Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Σύντομη είδηση

( σεμιναριο διοργανωνει στη λαρισα το ινστιτουτο "κ. καραμανλησ" ) 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΤΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ "Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ" ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΚΝΗΣ

Η ισχύς του ηλεκτρομαγνήτη

Στα… θρανία δήμαρχοι και νομάρχες

"Υπό διωγμόν όσοι θίγουν τα κακώς κείμενα"

Όταν μια μαγνητική βελόνα βρίσκεται αρκετά μακριά από έναν ηλεκτρομαγνήτη δεν ασκείται επάνω της μαγνητική δύναμη από αυτόν.

Εισηγητές μεταξύ άλλων θα είναι οι Ι. Βαρβιτσιώτης, Θ. Αναγνωστόπουλος, Α. Μπρατάκος και Γ. Δημητρακόπουλος

Σε ένα νέο κλαμπ στο Μεταξουργείο (τον "Συρμό") ο Διονύσης Τσακνής φιλοδοξεί να δώσει βήμα και σε νέους καλλιτέχνες, εγκαινιάζοντας μια νέα φιλοσοφία στα μουσικά στέκια

Αν όμως αυξήσουμε τον αριθμό των σπειρών του ηλεκτρομαγνήτη, παρατηρούμε ότι στη βελόνα εμφανίζεται μαγνητική δύναμη.

Δήμαρχοι και νομάρχες από τη Θεσσαλία και τη Στερεά Ελλάδα, που εξελέγησαν στις πρόσφατες εκλογές του Οκτωβρίου με τη στήριξη της Νέας Δημοκρατίας, θα καθίσουν σήμερα στα… θρανία στο πλαίσιο σεμιναρίου που πραγματοποιείται στη Λάρισα από το Ινστιτούτο Δημοκρατίας "Κωνσταντίνος Καραμανλής".

ΧΑΡΗ ΠΟΝΤΙΔΑ

Συμπεραίνουμε ότι όσο περισσότερες σπείρες έχει ένας ηλεκτρομαγνήτης τόσο μεγαλύτερη είναι η μαγνητική δύναμη που μπορεί να ασκήσει, δηλ. τόσο ισχυρότερο μαγνητικό πεδίο δημιουργεί.

Πρόκειται για σεμινάριο πολιτικού μάνατζμεντ, στο οποίο θα μιλήσουν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Γιάννης Βαρβιτσιώτης, ο γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής Τοπικής Αυτοδιοίκησης Θεοδ.

"Διώκονται και φιμώνονται όσοι προσπαθούν με τη δουλειά τους να θίξουν καταστάσεις και δεν μοιράζονται τη χαζοχαρούμενη ατμόσφαιρα των πρωινάδικων", λέει - καυστικός, όπως πάντα - ο Διονύσης Τσακνής

Αν στο εσωτερικό του ηλεκτρομαγνήτη τοποθετήσουμε σιδηρομαγνητικό υλικό, π.χ. μια ατσάλινη ή σιδερένια ράβδο, η μαγνητική δύναμη αυξάνεται πάρα πολύ (Εικ. 4.64).

Αναγνωστόπουλος, ο ευρωβουλευτής Γιώργος Δημητρακόπουλος και ο δήμαρχος Λάρισας Κώστας Τζανακούλης. Τα ρούχα δεν κάνουν τον παπά, λέει η παροιμία.

Το σιδηρομαγνητικό υλικό μαγνητίζεται με επαγωγή (βλέπε παράγραφο 4.3)

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του Ινστιτούτου Δημοκρατίας "Κωνσταντίνος Καραμανλής", στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών και των εκδηλώσεων που έχουν ως στόχο τη διαρκή επιμόρφωση των αιρετών εκπροσώπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κυριαρχία του λόγου και της εικόνας στον χώρο της πολιτικής επικοινωνίας.

Υπάρχει, βέβαια, και η αντίθετη άποψη.

.

Στο σεμινάριο θα αναλύσει τη σημασία των προσεχών ευρωεκλογών, ο ευρωβουλευτής Γιώργος Δημητρακόπουλος, ενώ ο βουλευτής και τέως υπουργός Άγγελος Μπρατάκος θα αναλύσει οργανωτικά θέματα σχετικά με τις ευρωεκλογές.

Αν το "περίβλημα" δεν είναι το κατάλληλο, το… μήνυμα έχει πολλές πιθανότητες να χάσει τον στόχο του.

Στη μαγνητική δύναμη του πηνίου προστίθεται και η μαγνητική δύναμη που ασκείται από το μαγνητισμένο υλικό.

