Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Ανάλυση

( η αποκάλυψη και το δέος που προκαλεί σε μερικούς ) 

Η Αποκάλυψη και το δέος που προκαλεί σε μερικούς Πρόσβαση μετ' εμποδίων

Πεδίο βαρύτητας

Η ιδιοφυία του χριστιανισμού έγκειται στο γεγονός ότι έχει διακηρύξει πως ο δρόμος προς το βαθύ μυστήριο είναι ο δρόμος της αγάπης.

Καλή η Αττική Οδός, αλλά με εισόδους - κερκόπορτες

3.76 Να υπολογιστεί η ένταση και το δυναμικό του πεδίου βαρύτητας της Γης σε ένα σημείο που βρίσκεται σε ύψος h=RΓ από τη επιφάνειά της. Μιας αγάπης που δεν περιορίζεται στο αίσθημα των ανθρώπων, αλλά το υπερβαίνει, όπως η ψυχή του κόσμου, γιατί είναι πιο δυνατή από το θάνατο και πιο δυνατή από τη δικαιοσύνη:

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ

Δίνονται η ακτίνα της Γης RΓ = 6400 km και η ένταση του πεδίου βαρύτητας στην επιφάνεια της Γης go=10 m/s2. "Ου γαρ απέστειλεν ο Θεός τον υιόν αυτού εις τον κόσμον ίνα κρίνη τον κόσμον, αλλ' ίνα σωθή ο κόσμος δι' αυτού".

Λίγες μόνο ημέρες πριν από την παραχώρηση του τμήματος της Αττικής Οδού από τη Λεωφόρο Κηφισού (στο ύψος της Μεταμόρφωσης) έως και τον Γέρακα, οι συγκοινωνιολόγοι δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας: "Όση ώρα θα κερδίζουν οι οδηγοί χρησιμοποιώντας την Αττική Οδό, θα την χάνουν περιμένοντας να μπουν σε αυτήν".

[Απ: 2,5 m/s2 , -32 106 J/kg] Πόσο αληθινά φαίνονται και είναι τα λόγια του σοφού Αντρέ Μαρσό!

Το νέο αυτό τμήμα (μήκους 14 χιλιομέτρων) θα έχει έξι εισόδους και πέντε ενδιάμεσους σταθμούς διοδίων στο Ηράκλειο, στην Κύμης, στην Πεντέλης, στην Κηφισίας και στη Δουκίσσης Πλακεντίας.

3.77 Σώμα μάζας m εκτοξεύεται από την επιφάνεια της Γης κατακόρυφα προς τα πάνω με ταχύτητα υ0=103 m/s.

Πόσο διορατικός ήταν ο Γάλλος συγγραφέας και διανοητής!

Πρόκειται για μεγάλο ενιαίο τμήμα της Αττικής Οδού, που θα συνδέσει την Εθνική Οδό με το αεροδρόμιο Σπάτων, και οι οδηγοί θα καλύπτουν τη συνολική απόσταση σε 20 λεπτά χωρίς καθυστερήσεις.

Υπολογίστε πόσο ψηλά θα φτάσει το σώμα.

Ο άνθρωπος που πολέμησε με τον Χεμινγουέι στον ισπανικό εμφύλιο πόλεμο, ο σύντροφος του Μάο, που διήνυσε μαζί του όλη την Κίνα, ήλθαν στιγμές που στράφηκε προς τον Χριστό.

Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν οι συγκοινωνιολόγοι, δεν ελήφθη μέριμνα για τις προσβάσεις, για τις εισόδους και εξόδους δηλαδή, προς την Αττική Οδό.

Δίνεται η ακτίνα της Γης RΓ = 6400 km και η ένταση του πεδίου βαρύτητας στην επιφάνεια της Γης go=10m/s2.

Αναφερόμενος στον Eυαγγελιστή Ιωάννη γράφει:

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, 55.000 περισσότερα αυτοκίνητα θα χρησιμοποιούν καθημερινά την Αττική Οδό όταν θα δοθούν σε χρήση τα νέα τμήματά της.

Η αντίσταση του αέρα δε λαμβάνεται υπόψη.

