϊ 2018 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0