Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
Επιμόρφωση στις ΤΠΕ
Τα κίνητρα που οδήγησαν τους εκπαιδευτικούς στην παρακολούθηση των μαθημάτων έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συχνά είναι σε ευθεία συνάρτηση με όσα θίξαμε παραπάνω. Από την ανάλυση φαίνεται πως οι εκπαιδευτικοί έδειξαν μεγάλη διάθεση για παρακολούθηση των μαθημάτων για ποικίλους λόγους που έχουν ήδη αναφερθεί παραπάνω (βλ. κυρίως κεφ. 7).
Πολύ σημαντική είναι η διαπίστωση που προκύπτει από την ανάλυση ότι τα προγράμματα επιμόρφωσης έτυχαν καθολικής αποδοχής, κάτι που είναι εξαιρετικά σπάνιο και δύσκολο να συμβεί. Φαίνεται ότι το μοντέλο αυτό επιμόρφωσης με μια ομάδα εκπαιδευτικών να επιμορφώνεται στα ΑΕΙ και, στη συνέχεια, να λειτουργεί επιμορφωτικά, στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης εργαστηριακού χαρακτήρα, με αποδέκτες μικρές ομάδες άλλων εκπαιδευτικών αποδίδει. Η μόνη κριτική που ασκείται αφορά στην ανομοιογένεια των τμημάτων κατά τη διάρκεια των επιμορφωτικών συναντήσεων, που έχουν άμεση σχέση και με το επίπεδο της τεχνολογικής εξοικείωσης των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για σωστή επισήμανση που πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα σε κάθε παρόμοια απόπειρα στο μέλλον.