Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Go
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

6ο Διεθνές Συνέδριο με τίτλο: ''Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό'', (1,2/11/2025)

23 May. 2025 12:24

Tο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης του ΕΚΕΔΙΣΥ, το Εργαστήριο Ψυχοπαιδαγωγικών Εφαρμογών στην Προσχολική Αγωγή, Laboratory for Research on Early Childhood Psychopedagogy, Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και το Greek Cultural Institute συνδιοργανώνουν στις 1 και 2 Νοεμβρίου 2025 το 6ο Διεθνές Συνέδριο με τίτλο: ''Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό''.

Στόχος του Συνεδρίου είναι να διερευνηθούν οι δυνατότητες που προσφέρει το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η τέχνη τόσο στην τυπική όσο και στη μη τυπική εκπαίδευση. Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει κεντρικές ομιλίες από ειδικούς επιστήμονες, εισηγήσεις και εργαστήρια.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και βαθμίδων, μουσειολόγους, μουσειοπαιδαγωγούς, βιβλιοθηκονόμους, φοιτητές, σπουδαστές, ερευνητές, εμψυχωτές ομάδων άτυπης εκπαίδευσης και σε όποιον/α ενδιαφέρεται για τις θεματικές του.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά διαδικτυακά.

Το πρόγραμμα του Συνεδρίου περιλαμβάνει:

α. Προφορικές ανακοινώσεις
β. Θεματικά Συμπόσια
γ. Εργαστήρια
δ. Αναρτημένες ανακοινώσεις, Posters

Όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος με σύγχρονη ή ασύγχρονη ανακοίνωση ή με εργαστήριο θα πρέπει να στείλουν τον τίτλο και την περίληψη της ανακοίνωσής τους (έως 300 λέξεις) μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας που βρίσκεται στην ιστοσελίδα https://conferencedu.weebly.com/ έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2025.

Για περισσότερες πληροφορίες βλ.: https://ekedisy.gr/6o-panellinio-synedrio-to-ekpaideytiko-paichnidi-kai-i-techni-stin-ekpaideysi-kai-ston-politismo/

23 May 2025 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0