Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( οι κανονιερηδες :: 26/2/2006 21:59:50) 

ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΕΡΗΔΕΣ Το Τέταρτο κουδούνι

Γ. Ερμηνεία κειμένου Παραγωγή λόγου

ΠΑΙΚΤΕΣ ΓΚΟΛ Σ Κ Φ Π 1. Γκέκας 11 5 6 - - 2. Λυμπερόπουλος 10 6 4 - - 3. Σαλπιγγίδης 10 7 - - 3 4. Τζόρτζεβιτς 10 4 - - 6 5. Λουτσιάνο 9 7 - - 2 6. Μακόρ 9 6 - - 3 7. Επαλέ 8 6 - 1 1 8. Κυπαρίσσης 7 7 - - - 9. Μάντζιος 7 4 3 - - 10. Οκκάς 7 5 2 - - 11. Κωνσταντίνου 7 5 2 - - 12. Ριβάλντο 6 4 1 1 - 13. Λαμπριάκος 6 2 4 - - 14. Μαχλάς 6 5 1 - - 15. Λαγός 6 6 - - - 16. Παπάς 5 5 - - - 17. Στολτίδης 4 1 3 - - 18. Μίετσελ 4 4 - - - 19. Ντα Κόστα 4 4 - - - 20. Ντόε 4 4 - - - 21. Σάλες 4 3 - - 1 22. Γκονζάλες 4 1 - - 3 23. Περόνε 4 4 - - - 24. Δ. Παπαδόπουλος 4 4 - - - 25. Βερονέζι 3 2 - 1 - 26. Χριστοδουλόπουλος 3 2 - 1 - 27. Γκούμας 3 - 3 - - 28. Νικολόπουλος 3 2 1 - - 29. Κατεμής 3 3 - - - 30. Μπρέσκα 3 3 - - - 31. Π. Κωνσταντινίδης 3 3 - - - 32. Σ. Κωνσταντινίδης 3 3 - - - 33. Ερέρα 3 - 3 - - 34. Λάκης 3 3 - - - 35. Ουέλινγκτον 3 3 - - - 36. Τουρέ 3 1 - 2 - 37. Σικαμπάλα 3 3 - - - 38. Χλωρός 3 3 - - - 39. Μπούσι 3 1 1 - 1 40. Κλέιτον 3 2 - - 1

ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. Κ. ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ

1. Από τη βιβλιοθήκη του σχολείου σου να πάρεις τα «Απομνημονεύματα» ή κείμενα άλλων προσώπων της επανάστασης του 1821 και να τα συγκρίνεις ως προς τη γλώσσα και τις ιδέες με το κείμενο του Μακρυγιάννη.

Σα να 'γινε ένα λάθος, μωρέ, στο Εθνικό Θέατρο.

(Να εργαστείτε σε ομάδες δύο-τριών μαθητών και μετά να κάνετε μια παρουσίαση στην τάξη).

Ο κόσμος, βέβαια, προσήλθε και προσέρχεται αθρόος και οι δύο παραστάσεις, καθώς φαίνεται, του αρέσουν.

2. «και όταν είναι ο καθείς αδύνατος…

Οπότε περί ορέξεως…

Ότι βάναμε όλοι τις πλάτες, όχι ο ένας».

Κάαατι όμως με βασανίζει…

Να ερμηνεύσεις τη φράση αυτή και να τη συγκρίνεις με τη γνωστή φράση του Μακρυγιάννη:

Μήπως θα 'πρεπε να κάνει τον Ο' Νιλ - το "Ταξίδι μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα", που τερμάτισε πια τις παραστάσεις του στο "Κάππα" - ο Κοραής Δαμάτης;

«Όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει "εγώ", όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε "εμείς".

Κι ο Γιάννης Ιορδανίδης την "Τρελή του Σαγιό" του Ζιροντού, η οποία συνεχίζεται στο "Κοτοπούλη";

Είμαστε εις το "εμείς" και όχι εις το "εγώ"».

Που την είχε κάνει και στην Κύπρο, στον ΘΟΚ, και που "του πήγαινε "κουτί" γιατί σε κάτι τέτοια ανάλαφρα "κεντάει";

Μετά να γράψεις ένα κείμενο - εισήγηση 2-3 παραγράφων προς τη γενική συνέλευση της τάξης σου, στο οποίο θα συμβουλεύεις να ακολουθήσετε όλοι τις παραπάνω προτροπές - συμβουλές του Μακρυγιάννη στα θέματα-προβλήματα της τάξης και του σχολείου σας, εξηγώντας γιατί η στάση αυτή θα έχει καλύτερα αποτελέσματα.

