Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΤΡΙΤΗ 2/3 Οι Αμερικανοί τρελάθηκαν!

ΛΥΣΗ

Ο ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ (LES FELLINS)

Ο κόσμος στις ΗΠΑ είναι θύμα εκφοβισμού· κρατιέται σε κατάσταση άγνοιας και φόβου

Μετά τη διάσπαση το άθροισμα των μαζών του θυγατρικού πυρήνα και του σωματίου α είναι: mθ+mα=222,017574u+4,002603u=226,020177u

(ΕΤ3, 20.30)

Η Αμερική έχει εισέλθει σε μία από τις ιστορικές περιόδους τρέλας της, αλλά η περίοδος αυτή που διανύουμε είναι η χειρότερη που μπορώ να θυμηθώ: χειρότερη από την περίοδο του μακαρθισμού, χειρότερη από τον Κόλπο των Χοίρων, και - μακροπρόθεσμα - δυνητικά πιο καταστροφική ακόμα και από τον πόλεμο του Βιετνάμ.

Έτσι η μάζα που χάθηκε κατά τη διάσπαση είναι: mRa ( mθ+ma)=226,025406u226,020177u=0,005229u

Κλασικό ασπρόμαυρο φιλμ νουάρ, του Ρενέ Κλεμάν, γυρισμένο το 1964, αποτέλεσε πρότυπο για το είδος κι έδωσε την ευκαιρία για έναν πολύ καλό ρόλο στον Αλέν Ντελόν.

Τζον Λε Καρέ: "Η Αμερική νιώθει την ανάγκη να επιδείξει τη στρατιωτική εξουσία της σε όλους"

Χρησιμοποιώντας τη σχέση 1u=931,5Mev βρίσκουμε ότι η ενέργεια που ελευθερώνεται είναι: E=(0,005229u)x(931,5MeV/u)=4,87MeV

Ένας μικροαπατεώνας βρίσκεται κυνηγημένος και καταφεύγει σ' ένα άσυλο αστέγων. Η αντίδραση στην 11η Σεπτεμβρίου ξεπερνάει οτιδήποτε θα μπορούσε να έχει ελπίσει ο Οσάμα Μπιν Λάντεν στα πιο τρελά του όνειρα.

Ας σημειωθεί ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ενέργειας αποτελεί κινητική ενέργεια του σωματιδίου α.

Από εκεί τον ψαρεύουν δύο κυρίες για σοφέρ τους, γεγονός που δεν είναι τόσο αθώο, όσο φαίνεται. Όπως συνέβαινε την εποχή του μακαρθισμού, οι ελευθερίες που είχαν οι Αμερικανοί πολίτες, και για τις οποίες όλος ο κόσμος τους ζήλευε, είναι, τώρα πλέον, αντικείμενο συστηματικής διάβρωσης.

Νετρίνο

Μία από αυτές κρύβει ένα δολοφόνο, με τον οποίο συγκρούεται ο νεαρός πλέι-μπόι.

Ο συνδυασμός υπάκουων ΜΜΕ και επιχειρηματικών συμφερόντων στις ΗΠΑ, για μία ακόμα φορά, διασφαλίζει τον περιορισμό μιας συζήτησης που θα έπρεπε να διεξάγεται σε κάθε πλατεία κάθε χωριού και κάθε πόλης στις ΗΠΑ, στις πιο "διανοουμενίστικες" στήλες του Τύπου της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ.

3-18 Τα νετρίνα αλληλεπιδρούν τόσο ασθενικά με την ύλη, ώστε πολύ δύσκολα μπορούμε να τα παρατηρήσουμε. Ένα νετρίνο μπορεί να περάσει μέσα από τη Γη σαν να μην υπήρχε καθόλου αυτή.

Αξιολόγηση: ((( Ο επικείμενος πόλεμος σχεδιάστηκε χρόνια προτού ο Μπιν Λάντεν χτυπήσει την Αμερική, αλλά ήταν εκείνος που διευκόλυνε τη δημιουργία της σημερινής κατάστασης.

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΩΝ (ASSASSINS)

Χωρίς τον Μπιν Λάντεν, η χούντα του Τζορτζ Μπους θα προσπαθούσε ακόμα να δώσει απαντήσεις σε κάποια… ακανθώδη ερωτήματα, όπως το πώς εξελέγη στην προεδρία, τι έγινε με την Ένρον, γιατί ευνοεί τους ήδη υπερβολικά πλούσιους, γιατί δεν της καίγεται καρφί για τους φτωχούς του κόσμου, γιατί δεν νοιάζεται για το περιβάλλον και γιατί μονομερώς ανακάλεσε μία σειρά διεθνών συνθηκών.

(ΕΤ1, 21.00)

Οι ίδιοι θα έπρεπε επίσης να μας πουν γιατί συνεχίζουν να υποστηρίζουν το Ισραήλ που συνεχίζει να αψηφά τα ψηφίσματα του ΟΗΕ.

Ο Ρίτσαρντ Ντόνερ και ο Σιλβέστερ Σταλόνε, ως συνδυασμός, προδίδουν την ταυτότητα της ταινίας.

Αλλά ο Μπιν Λάντεν συνέβαλε ώστε να παραγκωνιστούν όλα αυτά τα κρίσιμα ζητήματα.

Ο δεύτερος υποδύεται έναν επαγγελματία πράκτορα για δύσκολες αποστολές.

