Μελέτες 

Στατιστική ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων των εξετάσεων πιστοποίησης ελληνομάθειας 

Μελέτη για την καταλληλότητα των εξεταστικών θεμάτων στις δεκτικές δεξιότητες 

3.9 Έτος 2004 - Α΄ Επίπεδο

3.9.1 Κατανόηση προφορικού λόγου (β΄ μέρος)

Στις 12 ερωτήσεις οι 11 είχαν δείκτη ευκολίας πάνω από 80% (ποσοστό 91,6%) και 1 ερώτηση 63% (ποσοστό 8,3%). Δηλαδή 11 ερωτήσεις ήταν (πολύ) εύκολες και 1 ερώτηση ήταν δύσκολη.

Όσον αφορά στο δείκτη διακριτότητας, 10 ερωτήσεις (ποσοστό 83,3%) είχαν (πολύ) χαμηλό δείκτη από .00 έως .29 και 2 ερωτήσεις (ποσοστό 16,6%) είχαν αποδεκτό δείκτη διακριτότητας (πάνω από .30).

3.9.2 Κατανόηση γραπτού λόγου (α΄ μέρος)

Στις 13 ερωτήσεις οι 9 είχαν δείκτη ευκολίας πάνω από 80% (ποσοστό 69,2%) και 4 ερωτήσεις από 20 έως 79% (ποσοστό 30,7%). Δηλαδή 9 ερωτήσεις παρουσιάζουν (πολύ) υψηλό δείκτη ευκολίας και 4 ερωτήσεις έχουν αποδεκτό δείκτη ευκολίας.

Όσον αφορά στο δείκτη διακριτότητας, 6 ερωτήσεις (ποσοστό 46,1%) είχαν (πολύ) χαμηλό δείκτη από .00 έως .29 και 7 ερωτήσεις (ποσοστό 53,8%) είχαν αποδεκτό δείκτη διακριτότητας (πάνω από .30). Σε μία από τις 6 ερωτήσεις εμφανίζεται ελαφρώς αρνητικός ο δείκτης διακριτότητας (.-04). Η τιμή αυτή δείχνει ότι λιγότερα άτομα από την ανώτατη ομάδα επέλεξαν την ορθή απάντηση απ' ότι στην κατώτατη. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 64 ορθών απαντήσεων 30 ορθές απαντήσεις εντοπίστηκαν στην ανώτατη ομάδα, 21 στη μεσαία ομάδα και 32 ορθές απαντήσεις στην κατώτατη. Ο δείκτης αυτός όμως δε διαφοροποιεί γιατί είναι στατιστικά αμελητέος.

3.9.3 Κατανόηση γραπτού λόγου (β΄ μέρος)

Στις 12 ερωτήσεις οι 9 είχαν δείκτη ευκολίας πάνω από 80% (ποσοστό 75%) και 3 ερωτήσεις από 20 έως 79% (ποσοστό 25%). Δηλαδή 9 ερωτήσεις ήταν (πολύ) εύκολες και 3 ερωτήσεις βρίσκονται μέσα σε αποδεκτά όρια.

Όσον αφορά στο δείκτη διακριτότητας, 8 ερωτήσεις (ποσοστό 66,6%) είχαν (πολύ) χαμηλό δείκτη από .00 έως .29 και 4 ερωτήσεις (ποσοστό 33,3%) είχαν αποδεκτό δείκτη διακριτότητας (πάνω από .30).

Τελευταία Ενημέρωση: 22 Φεβ 2008, 15:30