"Η μνήμη μου διατηρούσε από τον Ιησού, μέσω εκείνου, μια αρκετά περίπλοκη εικόνα, πειστική και κοντινή, όπως του Αγίου Φραγκίσκου της Ασίζης, αλλά παράξενα αόριστη και απρόσωπη μέσα σε τούτο το κείμενο, όπου ο Ιωάννης αυτοπεριγράφεται απλώς "ον ο Ιησούς ηγάπα".

"Υπολογίζουμε δηλαδή ότι ο αριθμός των Ι.Χ. που ημερησίως θα κυκλοφορεί στον αυτοκινητόδρομο θα φτάσει τις 100.000 από 45.000 που είναι σήμερα" εξηγεί ο πρόεδρος του Συλλόγου, συγκοινωνιολόγος κ. Γιώργος Γιαννής.

[Απ: 50 km ]

Θυμόμουνα τους "πωλούντας περιστεράς", που ο Ιησούς είχε διώξει από το ναό, και μερικές φράσεις που έκαναν το Eυαγγέλιο τούτο ψαλμωδία: "…ούπω ήκει η ώρα μου..", "…. μη δαιμόνιον δύναται τυφλών οφθαλμούς ανοίγειν" και το ζοφερό τόνο του "Πάτερ, σώσον με εκ της ώρας ταύτης…. " και τα λόγια που είχε απευθύνει στον Ιούδα τον Ισκαριώτη: "Ο ποιείς, ποίησον τάχιον…".

Σύμφωνα με τους ίδιους υπολογισμούς, το 80% αυτών των οχημάτων θα χρησιμοποιούν τις εξι νέες εισόδους και εξόδους.

3.78 Η μάζα της Γης είναι 81 φορές μεγαλύτερη από τη μάζα της Σελήνης και ο λόγος των ακτίνων τους είναι 11/3.

Θυμόμουνα την ιστορία της μοιχαλίδος, που την αφηγούνται τόσο συχνά σαν δικαστική κρίση, ενώ ο Ιησούς δεν απευθύνεται ούτε προς τους κατηγόρους, ούτε προς τη γυναίκα και λέει:

Στενοί δρόμοι

α) Αν η ένταση του πεδίου βαρύτητας στην επιφάνεια της Γης είναι g0=10Ν/kg να υπολογιστεί η ένταση του πεδίου βαρύτητας στην επιφάνεια της Σελήνης.

"Ο αναμάρτητος υμών πρώτος τον λίθον επ' αυτήν βαλέτω….", ενώ και πάλιν κάτω κύψας τω δακτύλω έγραφεν εις την γην.

Η Λεωφόρος Πεντέλης θα σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος.

β) Ένα σώμα έχει στην επιφάνεια της Γης βάρος 700 Ν.

Ξανάβρισκα αυτό το: "Ούτω γαρ ηγάπησε ο Θεός τον κόσμον, ώστε τον υιόν αυτόν τον μονογενή έδωκεν, ίνα πας ο πιστεύων εις αυτόν μη απόλυται, αλλά έχει ζωήν αιώνιον.

"Ο δρόμος είναι ήδη στενός.

Ποιο θα είναι το βάρος του στην επιφάνεια της Σελήνης;

Ου γαρ απέστειλεν ο θεός τον υιόν αυτού εις τον κόσμον, ίνα κρίνη τον κόσμον, αλλ' ίνα σωθή ο κόσμος δι' αυτού".

Σε αυτόν λειτουργούν εμπορικές επιχειρήσεις και αυτό σημαίνει ότι εκεί σταθμεύουν φορτηγά, εμπορικά οχήματα και Ι.Χ.

[Απ: 1,66 N/kg , 116,2 N ]

Οι σκέψεις αυτές γίνονται από το διάσημο συγγραφέα, ενώ αναμένει την εκτέλεσή του από τους ναζί.

Εφτά γραμμές αστικών λεωφορείων διέρχονται επίσης από τη συγκεκριμένη λεωφόρο και πραγματοποιούν στάσεις κάθε εκατό το πολύ μέτρα" τονίζει ο κ. Γιαννής.

3.79 Από διαστημική εξέδρα που βρίσκεται σε ύψος h από την επιφάνεια της Γης θέλουμε να εκτοξεύσουμε διαστημόπλοιο ώστε να εγκαταλείψει το πεδίο βαρύτητας της Γης.

Δεν σκέπτεται τα παιδικά του χρόνια, ούτε τους δικούς του.

