Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( 4ος ομιλος (18η αγωνιστική) :: 15/1/2006 18:52:01) 

4ος ΟΜΙΛΟΣ (18η αγωνιστική) Δρόμοι 16. Η παραβολή της τελικής κρίσης: Πώς αξιολογούνται οι άνθρωποι στη Βασιλεία του Θεού

Δήμητρα - Εθν. Ολυμπ. Βόλου 2-0

ΡΟΥΣΣΟΣ ΒΡΑΝΑΣ

Συχνά αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Ρήγας Φεραίος - Αστέρας Καρδίτσας 2-0

«Μητέρα»…

Τι δίνει στη ζωή ποιότητα και αξία; Φάρσαλα - Απόλλων Λάρισας 0-0

… όλων των βομβών.

Τι την κάνει προβληματική και την υποβαθμίζει; Θησέας - Φαρκαδόνα 1-0

Έτσι ατυχώς ονομάτισαν τη νέα σούπερ βόμβα των Αμερικανών, παρομοιάζοντας κάτι που φέρνει μόνο θάνατο με κάτι που γεννάει μόνο ζωή.

Τα λόγια ή οι πράξεις; Αστέρας Ιτέας - ΓΣ Αλμυρού 3-3

ΜΟΑΒ είναι η τεχνική ονομασία αυτής της βόμβας, που έχει μήκος 10 μέτρα, είναι φτιαγμένη από 9,5 τόνους εκρηκτική ύλη υψηλής ισχύος και όταν εκρήγνυται σχηματίζει ένα μανιτάρι αερίων ύψους 3 χιλιομέτρων.

Μόνο οι πράξεις ή και οι παραλείψεις; Μυρίκη - Ανδρούτσος Γραβιάς δ.δ.

Σύμφωνα με τον Βρετανό δημοσιογράφο Μπρένταν Ο' Νιλ, είναι η ισχυρότερη μη πυρηνική βόμβα στον κόσμο.

Υπάρχει κάποιο δοκιμασμένο κριτήριο ή μέτρο, για να μετράμε την παντοτινή ποιότητα και αξία της ζωής; Μετέωρα - Ηρακλής Χάλκης 3-0

Τη ΜΟΑΒ…

Αυτό το βρίσκουμε στην παρακάτω παραβολή του Χριστού. Ταυρωπός - Φιλοκτήτης 1-0

… μερικοί την συγκρίνουν με τις ατομικές βόμβες που έπεσαν στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι το 1945.

Μτ 25, 31: "Όταν θα έρθει ο φιλάνθρωπος Κριτής με όλη του τη μεγαλοπρέπεια, και θα τον συνοδεύουν όλοι οι άγιοι άγγελοι, θα καθίσει στον… θρόνο του.

ΑΟ Καρδίτσας - Κίσσαβος 0-1

Υποστηρίζουν πως θα τερματίσει τον πόλεμο το ίδιο γρήγορα όπως οι ατομικές βόμβες τερμάτισαν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τότε θα συγκεντρωθούν μπροστά του όλα τα έθνη, και θα τους ξεχωρίσει όπως ξεχωρίζει ο βοσκός τα πρόβατα από τα κατσίκια. ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ B ΓΚΟΛ 1. Ανδρούτσος Γραβιάς 41 31-5 2. Ρήγας Φεραίος 33 27-16 3. Φιλοκτήτης Μελιβοίας 30 20-16 4. Ταυρωπός 29 27-18 5. Φαρκαδόνα 29 20-17 6. ΑΟ Καρδίτσας 28 24-14 7. Αχιλλέας Φαρσάλων 27 28-15 8. Απόλλων Λάρισας 26 18-15 9. Μετέωρα 25 23-26 10. Κίσαβος Συκουρίου 25 15-13 11. Αστέρας Καρδίτσας 24 18-15 12. Θησέας 22 18-24 13. Ηρακλής Χάλκης 21 22-28 14. Εθν. Ολυμπιακός Βόλου 20 22-21 15. ΓΣ Αλμυρού 20 16-29 16. Αστέρας Ιτέας 18 27-42 17. Δήμητρα 14 10-26 18. Μυρίκη 3 11-49

Ίσως δεν έχουν άδικο.