Ο Μπους και η ομάδα του βρίσκονται στα ύψη της δημοτικότητας.

Μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου, παύει η ισχύς των άγραφων ηθικών κωδίκων της κατασκοπίας.

Τώρα, το 88% των Αμερικανών θέλουν τον πόλεμο, μας λένε.

Θέλοντας ν' αποχωρήσει από την ενεργό δράση, υπάρχει εντολή για εξόντωσή του.

Ο προϋπολογισμός των ΗΠΑ για εξοπλισμούς έχει αυξηθεί κατά ακόμα 60 δισ. δολάρια, και τώρα πλέον ανέρχεται στα 360 δισ. δολάρια.

Συγχρόνως εμφανίζεται μια όμορφη νεαρή πράκτορας.

Μία καταπληκτική νέα γενιά πυρηνικών όπλων τώρα δημιουργείται, οπότε μπορούμε πλέον να είμαστε ήσυχοι.

Αξιολόγηση: (

Ταχυδακτυλουργικά κόλπα

ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ (RAW DEAL)

Ο τρόπος πάντως με τον οποίο ο Μπους και η χούντα του κατάφεραν να εκτρέψουν την οργή της Αμερικής από τον Μπιν Λάντεν στον Σαντάμ Χουσεΐν, συνιστά ένα από τα μεγαλύτερα ταχυδακτυλουργικά κόλπα στις δημόσιες σχέσεις όλων των εποχών.

(MEGA, 22.50)

Μία δημοσκόπηση που διεξήχθη πρόσφατα μάς λέει ότι ο ένας στους δύο Αμερικανούς τώρα πιστεύει ότι ο Σαντάμ Χουσεΐν είναι υπεύθυνος για την επίθεση εναντίον του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου.

Κι εδώ πράκτορες, αποχωρήσεις κι ένας άλλος γνώριμος συνδυασμός.

Αλλά το αμερικανικό κοινό δεν είναι απλώς θύμα παραπλάνησης.

Τζον Ίρβιν και Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ οργανώνουν τον καμβά της ταινίας, στην οποία ζητάει τη βοήθεια του δεύτερου, με σκοπό να βρεθεί ο δολοφόνος του γιου ενός άλλου μυστικού πράκτορα.

Είναι θύμα εκφοβισμού και κρατιέται σε μία κατάσταση άγνοιας και φόβου.

Το δέλεαρ είναι μεγάλο, αφού η ανακάλυψη του δολοφόνου θα τον επαναφέρει στο FBI.

Η προσεκτικά ενορχηστρωμένη αυτή νεύρωση κατά πάσα πιθανότητα θα οδηγήσει τον Μπους και τους συναδέλφους συνωμότες του, σε μια νίκη στις επόμενες εκλογές.

Αναγκάζεται να υποδυθεί τον άνθρωπο του υποκόσμου, έως ότου να εξιχνιάσει την υπόθεση.

Η Βαγδάτη δεν αποτελεί ξεκάθαρο και παρόντα κίνδυνο για τους γείτονές της και σίγουρα δεν αποτελεί κανέναν απολύτως κίνδυνο για τις ΗΠΑ ή τη Βρετανία.

Αξιολόγηση: (

Τα όπλα μαζικής καταστροφής του Σαντάμ Χουσεΐν - εάν ακόμα τα διατηρεί - θα είναι ψιχία σε σύγκριση με τα όπλα που το Ισραήλ ή οι ΗΠΑ θα μπορούσαν να εκτοξεύσουν εναντίον του Σαντάμ Χουσεΐν μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα.

ΙΜΟΘΑΡ: ΝΑ ΖΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ (IMUHAR)

Το διακύβευμα δεν είναι μια επικείμενη στρατιωτική ή τρομοκρατική απειλή, αλλά η επιτακτική ανάγκη οικονομικής ανάπτυξης των ΗΠΑ.

(ΝΕΤ, 00.30)

Το πραγματικό διακύβευμα είναι η ανάγκη της Αμερικής να επιδείξει τη στρατιωτική εξουσία της σε όλους μας - στην Ευρώπη, τη Ρωσία, την Κίνα και την παλαβούτσικη Βόρειο Κορέα -, για να μας δείξει ποιος διοικεί την Αμερική, στο εσωτερικό της, και ποιος θα διοικείται από την Αμερική, έξω από την Αμερική.

Η παροικία των Νιγηριανών στο Παρίσι βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της ταινίας του Ζαν Ντιμπουισόν.

Την περασμένη Παρασκευή ένας φίλος μου στην Καλιφόρνια με πήγε στο τοπικό σούπερ μάρκετ με το αυτοκίνητό του που είχε ένα αυτοκόλλητο, το οποίο έγραφε:

Ο θάνατος της μητέρας ενός ενδεκάχρονου τού δίνει την αφορμή να επισκεφτεί τη γενέτειρα του πατέρα του, στην Αφρική.

"Και η ειρήνη είναι πατριωτική".

Στη μέση της μαγευτικής ερήμου, ο μικρός πρωταγωνιστής ζει μαγευτικές στιγμές, με τον παππού, τη θεία και τα ξαδέλφια του.

Το αυτοκόλλητο αυτό εξαφανίστηκε από το αυτοκίνητο όσο ο φίλος μου έκανε τα ψώνια του.

Αξιολόγηση: ((