"Αναμένεται, μάλιστα, να αυξηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος της Λεωφόρου Πεντέλης κατά 10% από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του νέου τμήματος της Αττικής Οδού.

Να βρεθεί η ελάχιστη ταχύτητα που πρέπει να δώσουμε στο διαστημόπλοιο.

Στη μνήμη του δεν έμενε παρά η αδελφοσύνη.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας, θα σχηματίζεται στα επίμαχα σημεία εισόδου και εξόδου ουρά μήκους 3 χιλιομέτρων.

Αγνοήστε τις επιδράσεις των άλλων ουράνιων σωμάτων πλην της Γης.

Αυτό που ζούσε βαθιά μέσα του, όσο και η προσέγγιση του θανάτου, ήταν το απελπισμένο χάδι, που κλείνει τα μάτια των πεθαμένων.

Οι οδηγοί θα περιμένουν έως και 20 λεπτά για να εισέλθουν στον αυτοκινητόδρομο".

Δίνονται η ακτίνα της Γης RΓ και η ένταση του πεδίου βαρύτητας στην επιφάνειά της g0.

Ήταν η τελευταία επίκληση.

Θα χάνουν, δηλαδή, όσο χρόνο κερδίζουν οδηγώντας στον καινούργιο αυτοκινητόδρομο.

[Απ: [pic]]

Κι αυτή απευθύνονταν στον Χριστό.

Στην πρόσβαση της Λεωφόρου Κηφισίας τα προβλήματα είναι διαφορετικά.

3.80 Να βρείτε την ταχύτητα διαφυγής ενός σώματος από την επιφάνεια πλανήτη με μάζα m=MΓ/8 και πυκνότητα ίση με αυτή της Γης.

Ο Γάλλος διανοητής είχε την τύχη να σωθεί την τελευταία στιγμή.

"Η είσοδος και η έξοδος στην Αττική Οδό στη συγκεκριμένη λεωφόρο έχουν από μία λωρίδα" τονίζει ο πρόεδρος των συγκοινωνιολόγων.

Η ταχύτητα διαφυγής από τη Γη είναι υ=11,2 km/s.

Ποτέ, όμως, δεν έπαυσε να εκφράζει την πίστη του στο Χριστό.

"Σε αυτήν χωράνε 1.000 οχήματα ανά λωρίδα ανά ώρα.

Η Γη και ο πλανήτης να θεωρηθούν ομογενείς ακίνητες σφαίρες.

Και δεν είναι ο μόνος.

Θα έπρεπε να χωρούσαν 2.000 οχήματα, ώστε τα αυτοκίνητα να μη μειώνουν την ταχύτητά τους.

Ο όγκος μιας σφαίρας δίνεται από τη σχέση [pic].

Ο στρατηγός Μπράντλι είχε δηλώσει το 1948:

Καθυστέρηση

[Απ: 5,6 km/s]

"Από την ανθρωπότητα λείπει κάτι το ουσιώδες.

Έχουμε υπολογίσει (χρησιμοποιώντας πολύπλοκους μαθηματικούς υπολογισμούς και λαμβάνοντας υπόψη όλες τις κυκλοφοριακές παραμέτρους) την καθυστέρηση σε 10 λεπτά κατά μέσο όρο για κάθε οδηγό".

3.81 Η ταχύτητα με την οποία φτάνει ένας μετεωρίτης στη Γη μπορεί να εκτιμηθεί από το μέγεθος του κρατήρα που θα ανοίξει κατά την πρόσκρουσή του στην επιφάνεια της Γης.

Τι;

Στη διασταύρωση της Εθνικής με την Αττική Οδό (στο ύψος της Μεταμόρφωσης) η καθυστέρηση, σύμφωνα με τον κ. Γιαννή, θα είναι επίσης σοβαρή όταν θα ξεκινήσει η πλήρης λειτουργία της Αττικής Οδού.

Από το μέγεθος ενός τέτοιου κρατήρα εκτιμάμε ότι ένας μετεωρίτης έφτασε στην επιφάνεια της Γης με ταχύτητα υ=65.000km/h.

Ένα είδος πνευματικού στοιχείου, που να χαλιναγωγεί την επιστημονική δύναμη του σύγχρονου ανθρώπου.

"Σε αυτό το σημείο θα παρατηρηθεί μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.

