Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ολυμπιακοσ: αντιδρουν οι οπαδοι :: 6/2/2006 21:30:55) 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ Ορθός ο στόχος

Γ. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΘΕΪΑ - ΑΠΙΣΤΙΑ

Φήμες για Κυργιάκο

Ο Ζακ Σιράκ εξήγησε τη Δευτέρα στους Γάλλους γιατί είναι αντίθετος στον πόλεμο εναντίον του Ιράκ. Πρακτικά άθεος είναι εκείνος που, έχοντας συνειδητοποιήσει βαθιά την ανυπαρξία του Θεού, δεν ελπίζει ούτε και ζητά άνωθεν βοήθεια ακόμη και στις δύσκολες στιγμές της ζωής του, αλλά δέχεται και υπομένει το πεπρωμένο του.

''Φωτιές'' άναψε το ρεπορτάζ της σκωτσέζικης εφημερίδας ''Daily Record'', σύμφωνα με το οποιο ο Σωτήρης Κυργιάκος ετοιμάζεται να επιστρέψει στην Ελλάδα για τον Ολυμπιακό.

Για πρώτη φορά είπε καθαρά ότι η Γαλλία θα χρησιμοποιήσει το δικαίωμα που διαθέτει να ασκήσει βέτο.

Απιστία στην πράξη είναι και η διχασμένη ζωή των πιστών όπου εντοπίζεται ασυμφωνία μεταξύ πίστης και πράξης. Ο Έλληνας διεθνής αμυντικός που μένει ελεύθερος τον Ιούνιο από τους Ρέιντζερς, σύμφωνα με το δημοσίευμα έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τον Ολυμπιακό, αλλά οι οπαδοί των "ερυθρολεύκων" αντιδρούν, θεωρώντας τον ''υπεύθυνο" της απώλειας του τίτλου πριν δυο χρόνια, προκαλώντας την αποβολή του Τζιοβάνι στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.

Χρησιμοποίησε το παιδαγωγικό του ταλέντο όχι μόνο για να «προσηλυτίσει» τους ήδη «προσηλυτισμένους», αλλά και για να απευθυνθεί, με συμφιλιωτικό ύφος, στους Αμερικανούς.

Ο Χριστός το επισήμανε με τα εξής λόγια:

ΑΕΚ: Απουσία του πρόεδρου της ΠΑΕ, Ντέμη Νικολαϊδη διεξήχθη η διαδικασία της Γενικής Συνέλευσης της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ και ήταν περιπετειώδης.

Ο Γάλλος πρόεδρος είναι πεπεισμένος πως οι ΗΠΑ θα χρειαστούν τη διεθνή κοινότητα για την ανοικοδόμηση του Ιράκ.

α) "Στη βασιλεία του Θεού δε θα μπει όποιος μου λέει Κύριε, Κύριε, αλλά όποιος κάνει το θέλημα του ουράνιου Πατέρα μου." (Ματθ. 7, 21) Το μέλος της διοίκησης της ΠΑΕ Γρηγόρης Ψαριανός δέχθηκε γιαούρτι(!) κατά την προσέλευση του στο χώρο, ενώ ο εκπρόσωπος της Ορίτζιναλ, Δημήτρης Χατζηχρήστος ανέβηκε στο βήμα με μία πινακίδα από το εργοτάξιο της Νέας Φιλαδελφείας η οποία έγραφε, "Εργοταξιο, απαγορεύεται η είσοδος".

Αρνούμενη τον πόλεμο ως ένα μέσον απόλυτα τετριμμένο για την επίλυση μιας διαμάχης η «παλαιά Ευρώπη», που εκφράζεται σήμερα με τη φωνή της Γαλλίας, δεν θέτει εαυτόν εκτός παιχνιδιού.

β) «Αυτός που ακούει τα λόγια μου και δεν τα εφαρμόζει μοιάζει με έναν που έχτισε το σπίτι του πάνω στο χώμα χωρίς θεμέλια.» (Λουκ. 6,49) Από τα 308 μέλη, τα 298 εξέφρασαν την προτίμησή τους στην ανέγερση γηπέδου στην περιοχή της Νέας Φιλαδέλφειας.

Επιβεβαιώνει μία αντίληψη της παγκόσμιας τάξης όπου η χρήση της βίας δεν πρέπει να είναι παρά η υστάτη λύση, η πολυμέρεια είναι ο κανόνας και η δημοκρατική ανταλλαγή απόψεων στο πλαίσιο του ΟΗΕ υπερισχύει.

1) Απιστία είναι όταν η πίστη μας δε συμβαδίζει με τις πράξεις μας, όταν τελικά δεν τηρούνται οι εντολές του Θεού. Α' ΕΘΝΙΚΗ: Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα της 19ης αγωνιστικής:

Ο στόχος δεν είναι μόνο ευγενής, είναι πάνω απ' όλα ορθός.

Ισχυριζόμαστε ότι πιστεύουμε και παράλληλα μισούμε το συνάνθρωπό μας, εύκολα απελπιζόμαστε, είμαστε εγωιστές και συμφεροντολόγοι. ΣΑΒΒΑΤΟ: (17:45) Ηρακλής-ΟΦΗ, (19:15) Καλλιθέα-Ιωνικός, ΚΥΡΙΑΚΗ: (14:45) Λεβαδειακός-Ξάνθη, Ατρόμητος-Απόλλων Καλ., (17:15) Αιγάλεω-ΠΑΟΚ (19:30) Πανιώνιος-Παναθηναϊκός, ΑΕΚ-Λάρισα, ΔΕΥΤΕΡΑ: (21:00) Ακράτητος-Ολυμπιακός. Έτσι, ο συνειδητοποιημένος άθεος-άπιστος είναι συνεπέστερος μπροστά στον ασυνεπή πιστό και συμβαίνει αναστροφή των ρόλων, αφού άθεοι εμφανίζονται ως πιστοί και πιστοί ως άθεοι.

2) Απιστία είναι η προσκόλληση του λεγόμενου πιστού στην τυπολατρία, την εξωτερική ευσέβεια που αρκείται να νηστεύει, να παρευρίσκεται στις ακολουθίες της Εκκλησίας και εσωτερικά να παραμένει ο ίδιος. Αυτό έκαναν οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι που κατακρίθηκαν από τον Χριστό για την υποκρισία τους. Ένας άγιος Γέροντας έλεγε: τι ωφελεί να νηστεύεις το κρέας και με τα λόγια σου να τρως τον αδελφό σου; Αυτό αποτελεί αφορμή για πολλούς να ταυτίζουν το περιεχόμενο της θρησκείας με τη συμπεριφορά των εκπροσώπων της και των πιστών της.

• Ο Άγιος Συμεών, ο Νέος Θεολόγος προτιμά τον όρο ημιπιστία ή δυσπιστία από την απιστία, γιατί ο άνθρωπος βρίσκεται σε μια πορεία γεμάτη πτώσεις και αναστάσεις, αμφιβολίες και βεβαιότητες. Από τη μια πιστεύει στην Ανάσταση του Χριστού, αμφιβάλλει όμως από την άλλη, για την προσωπική ανάσταση στη δευτέρα παρουσία. Δέχεται το Χριστό σαν ιστορικό πρόσωπο και δεν τον δέχεται σαν Θεό.

• Ο ανθρωπισμός και ο αλτρουισμός μπορούν να συνδέσουν άθεους και πιστούς. Οι πιστοί συμπορεύονται με τους άθεους, όταν κάνουν καλές πράξεις χωρίς συνειδητοποίηση της χάρης του Θεού.