Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΕΥΑΘ Πάνω από το όριο ταχύτητας ο οδηγός της νταλίκας

Παράδειγμα 2

Διακοπή νερού στην Κάτω Τούμπα

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΝΤΟΥΡΗΣ

Να υπολογίσετε την ένταση του ηλεκτροστατικού πεδίου σε απόσταση r1 = 3m από το κέντρο μικρής σφαίρας, που φέρει φορτίο Q = 4μC.

Χωρίς νερό θα μείνουν σήμερα από 10.00 - 15.00 οι περιοχές της Κάτω Τούμπα που περικλείονται από τα οικοδομικά τετράγωνα α. Αν. Θράκης, Κλεάνθους, Παπάφη, Χουρμούζη, β. Παπάφη, Κλεάνθους, Βαλτετσίου, Διογένους, γ. Πυλαίας, Αμφιπόλεως, Βοσπόρου, Καλλιπόλεως.

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι εργασίες που αφορούν στην αντικατάσταση των δικλείδων λόγω βλάβης, κρίνονται απαραίτητες για τη βελτίωση της υδροδότησης της περιοχής.

"Ο δρόμος είχε γλίτσα, γι' αυτό και δεν ακινητοποίησα την νταλίκα", είπε ο 45χρονος οδηγός της νταλίκας Μιχάλης Κωνσταντινόπουλος

Κομοτηνή-Αλεξανδρούπολη

Έρευνα και για ενδεχόμενες ευθύνες του οδηγού της νταλίκας, την οποία επιχείρησε να προσπεράσει το μοιραίο λεωφορείο στο τραγικό δυστύχημα του Αλιάκμονα, διενεργεί η Τροχαία Κατερίνης.

Εργα στις γραμμές του ΟΣΕ

Μπορεί από την Αστυνομία να διαβεβαιώθηκε χθες ότι πρόκειται για ανθρώπινο λάθος του οδηγού του λεωφορείου, ωστόσο μελετώνται και οι χειρισμοί που έκανε ο συνάδελφός του στο φορτηγό την επίμαχη ώρα.

Χειρόφρενο τραβούν από σήμερα και μέχρι νεοτέρας από 07.45 - 11.10 οι αμαξοστοιχίες στο τμήμα Κομοτηνής-Αλεξανδρούπολης, λόγω προγραμματισμένων εργασιών στη γραμμή. Ήδη στα χέρια των αξιωματικών της Τροχαίας βρίσκεται και ο ταχογράφος της νταλίκας, που έδειξε ότι κινούνταν με 92 χιλιόμετρα την ώρα πάνω στη γέφυρα του ποταμού, όταν πίσω του ακολουθούσε το λεωφορείο. Αυτό μεταξύ άλλων αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του ΟΣΕ, στην οποία προστίθεται πως το ίδιο θα ισχύσει και στη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Σουφλίου από 07.40 - 15.18. Δηλαδή διαπιστώθηκε ότι και η νταλίκα κινούνταν με υπερβολική ταχύτητα, καθώς το όριο για τα συγκεκριμένα οχήματα είναι 80 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Η κυκλοφορία στα παραπάνω σημεία θα γίνεται με μεταβίβαση των επιβατών σε λεωφορεία του ΟΣΕ. Παράλληλα, μελετώνται οι κινήσεις που έκανε ο οδηγός της νταλίκας, δηλαδή να διατηρήσει το όχημα στην κεντρική λωρίδα αντί να το κατευθύνει στη δεξιά, εκ των τριών του δρόμου, διευκολύνοντας τον συνάδελφό του, αφού έβλεπε ότι επιχειρούσε προσπέραση. Παράλληλα διευκρινίζεται πως όσοι επιβάτες έχουν προαγοράσει εισιτήρια με αφετηρία ή προορισμό τους παραπάνω σιδηροδρομικούς σταθμούς και δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν με τις νέες ρυθμίσεις θα λάβουν πίσω ολόκληρο το αντίτιμο των εισιτηρίων. Άλλωστε βεβαιώθηκε πως είναι παράβαση η κίνησή του στη μεσαία λωρίδα. Ακόμη, εκτιμάται η στάση που κράτησε αμέσως μετά την πτώση του λεωφορείου, για την οποία παραδέχεται ο ίδιος ότι την αντιλήφθηκε.

"Μπορεί να τηλεφώνησε αμέσως στην Άμεση Δράση, αλλά μόλις ανέφερε ότι λεωφορείο έπεσε στο ποτάμι έκλεισε το τηλέφωνο", είπε ανώτερος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ., που συμμετέχει στην έρευνα. Ο οδηγός δεν σταμάτησε αμέσως για να δει από ανθρώπινο ενδιαφέρον την τύχη του λεωφορείου. Όμως σταμάτησε τρία χιλιόμετρα μετά, στη διασταύρωση Μεθώνης, όπου ενημέρωσε συνοριοφύλακες και λίγο μακρύτερα, στα διόδια Λεπτοκαρυάς, όπου ενημέρωσε άλλους αστυνομικούς.

"Εάν φοβόμουν ότι μπορεί να είχα οποιαδήποτε εμπλοκή ούτε θα τηλεφωνούσα ούτε θα σταματούσα δύο φορές όταν είδα αστυνομικούς", είπε ο 45χρονος οδηγός της νταλίκας Μιχάλης Κωνσταντινόπουλος, μιλώντας στα "ΝΕΑ". Υποστήριξε ακόμη ότι "ο δρόμος είχε γλίτσα, γι' αυτό και δεν ακινητοποίησα την νταλίκα", ισχυρισμός που ήδη διαψεύδεται από την πραγματογνωμοσύνη, που βρήκε τον δρόμο στεγνό.

Πάντως οι πραγματογνώμονες, με εντολή του εισαγγελέα, θα προχωρήσουν και σε έλεγχο της νταλίκας, ακόμη και για το ενδεχόμενο να υπάρχει σύγκρουση με το λεωφορείο, που όμως έχει αποκλειστεί και από τους άλλους αυτόπτες μάρτυρες.