Ο γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου Γιάννης Λούλης, θα αναλύσει τη μεθοδολογία για μια επιτυχή πολιτική επικοινωνία, ενώ για το ρόλο της πληροφορικής στην οργάνωση και τη διοίκηση των ΟΤΑ θα μιλήσει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής του Ινστιτούτου Αντώνης Λιβάνιος.

Ειδικά στον τομέα της ζωντανής επικοινωνίας κοινού και μουσικής, ο χώρος είναι αυτός που ορίζει πολλές φορές το "παιχνίδι".

Εικόνα 4.64 α) Χωρίς τον σιδηρομαγνητικό πυρήνα το μαγνητικό πεδίο του σωληνοειδούς είναι ασθενές. Στην μαγνητική βελόνα ασκείται ασήμαντη δύναμη. β) Όταν τοποθετηθεί ο σιδηρομαγνητικός πυρήνας, η ισχύς του πεδίου αυξάνεται σημαντικά. Στη βελόνα ασκείται ισχυρή δύναμη.

Τέλος, για τις δυνατότητες χρηματοδότησης των ΟΤΑ από τα ευρωπαϊκά προγράμματα θα μιλήσει ο γενικός γραμματέας της Επιτροπής Περιφερειών του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Σπύρος Ευσταθόπουλος.

Και όσο κι αν φαίνεται (σε ένα άπειρο μάτι) ότι η Αθήνα βρίθει από επιλογές (μεγάλα κέντρα, μουσικές σκηνές, ορθάδικα κ.λπ.), επί της ουσίας το ελληνικό τραγούδι περιορίζεται στις τρεις μεγάλες κατηγορίες, πίστα, μεγάλη μουσική σκηνή (τα οποία λειτουργούν σχεδόν με τους ίδιους όρους) και μικρά κλαμπ που απευθύνονται κυρίως σε νεαρότερα άτομα.

Αυτό το κενό φιλοδοξεί να καλύψει το νέο μουσικό στέκι "Συρμός", στο Μεταξουργείο, το οποίο εγκαινιάζεται επισήμως την Παρασκευή (17/1), με οικοδεσπότη τον Διονύση Τσακνή και πρώτη φιλοξενούμενη τη Μόρφω Τσαϊρέλη. Ο Διονύσης Τσακνής, μάλιστα, ανέλαβε και τον ρόλο του "καλλιτεχνικού διευθυντή", με στόχο να διαμορφώσει μια νέα κατάσταση στα δεδομένα της νύχτας. "Υπάρχει κορεσμός στη νύχτα", λέει. "Γι' αυτό προσπαθούμε να φτιάξουμε κάτι νέο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της αγοράς. Καταρχάς, ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει ούτε την ελάχιστη κατανάλωση - που συνήθως γίνεται η μέγιστη, με τους γνωστούς τρόπους. Τα νέα παιδιά δε, που είναι και ο κύριος όγκος του κοινού της ελληνικής μουσικής, έχουν πρόβλημα στις εξόδους τους. Δεν αντέχει η τσέπη τους να πηγαίνουν να δίνουν τις πενηνταριές τα ευρώ". Εκτός από τις πολύ προσιτές τιμές (12 ευρώ η είσοδος, μαζί με ένα αναψυκτικό ή ένα ποτήρι κρασί και χωρίς να υπάρχει ελάχιστη κατανάλωση), προτείνει και μια εναλλακτική φιλοσοφία στον τρόπο λειτουργίας της μουσικής σκηνής (η οποία βρίσκεται στο ισόγειο του τριώροφου κτιρίου).

"Είναι φτιαγμένο με τη λογική του κλαμπ", λέει, "όχι με τη λογική του πάλκου. Καταρχάς, υπάρχει όλη η υποδομή για τέλειο ήχο και φωτισμό, ο χώρος είναι διαμορφωμένος κατάλληλα για να έχεις "φέις του φέις" τον καλλιτέχνη, σε όποια θέση και αν καθίσεις, και η φιλοσοφία μας είναι "No βρακάκια on the table".