Τα πρόβατα θα τα τοποθετήσει στα δεξιά του και τα κατσίκια στα αριστερά του.

* O Εθν. Ολυμπιακός Βόλου έχει έναν μηδενισμό και -1 βαθμό. Γιατί όπως το 1945 με τις ατομικές βόμβες, έτσι και σήμερα με τη ΜΟΑΒ οι παραλήπτες της δεν είναι μόνο οι Ιρακινοί.

Θα πει τότε… σε αυτούς που βρίσκονται δεξιά του:

Ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος βρισκόταν στο τέλος του και μια νέα παγκόσμια τάξη αναδυόταν, όταν οι ατομικές βόμβες έφεραν την ερήμωση στην Ιαπωνία.

Ελάτε, οι ευλογημένοι από τον Πατέρα μου, κληρονομήστε τη Βασιλεία που σας έχει ετοιμαστεί απ' την αρχή του κόσμου.

Το αμερικανικό μήνυμα ήταν σαφές.

Γιατί πείνασα και μου δώσατε να φάω, δίψασα και μου δώσατε να πιω, ήμουν ξένος και με περιμαζέψατε, γυμνός και με ντύσατε, άρρωστος και μ' επισκεφτήκατε, φυλακισμένος κι ήρθατε να με δείτε'.

Ήταν μια επίδειξη στρατιωτικής, οικονομικής και πολιτικής ισχύος προς όλους, που έδειχνε την πρόθεση της Αμερικής να αναλάβει ηγεμονικό ρόλο στον μεταπολεμικό κόσμο.

Τότε θα του απαντήσουν οι άνθρωποι του Θεού:

Το γεγονός πως η ΜΟΑΒ είναι ένα μη πυρηνικό όπλο που «έχει την ισχύ μιας μικρής πυρηνικής βόμβας» είναι βέβαια μια λεπτομέρεια για εκείνους που θα νιώσουν το κάψιμό της.

'Κύριε, πότε σε είδαμε να πεινάς και σε θρέψαμε ή να διψάς και σου δώσαμε να πιεις;

Μα όσο πιο μεγάλη είναι η ισχύς της και όσο πιο μαζικές είναι οι καταστροφές από αυτήν τόσο πιο μεγάλο είναι το ηθικό κενό που αφήνει πίσω της: πώς νομιμοποιούνται οι Αμερικανοί να καθαγιάζουν τον «προληπτικό» πόλεμό τους κατά του Σαντάμ με το επιχείρημα ότι αυτός έχει όπλα μαζικής καταστροφής;

Πότε σε είδαμε ξένον και σε περιμαζέψαμε ή γυμνόν και σε ντύσαμε;

Ο εισαγγελέας…

Πότε σε είδαμε άρρωστον ή φυλακισμένον κι ήρθαμε να σε δούμε;'

… των Αμερικανών Ρόμπερτ Τζάκσον στη Δίκη της Νυρεμβέργης, στις 12 Αυγούστου 1945, είχε διατυπώσει μερικά επιχειρήματα που θα ήταν και σήμερα χρήσιμα σε ένα παρόμοιο δικαστήριο, αν από ένα καπρίτσιο της Ιστορίας, για πρώτη φορά στα χρονικά, οι ανίσχυροι και οι ηττημένοι μπορούσαν να καθίσουν στο σκαμνί τους ισχυρούς και τους νικητές.

Και… θα τους απαντήσει:

… να ξεκαθαρίσουμε στους Γερμανούς ότι το αδίκημα για το οποίο δικάζονται οι εκπεσόντες ηγέτες τους δεν είναι πως έχασαν τον πόλεμο, αλλά πως τον άρχισαν.

'Σας βεβαιώνω πως αφού τα κάνατε αυτά για έναν από αυτούς τους ασήμαντους αδερφούς μου, τα κάνατε για μένα'.

Και δεν πρέπει να επιτρέψουμε να παρασυρθούμε σε μια δίκη των αιτίων του πολέμου, γιατί η θέση μας είναι πως κανένα παράπονο και καμιά πολιτική δεν δικαιολογεί την προσφυγή σε έναν επιθετικό πόλεμο.

