Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

4.2. Τρόπος ανάθεσης

Από τις περιγραφές των επιμορφωτών προκύπτει ότι δεν υπήρχε σαφές και καλά επεξεργασμένο σχέδιο ως προς τα σχολεία που θα αναλάμβαναν μετά την επιμόρφωσή τους. Κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του έργου Οδύσσεια πολλοί μετακινήθηκαν και εκτός των σχολείων που είχαν οργανική θέση. Μετά τη λήξη του έργου της Οδύσσειας, όταν η ευθύνη ανήκε στο ΥΠΕΠΘ, η επιμόρφωση έγινε σε σχολεία που ανήκαν στην ίδια περιοχή με το σχολείο της οργανικής τους θέσης.


Μερικοί συνάδελφοι τοποθετήθηκαν και σε, αν και η πλειονότητα νομίζω λειτούργησε σε αυτό το μοντέλο, μερικοί βρέθηκαν σε σχολεία εκτός της οργανικής τους θέσης, δηλαδή πήγαν μόνο στην επαρχία, μόνο στην επαρχία. Από τη δεύτερη χρονιά που σταμάτησε το πρόγραμμα Οδύσσειακαι το ανέλαβε η υπηρεσία το πρόγραμμα, το Υπουργείο, τοποθετηθήκαμε σε σχολεία της οργανικής μας θέσης και επιλέγαμε όποιο σχολείο θέλαμε ως επιμορφωτικό κέντρο.

Όχι δεν υπήρχε κανένας, το απόλυτο χάος δηλαδή, ούτε καν μπορώ έτσι να το βάλω σε μια σειρά αυτό το πράγμα μεταξύ μας οι επιμορφωτές.

Ναι, εμείς επιλέγαμε τα επιμορφωτικά κέντρα. Η υπηρεσία μας τοποθέτησε στις διευθύνσεις των οργανικών μας θέσεων από τη δεύτερη χρονιά και μετά, γιατί στην πρώτη χρονιά ουσιαστικά το πρόγραμμα, σε συνεργασία βέβαια με τη διεύθυνση σπουδών της κεντρικής υπηρεσίας μας τοποθέτησε σε διευθύνσεις δικής της επιλογής και τοποθετηθήκαμε στην επαρχία την πρώτη χρονιά.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18