Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΔΕΥΤΕΡΑ 1/3

ΣΤΕΪΤ ΝΤΙΠΑΡΤΜΕΝΤ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 3 - 6

ΟΡΛΑΝΤΟ (ORLANDO)

Υπάρχει ακόμα ο κίνδυνος της τρομοκρατίας

Στην παραπάνω διάσπαση, αν γνωρίζουμε ότι η μάζα του Ra 226 88 είναι 226,025406u, η μάζα του Rn 222 86 είναι 222,017574u και αυτή του He 4 2 είναι 4,002603u, βρείτε την ενέργεια που ελευθερώνεται κατά τη διάσπαση.

(ΕΤ3, 01.00)

Παρά τη σύλληψη υπόπτων που κατηγορούνται ως μέλη της 17Ν από τις ελληνικές διωκτικές αρχές κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ εκτιμά ότι δεν έχει εκλείψει εντελώς ο κίνδυνος της τρομοκρατίας στη χώρα και πως η πιθανότητα να υπάρξουν τρομοκρατικές ενέργειες εναντίον αμερικανικών στόχων και συμφερόντων στο μέλλον παραμένει υψηλή.

Η ταινία που ανέδειξε το ταλέντο της Σάλι Πότερ, πλημμυρισμένη από βραβεία (Όσκαρ καλύτερης καλλιτεχνικής διεύθυνσης, βραβείο καλύτερης ταινίας στα Φεστιβάλ Καταλονίας, Σιάτλ, Θεσσαλονίκης) και βασίζεται στη νουβέλα της Βιρτζίνια Γουλφ, όπου μέσα από μια περίεργη διαδρομή του ίδιου ατόμου, όπως συνενώνει επάνω του και τα δύο φύλα, μέσα σε τέσσερις αιώνες βιώνει τις αλλαγές των αντιλήψεων και κοινωνικών απόψεων ολόκληρου του κόσμου.

Αυτό επισημαίνεται στην ιστοσελίδα του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών στο κεφάλαιο που παραθέτει πληροφορίες γύρω από την Ελλάδα και το οποίο ανανεώθηκε - όπως γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα - προχθές.

Διαφορετικές ήπειροι και χρονικές στιγμές παρελαύνουν στην ταινία και κινηματογραφούνται με ιδιαίτερα ποιητικό τρόπο.

Η τελευταία ανανέωση είχε γίνει πριν από εννέα μήνες.

Αξιολόγηση: (((

Εκτιμάται ότι με τη σχετική αναφορά "φωτογραφίζεται" το γεγονός ότι μέχρι στιγμής δεν έχουν συλληφθεί μέλη άλλων τρομοκρατικών οργανώσεων, όπως ο ΕΛΑ.

ΗΡΩΙΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ (SHE WORE A YELLOW RIBBON)

Πάντως, η ελληνική κυβέρνηση έχει κάνει γνωστή την πρόθεσή της να προχωρήσει και σε αυτό το μέτωπο για να κλείσει οριστικά το "κεφάλαιο τρομοκρατία".

(ΝΕΤ, 22.00)

Εξάλλου, στο κεφάλαιο των γενικών πληροφοριών γύρω από την Ελλάδα, το Στέιτ Ντιπάρτμεντ κάνει λόγο για πολύ καλή συνεργασία των διωκτικών αρχών των δύο χωρών.

Ένα από τα κλασικότερα γουέστερν όλων των εποχών, σκηνοθετημένο από τον Τζον Φορντ, το 1949. Λίγο μετά την ήττα του στρατηγού Κάστερ στο Λιτλ Μπιγκ Χορν, ο λοχαγός Νέιθαν Μπριτλς ξεκινάει για μια τελευταία αποστολή.

Μάλιστα σε μια άλλη καθησυχαστική αναφορά επισημαίνεται ότι δεν έχουν υπάρξει συγκεκριμένες απειλές εναντίον Αμερικανών πολιτών που επισκέπτονται την Ελλάδα.

Η κλασική θέση του Φορντ, ενάντια στους Ινδιάνους, εμφανίζεται και πάλι, καθώς αυτοί αρχίζουν τις σφαγές των λευκών και τους φόνους αγροτών.

Παραταύτα, όπως είθισται σε ανάλογες περιπτώσεις, ιδιαίτερα ύστερα από τον αυξημένο βαθμό ετοιμότητας που έχει επιβληθεί μετά την 11η Σεπτεμβρίου, οι Αμερικανοί πολίτες καλούνται να επικοινωνούν για περισσότερες πληροφορίες με τις προξενικές αρχές της χώρας τους στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Σιγά σιγά όμως, η δραματική πλοκή δίνει τη θέση της στο γνώριμο θέμα της εσωτερικής μοναξιάς και των ισχυρών ανδρικών σχέσεων, που αναπτύσσονται ανάμεσα στους ήρωες του Φορντ.

Αξιολόγηση: ((((

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΩΝ 12.15 (THE LADY VANISHES)

(ΑΝΤ1, 01.15)

Ριμέικ της κλασικής ομότιτλης ταινίας του Άλφρεντ Χίτσκοκ ("Η εξαφάνιση της κυρίας"), χωρίς βέβαια, ανάλογα αποτελέσματα. Εδώ τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Άντονι Πέιτζ, που δεν μπορεί ν' αξιοποιήσει τις φροϋδικές αναφορές, από τις οποίες βρίθει το πρωτότυπο. Όλα ξεκινούν μετά από μια εντυπωσιακή βραδιά, με ατυχή κατάληξη, για μια όμορφη Αμερικανίδα κληρονόμο. Επιβιβάζεται στο τρένο και συνταξιδεύει με μια βαρόνη και τη συνοδεία της, η οποία εξαφανίζεται με μυστηριώδη τρόπο.

Αξιολόγηση: (

ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ (TWO DAYS IN THE VALLEY)

(STAR, 23.15)

Τυπική περιπέτεια αμερικάνικης παραγωγής, από τον Τζον Χέρτζεφελντ. Δύο επαγγελματίες δολοφόνοι αναλαμβάνουν να σκοτώσουν τον πρώην σύζυγο μιας αθλήτριας. Η εκτέλεση όμως, καταλήγει σε φιάσκο και δίνει την αφορμή για μια σειρά γεγονότων, που αναστατώνουν τη ζωή ενός ολόκληρου χωριού. Δύο ντετέκτιβ κάνουν την εμφάνισή τους, προσπαθώντας να διαλευκάνουν την υπόθεση.

Αξιολόγηση: (