Υπολογίστε την ταχύτητα που είχε ο μετεωρίτης όταν έμπαινε στα όρια της βαρυτικής επίδρασης της Γης.

Είναι τώρα φανερό πως η επιστήμη δεν μπορεί να δώσει ένα ρυθμό στη ζωή.

Η μια λωρίδα εισόδου ή και εξόδου δεν θα μπορεί να ικανοποιεί αυτό το φορτίο.

Θεωρήστε τις τριβές που αναπτύσσονται κατά την κίνηση του μετεωρίτη στην ατμόσφαιρα της Γης αμελητέες και αγνοήστε την επίδραση των άλλων ουράνιων σωμάτων, πλην της Γης, στην κίνησή του.

Η ζωή διέπεται από αξίες.

Δεδομένου ότι αυτή χωράει 1.000 οχήματα ανά λωρίδα ανά ώρα, ενώ θα έπρεπε ο αριθμός αυτός να ήταν 3.000 οχήματα για να μην υπάρχει καθυστέρηση, σύμφωνα με τους υπολογισμούς μας".

Δίνονται RΓ=6400 km, και g0=10 m/s2.

Και η δική μας και η ζωή των εθνών και ίσως η ζωή της ανθρωπότητας.

Η καθυστέρηση εδώ υπολογίζεται σε 15 λεπτά.

[Απ: [pic]]

Έχουμε αποσπάσει το μυστικό του ατόμου και απορρίψει την επί του Όρους Ομιλία.

Στις άλλες τρεις εισόδους και εξόδους, πάντως, το πρόβλημα αναμένεται να είναι μικρότερο, αφού ο κυκλοφοριακός φόρτος είναι λιγότερος.

3.82 Δύο μικρές σφαίρες με μάζες m1 = m και m2 = 2m βρίσκονται σε απόσταση l μεταξύ τους και έξω από οποιοδήποτε πεδίο βαρύτητας.

Γνωρίζουμε την τέχνη να σκοτώνουμε, αλλά όχι και την τέχνη της ζωής….

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, ο χρόνος αναμονής για την είσοδο ή έξοδο από τον νέο αυτοκινητόδρομο δεν θα ξεπερνάει τα 5 με 7 λεπτά.

Να βρεθεί το σημείο του χώρου στο οποίο η ένταση του βαρυτικού πεδίου που δημιουργούν οι σφαίρες είναι μηδέν και στη συνέχεια να υπολογισθεί γι’ αυτό το σημείο το δυναμικό του βαρυτικού πεδίου.

Οι χριστιανοί των πρώτων αιώνων περίμεναν με αγωνία τον δεύτερο ερχομό του Χριστού, με τον οποίο θα άρχιζε η βασιλεία του Θεού επί της γης για χίλια χρόνια.

Μεγάλες οι πινακίδες πιο μεγάλα τα λάθη…

Δίνεται η σταθερά παγκόσμιας έλξης G.

Πολλές αιρετικές ομάδες συγκροτήθηκαν τότε, με βάση τη σκέψη, ότι "εμείς είμαστε οι δίκαιοι, κι από εμάς αρχίζει η χιλιετία".

Η Αττική Οδός θα είναι ίσως ο πιο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος σε όλη την Ευρώπη όταν λειτουργήσει στο σύνολό της.

[Απ: [pic] από την m1, [pic]]

Όπως είναι γνωστό δεν συνέβη τίποτα.

Θα πληροί όλα τα στάνταρ όσον αφορά το οδόστρωμα και τη συντήρηση.

3.83 Στις κορυφές Α,Β, Γ ενός τριγώνου με πλευρές α, β, γ βρίσκονται οι σφαιρικές μάζες m1, m2, και m3.

Σήμερα δεν προκαλείται η αναστάτωση του παρελθόντος.

Θα είναι ασφαλής, ενώ το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας της υπόσχεται ότι θα λειτουργεί άψογα εξυπηρετώντας τους οδηγούς.

Να υπολογιστεί η ενέργεια που απαιτείται για να τις απομακρύνουμε σε άπειρη απόσταση μεταξύ τους.

Ωστόσο, πολλοί φόβοι εκφράζονται και πολλές απόψεις διατυπώνονται.

Ιδιαίτερη σημασία, υπόσχονται οι αρμόδιοι, έχει δοθεί και στη σήμανση.