Εντάξει, να βγούμε να χορέψουμε, να τραγουδήσουμε, αλλά δεν δέχομαι ότι είναι προϋπόθεση για την επιτυχία μιας βραδιάς το δεύτερο μέρος να κλείνει απαραιτήτως με τσιφτετέλια. Ακόμη και αυτά να υπάρχουν, όμως να είναι ενσωματωμένα μέσα στο πρόγραμμα". Ο "Συρμός" αρχίζει με τον Διονύση Τσακνή και τη Μόρφω Τσαϊρέλη (ως μόνιμες παρουσίες ), ενώ τα Παρασκευο-σαββατοκύριακα και ανά δεκαπενθήμερο το πρόγραμμα θα διευρύνεται με φιλοξενούμενους καλλιτέχνες. "Θα είναι ένα βήμα για νεώτερους καλλιτέχνες", λέει. "Γιατί υπάρχουν αξιόλογοι νέοι άνθρωποι που δεν βρίσκουν εύκολα διεξόδους. Εμείς αρχίζουμε με το γυναικείο φωνητικό σχήμα Sonama της Μικρής Άρκτου (η ανεξάρτητη δισκογραφική εταιρεία του Παρασκευά Καρασούλου). Αργότερα, ίσως έχουμε τα Κρόταλα (γκρουπ κρουστών) και κάποια παιδιά από τον Sport FM που κάνουν Stand Up Comedy… Ανθρώπους που έχουν κάνει έναν δίσκο ή που τους προτείνουμε εμείς. Θέλω να φτιαχτεί ένα στέκι όπως το θρυλικό κλαμπ της Νέας Υόρκης "CBGB's", όπου το γκρουπ δηλώνει ότι θέλει να παίξει και του δίνουν πάντα μια ημερομηνία, ακόμα και έναν χρόνο μετά. Όποιος μουσικός θέλει να παίξει να μπορεί να χρησιμοποιεί τον χώρο και να παίζει. Απλά. Έτσι κι αλλιώς, εμείς θα κρατήσουμε τα Παρασκευο-σαββατοκύριακα. Δεν υπάρχει λόγος οι υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας να πάνε χαμένες. Κάτι σαν το "Να, η ευκαιρία" και το "Fame Story" μαζί - αλλά στην πράξη. Μόνο "Φάρμα" δεν θα έχουμε. Δεν μας παίρνει. Είμαστε στο κέντρο της πόλης". Με αφορμή τη συζήτηση περί "Συρμού" και τις συνθήκες που ορίζουν σήμερα τη διασκέδαση μας, η κουβέντα μας στρέφεται στον δισκογραφικό χώρο. "Εκεί και αν είναι απελπιστική η κατάσταση", λέει. "Η δισκογραφία είναι μέρος μιας μεγάλης αλυσίδας που περιλαμβάνει νυχτερινά κέντρα, τηλεόραση, διαφήμιση, μεσάζοντες κ.λπ. κ.λπ. Υπάρχει, λοιπόν, πραγματικός διωγμός και φίμωση σε όσους προσπαθούν με τη δουλειά τους να θίξουν καταστάσεις… Όσοι δεν μοιράζονται τη χαζοχαρούμενη ατμόσφαιρα των πρωινάδικων", λέει.

Έκρηξη μιας… σαπουνόφουσκας

Τι απέγινε ο τελευταίος δίσκος του Διονύση Τσακνή, "Γέφυρες" (σε στίχους Τριπολίτη), που είχε βγει από τη Nitro; Γιατί δεν υπάρχει στα δισκάδικα; "Έκλεισε η Nitro, πάει και ο δίσκος από την αγορά. Υποσχέθηκε η δισκογραφική Universal ότι θα τον βγάλει με άλλο εξώφυλλο, αλλά όσο τον είδατε εσείς άλλο τόσο τον είδα και εγώ. Ξέρετε πως νιώθω αυτήν την εποχή; Όπως το 1984, που μου έλεγε κάποιος μεγάλος της δισκογραφίας, "γράψε, ρε Διονύση, κανένα άλλο τραγουδάκι… Είσαι και νόστιμο παιδί και θα πας χαμένος". Στίχοι σαν και αυτούς που έγραψε ο Κώστας Τριπολίτης (στις "Γέφυρες") δεν έχουν πλέον θέση στην ελληνική δισκογραφία. Παρ' όλα αυτά, εξακολουθώ και είμαι αισιόδοξος. Ξέρεις γιατί; Γιατί βράζει κάτι από κάτω και μια μέρα όλα αυτά θα τιναχτούν στον αέρα. Σαν μια μεγάλη σαπουνόφουσκα".

INFO

"Συρμός", Κολωνού 76 & Οδυσσέως 14, Μεταξουργείο, τηλ. 210-5203.661. Είσοδος: 12 ευρώ (με αναψυκτικό ή ποτήρι κρασί). Τιμή ποτού: 7 ευρώ. Φιάλη ουίσκι (κομπλέ): 95 ευρώ, φιάλη κρασιού: 50 ευρώ.