Ύστερα θα πει και σε αυτούς που βρίσκονται αριστερά του:

Καταγγέλλεται και καταδικάζεται ως πολιτικό εργαλείο.

'Φύγετε από μπροστά μου. …πηγαίνετε στην αιώνια φωτιά που έχει ετοιμαστεί για τον διάβολο και τους δικούς του.

Κανείς δεν συγχωρεί τη Γερμανία που εξαπέλυσε έναν επιθετικό πόλεμο επειδή είχε παράπονα.

Γιατί πείνασα και δεν μου δώσατε να φάω, δίψασα και δεν μου δώσατε να πιω' ήμουν ξένος και δεν με περιμαζέψατε, γυμνός και δεν με ντύσατε, άρρωστος και φυλακισμένος και δεν ήρθατε να με δείτε'.

Αν είχε πραγματικά παράπονα, η λύση δεν ήταν μια επίθεση εναντίον της ειρήνης στον κόσμο.

Τότε θα του απαντήσουν και αυτοί:

Η έναρξη ενός επιθετικού πολέμου είναι έγκλημα, και καμιά πολιτική ή οικονομική κατάσταση δεν μπορεί να το δικαιολογήσει».

'Κύριε, πότε σε είδαμε πεινασμένον ή διψασμένον ή ξένον ή γυμνόν ή άρρωστον ή φυλακισμένον και δεν σε υπηρετήσαμε;' Και θα τους απαντήσει: Σας βεβαιώνω πως αφού δεν τα κάνατε αυτά για έναν από αυτούς τους ασήμαντους αδερφούς μου, δεν τα κάνατε ούτε για μένα. Κι αυτοί θα πάνε στην αιώνια τιμωρία, ενώ οι δίκαιοι στην αιώνια ζωή".

Ερμηνευτικά 1. Πρόκειται για παραβολική διήγηση, με παραδείγματα και παραστατικές εικόνες από την ποιμενική, δικαστική και πολιτική ζωή. 2. Αγγέλους συναντήσαμε και στα μαθήματα για τον Ευαγγελισμό και για τη Γέννηση. Η χριστιανική διδασκαλία δέχεται ότι πρόκειται για υπάρξεις πνευματικές. Ο Θεός τους δημιούργησε πριν από τους ανθρώπους. Η δύναμη και η γνώση τους είναι ανώτερες των ανθρώπων. Ελεύθερα επέλεξαν να μείνουν αιώνια κοντά στον Θεό. Είναι προστάτες και βοηθοί των ανθρώπων. 3. Δεξιά, κατά τις αρχαίες αντιλήψεις, ήταν η τιμητική θέση στο πλάι των αξιωματούχων, ενώ αριστερά η δεύτερη και λιγότερο τιμητική ή εντελώς υποτιμητική θέση. Αυτή η διάκριση ίσχυε και για τα δεξιά και για τα αριστερά μέλη του σώματος. 4. Οι ξένοι και οι περαστικοί στον τότε ισραηλιτικό κόσμο συχνά ήταν ανυπεράσπιστοι και αντιμετωπίζονταν εχθρικά και με καχυποψία. 5. Οι λέξεις φωτιά και τιμωρία δεν έχουν σημασία κυριολεκτική. Σημαίνουν τον πόνο και τη δυστυχία που θα αισθάνονται όσοι και όσες από δικό τους φταίξιμο θα έχουν χάσει τη θέση τους κοντά στον Θεό της αγάπης μαζί με τους ανθρώπους της αγάπης. 6. Με αρχηγό τον διάβολο (ή σατανά) οι δαίμονες θεωρούνται ως άγγελοι που κάποια στιγμή - πριν από την πτώση των ανθρώπων - διάλεξαν ελεύθερα να μην είναι μαζί με τον Θεό. Η Αγία Γραφή αναφέρει γι' αυτούς ότι με πανούργους τρόπους προσπαθούν να καταστρέψουν τις αγαθές σχέσεις των ανθρώπων με τον Θεό.

Οι ψυχές στο χέρι του Θεού. Τοιχογραφία από τη μονή Ρεσάβ της Σερβίας, 15ος αι.