Δίνεται η σταθερά G.

Δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανείς πως μια ανησυχία πλανάται.

Ταμπέλες μεγάλες, ευδιάκριτες, πολλές.

[Απ: [pic]]

Τι θα συμβεί στην τρίτη χιλιετία;

Μόνο που έχουν ορθογραφικά λάθη.

Οι πιο ψύχραιμοι βλέπουν την πραγματικότητα.

Η συγκεκριμένη ταμπέλα βρίσκεται επί της Λεωφόρου Κηφισού, στο ύψος της Μεταμόρφωσης, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Δεν είναι ανάγκη να εισβάλουν τα θηρία της Αποκάλυψης, για να τιμωρήσουν τον άνθρωπο.

Ελάχιστα μέτρα πριν από την είσοδο στον καινούργιο αυτοκινητόδρομο.

Ούτε ο Θεός ούτε ο Υιός του έχουν επιδείξει ποτέ κακότητα.

Και αναγράφει τον Πειραιά ανορθόγραφα.

Αλλού βρίσκεται ο κίνδυνος.

Για όσους θέλουν να βάλουν τον δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων, το Λεξικό Μπαμπινιώτη (της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, έκδοση Κέντρου Λεξικολογίας) αναφέρει στο σχετικό λήμμα τρεις ονομασίες του λιμανιού με την ίδια πάντα ορθογραφία: Πειραιάς, Πειραιεύς (γενική Πειραιώς) και το λαϊκότροπο Περαίας.

Ο άνθρωπος κινδυνεύει από τον άνθρωπο. Το διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας το κείμενο του Ιταλού καθηγητή και διανοητή Ουμπέρτο Έκο:

"Από την Αποκάλυψη διατηρείται η αίσθηση μιας σύγκρουσης, που παραμένει πάντοτε ανοιχτή, και μιας σειράς από φοβερές δοκιμασίες που πρέπει να περάσουμε, αν θέλουμε να φτάσουμε σε μια αληθινή Αλλαγή. Τώρα, όμως, το νόημα του λόγου έχει αντιστραφεί: Η αναμονή δεν είναι πλέον η παθητική, η χιλιετία των δικαίων δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί ανεύθυνα, η ελπίδα δεν είναι ουτοπία. Δεν ωφελεί να βάλουμε τα κλάματα για τα πρότυπα ανάπτυξη ή υπανάπτυξης που περνάνε κρίση. Πρέπει να προτείνουμε και να κάνουμε πραγματικότητα ένα καινούργιο πρότυπο. Δεν μπορούμε να πούμε: "Τι ωραία! Υπάρχει κρίση. Ας μετανοήσουμε, για να επιστρέψουμε στην αμόλυντη φύση". Αντίθετα, πρέπει να σκεφθούμε: "Σας το είχαμε πει πως η κρίση θα ερχόταν. Ακόμη και η φύση μολύνθηκε. Τώρα είμαστε υποχρεωμένοι να επινοήσουμε μια νέα φύση στα μέτρα του ανθρώπου".

Ας έλθουμε όμως και στην παράδοση. Ο Ιωάννης ο Θεολόγος, εξόριστος στην Πάτμο, μέσα σ' ένα σπήλαιο, υπαγόρευσε στο μαθητή του Πρόχορο το βιβλίο της "Αποκάλυψης". Γύρω απ' αυτό το κέντρο λατρείας, κατά καιρούς έχτισαν το ένα πάνω στο άλλο κελιά, εκκλησάκια, κελάρια και έτσι σταδιακά, χωρίς τάξη και πρόθεση σχηματίσθηκε ένα κτιριακό σύνολο, πολύπλοκο εσωτερικά και πλαστικό εξωτερικά. Σε μια τοιχογραφία, ο Ιωάννης ο Θεολόγος όρθιος, μέσα σε ένα ορεινό τοπίο, ακούει το λόγο του Θεού και τον υπαγορεύει στον καθισμένο μαθητή του Πρόχορο. Το κείμενο αυτό, αιώνες τώρα, προκαλεί δέος σε ορισμένους. Και πολλές συζητήσεις μεταξύ άλλων ανησυχούντων. Ο περισσότεροι, όμως, αγνοούν το περιεχόμενό του. Και δεν ανησυχούν καθόλου.

Β.