Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Επιστολή αναγνώστου

( όλοι στη δουλειά και στην προκοπή ) 

Όλοι στη δουλειά και στην προκοπή Ρεκόρ παραπόνων για ΔΕΗ, ΟΤΕ

Ε ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ

Αγαπητή "Μακεδονία",

ΦΙΛΙΟΣ ΣΤΑΓΚΟΣ

1. Με αφετηρία την περιγραφή ενός χώρου (του ναού του Δία), αλλά και άλλες αντίστοιχες περιγραφές που θα αναζητήσετε στα βιβλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, των Αρχαίων Ελληνικών και άλλες σε χρηστικά κείμενα των εφημερίδων (π.χ. μικρές αγγελίες), συγκεντρώστε ένα λεξιλόγιο κατάλληλο για την περιγραφή ενός χώρου ή κτιρίου.

Σ' αυτόν τον τόπο οι μισοί δουλεύουν και οι άλλοι μισοί, μας δουλεύουν. Μεταξύ των λιγότερο ικανοποιημένων Ευρωπαίων από τη χρήση των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, κυρίως στη διανομή ηλεκτρικής ενέργειας και στη σταθερή τηλεφωνία, είναι οι Έλληνες καταναλωτές σύμφωνα με κοινή δημοσκόπηση στα 15 κράτη-μέλη της Ε.Ε. Ουσιαστικά - Επίθετα - Ρήματα τοποθεσία, η - καταπράσινος - διακρίνω, -ομαι τοπίο, το - - Και έτσι, μοιραία οι μισοί απ' αυτούς που εργάζονται γίνονται μόνιμα θύματα μιας αναπάντεχης εκμετάλλευσης. Στη δημοσκόπηση, που έγινε με παραγγελία της γενικής διεύθυνσης προστασίας του καταναλωτή της Ε.Ε., και δημοσίευσε χθες το Ευρωβαρόμετρο, η πλειοψηφία, τόσο των Ελλήνων όσο και των άλλων Ευρωπαίων, εμφανίζεται σε γενικές γραμμές ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.

2. Με αφετηρία το λογοτεχνικό κείμενο που διαβάσατε (κείμ. 7) αλλά και από τη μελέτη άλλων κειμένων (από τη λογοτεχνία, το θέατρο, τον κινηματογράφο, τα μουσεία, το διαδίκτυο κ.λπ.), συλλέξτε λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται στην περιγραφή του σώματος και του προσώπου ενός ανθρώπου (άντρα ή γυναίκας). Αυτό μπορεί να ξεκινάει κι από τον ίδιο μας τον οικογενειακό χώρο και να καταλήγει στα παιδιά των φαναριών. Ωστόσο, η Ελλάδα συγκεντρώνει από τα υψηλότερα ποσοστά δυσαρέσκειας από τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας (31%) και από τη ΔΕΗ (29%).

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΕΠΙΘΕΤΑ το σώμα - εμφάνιση-ενδυμασία - βάδισμα - πρόσωπο (μάτια, μύτη, χαμόγελο) - Όλο το κακό ξεκινάει, από την οκνηρία.

Αντίστοιχα, ο μέσος όρος δυσαρέσκειας στα 15 κράτη-μέλη είναι 22% και 19%.

Και απορίας άξιον είναι:

Ειδικότερα, το 65% των Ελλήνων δεν είναι ικανοποιημένοι από τις τιμές του ΟΤΕ και το 14% από την ποιότητα των υπηρεσιών του.

Πώς αυτοί που μόνιμα κάθονται, επιπλέουν ή απολαμβάνουν άνεση και χλιδή; Από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, μόνο οι Ιταλοί γκρινιάζουν περισσότερο για τις υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας (42%). Ποια είναι τα κορόιδα ανάμεσά μας; "Μαύρο" ρίχνουν οι Έλληνες και στη ΔΕΗ, καθώς είναι οι λιγότερο ικανοποιημένοι Ευρωπαίοι τόσο από τις τιμές της εταιρείας διανομής ηλεκτρικής ενέργειας (61%) όσο και από την ποιότητα (13%) και την εξυπηρέτηση των πελατών (14%). Ποιοι τους συντηρούμε;

Αντίθετα, εμφανίζονται στη μέση της κλίμακας σε σχέση με τους Ευρωπαίους συμπολίτες τους για τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας (65% ικανοποιημένοι, 19% δυσαρεστημένοι), τη διανομή νερού (74% και 21% αντίστοιχα), τις ταχυδρομικές υπηρεσίες (79% και 11%).

Καιρός να ξυπνήσουμε.

Παραδόξως, η έρευνα που διενήργησε στην Ελλάδα η εταιρεία Market Analysis σε δείγμα 1.000 ατόμων, φέρνει τους Έλληνες να είναι από τους πιο ικανοποιημένους Ευρωπαίους από την εξυπηρέτησή τους ως πελατών (70%) και την ενημέρωση στη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών (74%).

Είτε είμαστε γονείς, είτε εργαζόμενοι.

Γι' αυτό, σήμερα στα περισσότερα σπίτια επικρατεί ο αυταρχισμός, τα παράλογα θέλω των παιδιών, το μη σε νοιάζει πού πάω, τι κάνω. Γι' αυτό επικρατεί η αδιαφορία για τα έξοδα του σπιτιού και χίλια άλλα που γεννά η ρεμπελιά.

Ανατολίτηδες και σήμερα ακόμα οι άνδρες και κατά συνέπεια οι γιοι. Βάζουνε τη γυναίκα και μάνα σε διπλό και τριπλό αγώνα κι εκείνοι μένουνε θεατές.

Να μας λείπει τέτοιος φεμινισμός και ισότητα. Καιρός να μιλήσουμε την αλήθεια που πονάει. Ας πούμε, μια φωνή, τέρμα στα κορόιδα. Όλοι στη δουλειά και την προκοπή. Στην τέχνη και στην αγροτική ζωή.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ

Ποιήτρια