Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Κοινωνικό ρεπορτάζ

( καθαιρέθηκε από την εκτελεστική της οτοε ο επικεφαλής του σωματείου :: 20/1/2006 18:25:14) 

EUROBANK

ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ

Δραστηριότητα 12

Καθαιρέθηκε από την Εκτελεστική της ΟΤΟΕ ο επικεφαλής του σωματείου

Σύνθεση αφαιρετική

Από μια βρύση του σπιτιού σας αφήστε να τρέχει μια πολύ λεπτή φλέβα νερού.

Σε καθαίρεση του επικεφαλής του σωματείου της Eurobank Στάθη Χαρίτου από τη θέση του γραμματέα χρηματοπιστωτικού που κατείχε στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΟΤΟΕ προχώρησε χθες το γενικό συμβούλιο της οργάνωσης.

ΆΝΝΑ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ

Πάρτε ένα μπαλόνι και φορτίστε το με τριβή.

Η ομοσπονδία των τραπεζοϋπαλλήλων με αυτό τον τρόπο επιχειρεί: α) να δαμάσει τη διασπαστική κρίση που έχει ξεσπάσει στο εσωτερικό της μετά την υπογραφή επιχειρησιακής σύμβασης στη Eurobank, που επιτρέπει τη λειτουργία των υποκαταστημάτων της στα εμπορικά κέντρα "The Mall" της Αθήνας και "Cosmos" της Θεσσαλονίκης τα Σάββατα και μέχρι το βράδυ τις καθημερινές και β) να στείλει ένα σαφές μήνυμα ότι δεν πρόκειται να δεχθεί από την πλευρά των τραπεζιτών και της κυβέρνησης καταστρατήγηση και εντέλει κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων.

Την πρώτη ημέρα της δίκης χωρίς κάμερα, φωτογραφίες εμφανίζονταν στην οθόνη και μεγεθύνονταν επί τόπου με ιλιγγιώδη ταχύτητα, για να τους προσδοθεί μια ψευδαίσθηση κίνησης.

Πλησιάστε το μπαλόνι στη φλέβα του νερού χωρίς, όμως, να το ακουμπήσετε σε αυτήν.

Ο πρόεδρος της ΟΤΟΕ Δημήτρης Τσουκαλάς υπογράμμισε ότι τα συγκεκριμένα υποκαταστήματα πρέπει να παραμείνουν κλειστά τις ώρες πέραν του συμβατικού ωραρίου και δήλωσε ότι "μόλις πριν από τρία χρόνια το ζήτημα του ωραρίου λειτουργίας έχει θεσμοθετηθεί σε σύμβαση που έχουν υπογράψει όλοι οι τραπεζίτες και μαζί η Eurobank".

Μόνο που είχαν ξεχάσει να τους βάλουν λεζάντες.

Θα παρατηρήσετε ότι η φλέβα κάμπτεται και πλησιάζει προς το μπαλόνι.

O κ. Τσουκαλάς κατηγόρησε στελέχη της κυβέρνησης, συγκεκριμένα τους κ. Αλογοσκούφη, Παναγιωτόπουλο και Γιακουμάτο, ότι δεν αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους για την εφαρμογή του νόμου, ότι υπερακοντίζουν τον κ. Λάτση και θέτουν γενικότερο ζήτημα ωραρίου για όλους τους τραπεζοϋπαλλήλους.

Οι πρώτες στιγμές ήταν παράξενες, έτσι που έχουμε συνηθίσει να μας σερβίρουν τα πάντα σε εικόνα, αλλά εν συνεχεία το μυαλό συνέθεσε την αίθουσα και παρακολούθησε τη διαδικασία πιο ζωντανά από ό,τι αν είχε απ' ευθείας μετάδοση.

Προσπαθήστε να εξηγήσετε το φαινόμενο.

Ο κ. Χαρίτος υπεραμύνθηκε των επιλογών των σωματείων του, έκανε λόγο για προειλημμένη απόφαση και κατηγόρησε τους άλλους συνδικαλιστές ότι δεν αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα την κρίση του ωραρίου.

Υπήρχε βέβαια η φωτογραφία με τους φωτορεπόρτερ, κλασική, να σπρώχνονται καθώς αγωνίζονται για μια τελευταία εικόνα, κι αυτή δεν χρειαζόταν λεζάντα, αλλά για τις άλλες κάτι θα σκεφτούν από αύριο οι παρουσιαστές των ειδήσεων.

Σκεφτείτε αν το φορτισμένο μπαλόνι ασκεί στα μόρια του νερού δυνάμεις.

Κατά τη συζήτηση σημειώθηκε διαφοροποίηση μεταξύ των συνδικαλιστών της Eurobank και της Alpha, που είχαν συγκροτήσει μέχρι σήμερα την κοινή παράταξη ΑΣΚΕ (παράταξη που άλλοι συνδικαλιστές του χώρου κατηγορούσαν ως εργοδοτική).

Τέχνες ξεχασμένες, όπως η τέχνη της περίληψης, της περιγραφής, της αξιολόγησης των σημαντικών πραγμάτων και της αξιοποίησης των λεπτομερειών, βγήκαν στην επιφάνεια, αναγκαστικά και σίγουρα θα φανούν χρήσιμες σε όσους τις χρησιμοποιήσουν.

Μήπως αυτό σας λέει κάτι για την κατανομή των φορτίων στο μόριο του νερού;

Συνδικαλιστές της ΟΤΟΕ ερμήνευαν τη διαφοροποίηση αυτή ως εκδήλωση της διαφοράς στάσης μεταξύ Alpha και Eurobank στο ζητήματα του ωραρίου αλλά και σε άλλα ζητήματα που θα προκύψουν στη συνέχεια.

Η ατμόσφαιρα του δικαστηρίου και τα τεκταινόμενα αποδίδονται καλύτερα όταν δεν είναι σε απ' ευθείας μετάδοση, όταν χρειάζεται να γίνει μια επεξεργασία και από αυτόν που περιγράφει και από αυτόν που ακούει. Οι δίκες είναι οργανωμένες ως θέαμα, είναι θέαμα, με άλλους ρυθμούς όμως και άλλη λειτουργία από αυτήν που έχει η τηλεόραση. Είναι θέαμα δοκιμασμένο επί αιώνες, φορτισμένο συμβολικά με σημασίες και έννοιες. Ο κάθε συντελεστής έχει καθορισμένο ρόλο, αλλά τον διαμορφώνει σύμφωνα με τις δυνατότητες και την προσωπικότητά του, ταυτόχρονα είναι θεατής των υπολοίπων. Το ακροατήριο επηρεάζει κι αυτό, η παρουσία των δημοσιογράφων επίσης. Το ρεπορτάζ, αναγκαστικά αφαιρετικό και περιεκτικό, ζωντάνεψε περισσότερο το κυκλικό αυτό θέατρο από ό,τι θα έκανε η κάμερα τής απ' ευθείας μετάδοσης.