Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διεθνή :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( στιγμάτισε την πολιτική των κλειστών γραφείων :: 17/2/2006 19:02:05) 

Στιγμάτισε την πολιτική των κλειστών γραφείων

ΣΤΗ ΣΙΕΝΑ: ΚΑΚΟΣ Ο ΠΑΟ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ!

4η Ενότητα

Ο Άρης πήρε τ' όπλο του

Γλυκιά ήττα

Διαδρομές στο χώρο της τέχνης

"Ο χρόνος σε λίγο δεν θα είναι σύμμαχος", προειδοποίησε χθες από τη Λάρισα ο βουλευτής της ΝΔ Άρης Σπηλιωτόπουλος μιλώντας σε εκδήλωση της Τοπικής Οργάνωσης της ΝΔ.

Χάρη στον Ντάριλ Μίντλετον οι πρωταθλητές Ευρώπης έβρισκαν λύσεις στην επίθεση

Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ

Όπως είπε, "ο αγώνας πλέον έφτασε στο ημίχρονο…

Ο Παναθηναϊκός μπορεί να επιστρέψει από την Ιταλία ικανοποιημένος μετά το 82-76 υπέρ της Σιένας και (κυρίως) την εξέλιξη του αγώνα!

Η καταγωγή του τραγουδιού μου

Τώρα είναι αναγκαίο, περισσότερο από ποτέ, να συνεχίσουμε με ακόμα μεγαλύτερη ένταση το έργο που μαζί ξεκινήσαμε".

Η ομάδα του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος πληροφορήθηκε αργά το μεσημέρι ότι δεν μπορεί να υπολογίζει τον Ρόντνεϊ Μπιούφορντ, άντεξε στο… κολασμένο Παλάσπορτ Μανς Σάνα μόνο για ένα ημίχρονο (38-39).

Δανιήλ Γουναρίδης, Από την σειρά Πόλη

Στο πλαίσιο αυτό, μίλησε για την ανάγκη απόλυτου συντονισμού των πρωτοβουλιών και των δράσεων του καθενός, της ιεράρχησης των προτεραιοτήτων και της αυστηρής τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων. Χάρη στον Ντάριλ Μίντλετον (16 π.) και τον Αντώνη Φώτση (11 π.), οι πρωταθλητές Ευρώπης έβρισκαν λύσεις στην επίθεση, ενώ στην άμυνα ο Ιμπραήμ Κουτλουάι είχε κατορθώσει να εξουδετερώσει τον Αλφόνσο Φορντ.

«- Δεν έχετε μιλήσει ποτέ πολύ για την καταγωγή της μουσικής σας.

Σχολιάζοντας τον πρόσφατο ανασχηματισμό πρόσθεσε πως "πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι η μάχη είναι συλλογική. Μάλιστα ο Αμερικανός στο 12ο λεπτό αντικαταστάθηκε από τον Αταμάν, διότι είχε χρεωθεί με τρίτο φάουλ και έδειχνε εκνευρισμένος.

- Εμένα με ενδιαφέρει το τραγούδι.

Είτε όλοι μαζί θα κερδίσουμε, είτε όλοι μαζί θα χάσουμε.

Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στο παρκέ… αφήνοντας στα αποδυτήρια την αυτοσυγκέντρωσή του.

Θέλω να φτάσω το τραγούδι -αυτή τη σύζευξη μουσικής και ποίησης- σε απόλυτα όρια.

Γι' αυτό μικρή σημασία έχουν οι καρέκλες.

Στο πρώτο τρίλεπτο η Σιένα σημείωσε σερί 10-0, με τον Ζουκάουσκας να συνεχίζει να σκοράρει από τα 6,25 μ. και τον Φορντ ήρεμο πλέον να βρίσκει τον δρόμο προς το καλάθι του Παναθηναϊκού.

Και συγχρόνως η φόρμα του τραγουδιού να φτάσει στην απόλυτη περιεκτικότητα αλλά και λιτότητα.

Αυτές έρχονται και παρέρχονται", υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος ανέβηκε σκαλί-σκαλί την ιεραρχία του κόμματος.

Μετά το 48-39 οι "πράσινοι" κυνηγούσαν συνεχώς στο σκορ τους Ιταλούς, με τους οποίους είχε εξαιρετική απόδοση και ο Μιχάλης Κακιούζης.

Με προβληματίζει πάντα η έννοια τραγούδι…

Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στον πόλεμο συμφερόντων που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση, επισημαίνοντας ότι είναι κάτι που έχει συμβεί και στο παρελθόν.

Η διαφορά έφθασε στους 13 π. στο 32' (69-56) και όλα έδειχναν ότι οι Ιταλοί θα σημείωναν νίκη με εντυπωσιακό σκορ που θα τους πρόσφερε αβαντάζ σε τυχόν ισοβαθμία των δύο ομάδων.

Η καταβολή μου είναι το λαϊκό τραγούδι του τόπου μας και η συμφωνική μουσική.

Όσον αφορά τις επερχόμενες εκλογές του Οκτωβρίου, δήλωσε ότι "η στρατηγική μας είναι δεδομένη και δεν αλλάζει.

Όμως οι παίκτες του Ομπράντοβιτς εκμεταλλεύθηκαν τα λάθη των γηπεδούχων στην προσπάθειά τους να παίξουν με το χρονόμετρο και μείωσαν στους έξι πόντους (82-76).

Αυτά τα δύο παίξανε τεράστιο ρόλο.

Είναι η στρατηγική του μεσαίου χώρου".

Διαφορά που δεν θεωρείται μη αναστρέψιμη για τον αγώνα της 16ης Απριλίου στα Πατήσια στην περίπτωση που οι πρωταθλητές Ευρώπης στην τελευταία αγωνιστική της β' φάσης θα οφείλουν να την καλύψουν για να πάρουν το εισιτήριο για το φάιναλ φορ της Βαρκελώνης.

Κάπου στο μέσον βρήκα τη χρυσή τομή, για να κάνω το τραγούδι που ονειρεύομαι.

Κλείνοντας ο κ. Σπηλιωτόπουλος χαρακτήρισε εαυτόν "απλό στρατιώτη" της παράταξης και επισήμανε, πως "η πολιτική δεν παράγεται σε κλειστά γραφεία.

Νομίζω ότι άρχισα συνειδητά να κάνω τραγούδι από τη "Μυθολογία" και μετά, από το '65 και μετά.

Ούτε με κλειστά μάτια.

Αυτή την πράξη που λέγεται "τραγούδι".

Παράγεται στην κοινωνία, με ισότιμη και ειλικρινή σχέση, με ανοιχτές πόρτες και συνεργασία".

Ως τη "Μυθολογία" είχα διάφορες περιπέτειες γύρω από την έννοια τραγούδι.

Ι.Χ. ΓΙΑΤΣΙΟΣ

Επιτυχείς, επιτυχέστερες, ολιγότερον επιτυχείς. Αλλά με τη "Μυθολογία" απέκτησα συνείδηση αυτού που θέλω να πραγματοποιήσω και αυτού που, τελικά, με επιμονή και με εργασία καταφέρνω να πραγματοποιώ». (Από τη συνέντευξή του στον Β. Αγγελικόπουλο. «Καθημερινή» 18.12.1988).