Κι όχι το αντίστροφο που έγινε;

Rufino Tamayo, Ζώα

Μήπως, τελικά, εκεί στο Εθνικό, μπερδευτήκανε;

Ο Τάσος Μπαντής (φωτογραφία) θα είναι ο Αγαμέμνων στην καινούργια "Ορέστεια" του Γιώργου Μιχαηλίδη που θα κάνει πρεμιέρα στο "Ανοιχτό Θέατρο", στις 4 Απριλίου. Στη διανομή επίσης, μεταξύ άλλων, οι Χρύσα Σπηλιώτη, Λίνα Μαρκάκη, Ηλίας Στρατάκος, Στέλιος Καλαθάς, Κάτια Νικολαΐδου, Πολύκαρπος Πολυκάρπου, Δημήτρης Γιαννόπουλος, Δημήτρης Δεγαΐτης, Θανάσης Τσιδίμης.

Η μετάφραση του Κ. Χ. Μύρη, τα σκηνικά και τα κοστούμια του Διονύση Φωτόπουλου και η μουσική, που θα παίζεται ζωντανά από τέσσερις μουσικούς, του Θόδωρου Αντωνίου.

Καινούργιο Έλληνα συγγραφέα παρουσιάζουν αύριο οι "Νέες Μορφές" - πάντα στην πρωτοπορία, πολύ καλή δουλειά κάνουν, την αξίζουν την επιχορήγηση… - στο υπόγειό τους στην Θεσσαλονίκη.

Τον Μάνο Λαμπράκη, βοηθό σκηνοθέτη του Λευτέρη Βογιατζή και της Νικαίτης Κοντούρη στη "νέα Σκηνή" πέρσι και μεταφραστή του "Βόιτσεκ" της Άντζελας Μπρούσκου.

"Happy Birthday" ο τίτλος του πρώτου του έργου και σκηνοθετεί ο Γιάννης Παρασκευόπουλος, που είδαμε φέτος κι εδώ, στην Πειραματική του Εθνικού, ενδιαφέρουσα δουλειά του, στον "Μπάαλ" του Μπρεχτ.

Αχ, αυτή η διακριτική γοητεία της δημοτικής…

Ειδικά όταν τη χρησιμοποιείς όπως ο καλός μου ο ρεπόρτερ της ΝΕΤ που άκουσα στις ειδήσεις: "… για την κάλυψη των επείγουσων αναγκών…".

Όλος ο κόσμος είναι μια σκηνή…

Πάντα έλεγε η καλή Ράνια Οικονομίδου (στη φωτογραφία) ότι την ενδιέφερε να σκηνοθετήσει - η δουλειά της στη δραματική σχολή των "Μορφών", του "Εμπρός" δηλαδή, ήταν μάλλον το έναυσμα.

Και ξαφνικά τρεις απ' τους μαθητές της, της δεύτερης απ' τις δυο όλες κι όλες φουρνιές που πρόλαβε να βγάλει η σχολή πριν η αρχική ομάδα των "Μορφών" διαλυθεί και συμπαρασύρει και τη σχολή - η Μαρία Αθηναίου, η Λουκία Κατωπόδη και ο Γιάννης Ξηντάρας - οι οποίοι δημιούργησαν την ομάδα "Theatertal" (ποοοολύ καλό παιδιά, και με χιούμορ αυτοκριτικό, εκ του Νεάντερταλ…) και αποφάσισαν να ανεβάσουν το "Χοντροί άντρες με φούστες" του Νίκι Σίλβερ στη μετάφραση της Χριστίνας Μπάμπου - Παγκουρέλη, φωνάζουν τη δασκάλα τους να τους σκηνοθετήσει.

Πρωτάρηδες στο σανίδι τα παιδιά - μαζί τους ο Χρήστος Νάστος, της πρώτης φουρνιάς της σχολής τους, ο οποίος έχει ήδη πατήσει το σανίδι -, ντεμπούτο στη σκηνοθεσία η Ράνια Οικονομίδου, ντεμπούτο και η επίσης συμμαθήτρια των παιδιών αλλά και αρχιτεκτόνισσα Εύα Μανιδάκη, που επιμελείται τον σκηνικό χώρο και σχεδίασε τα κοστούμια, ενδιαφέρον δείχνει το πράγμα.

Στον "Τεχνοχώρο" - η μουσική του Ανρί Κεργκομάρ, οι φωτισμοί της Μελίνας Μάσχα - από 20 Μαρτίου, παράλληλα με το "Μια ιστορία στο ζωολογικό κήπο", διασκευή απ' τον Άλμπι που ετοιμάζει ο Γιάννης Μποσταντζόγλου και κάνει πρεμιέρα το Σάββατο.

Η πολύ ενδιαφέρουσα, σαρκαστική, άγρια, ακραία "κωμωδία" του ιδιαίτερου Αμερικανού Νίκι Σίλβερ, στην Ελλάδα έχει πρωτοπαρουσιαστεί στον Εξώστη του "Αμόρε", τον Νοέμβριο του '99, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Μυλωνά και, στη συνέχεια, το 2000, ανέβηκε στην Θεσσαλονίκη απ' τις "Νέες Μορφές", σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου.