Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Σχόλιο

( ηρακλης 5,3 :: 5/2/2006 22:23:19) 

ΗΡΑΚΛΗΣ 5,3

ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Τα βασίλεια του ελλαδικού χώρου.

ΑΜΥΝΑ 6

Ραντεβού για τους ανά την Ελλάδα Κρήτες εικαστικούς

Στη μητροπολιτική Ελλάδα ο θεσμός της βασιλείας είχε τις ρίζες του στη φυλετική οργάνωση του κράτους.

7 ΑΜΠΑΡΗΣ Δεν φέρει την παραμικρή ευθύνη για το γκολ που δέχτηκε από τον Μίετσελ.

Το έργο ";;!;" του Μύρωνα Παντέρη

Το βασιλιά τον εξέλεγε η συνέλευση των στρατιωτών και τον πλαισίωνε ένα συμβούλιο ευγενών.

Σε τρεις-τέσσερις περιπτώσεις είχε σωτήριες επεμβάσεις και κράτησε μακριά τον κίνδυνο. Μπορεί να βρίσκονται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας ή του κόσμου.

Η παράδοση αυτή διατηρήθηκε καθ' όλη την αρχαιότητα στα ελληνικά φύλα που δεν εξελίχθηκαν πολιτικά και δεν οργανώθηκαν σε πόλεις-κράτη, όπως συνέβη, για παράδειγμα, με τους Μακεδόνες και τους Ηπειρώτες.

7 ΣΝΑΟΥΤΣΝΕΡ Είτε από τα δεξιά, είτε από τα αριστερά κυριάρχησε, δίδοντας πολλές λύσεις για την ομάδα του. Να έχουν εντελώς διαφορετικούς τρόπους έκφρασης.

Έτσι ο θεσμός της βασιλείας σ' αυτούς είχε «εθνικό» χαρακτήρα και διατήρησε το τυπικό της αναγόρευσης του βασιλιά από το στρατό, ακόμα και όταν η βασιλεία έγινε κληρονομική.

3 ΚΑΤΣΑΜΠΗΣ Υπέπεσε σε ουκ ολίγα λάθη, λόγω του γλιστερού τερέν. Είναι όμως όλοι τους δραστήριοι καλλιτέχνες με κοινή καταγωγή από την Κρήτη.

Στον ελλαδικό χώρο, καθοριστικό ρόλο κατά τους ελληνιστικούς χρόνους έπαιξαν το βασίλειο της Μακεδονίας και το βασίλειο της Ηπείρου.

Ένα από αυτά στάθηκε μοιραίο για την ομάδα του, στη φάση του μοναδικού γκολ. Εκατόν εξήντα από αυτούς συγκέντρωσαν τις δυνάμεις τους σε μια εικαστική διοργάνωση που μοιάζει με απογραφή των Κρητών καλλιτεχνών και διοργανώνεται από το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ρεθύμνης.

Ψηφιδωτό από οικία της Πέλλας, των αρχών τον 3ον αι. π.Χ. Εξαίρετο έργο καλλιτέχνη που άφησε το όνομα τον ανεξίτηλο πάνω στο ίδιο τον το έργο «Γνώσις εποίησεν». Εικονίζει σκηνή κυνηγιού. Η Πέλλα ήταν η νέα πρωτεύουσα του Μακεδονικού κράτους, την οποία ίδρυσε ο βασιλιάς Αρχέλαος (413-399 π.Χ.), εγκαταλείποντας τις Αιγές για να μεταφέρει το κέντρο τον κράτους πλησιέστερα στη θάλασσα- σήμερα η Πέλλα βρίσκεται στην ενδοχώρα λόγω των προσχώσεων. Η νέα πρωτεύουσα οικοδομήθηκε σύμφωνα με το Ιπποδάμεια σύστημα και κοσμήθηκε με λαμπρά δημόσια κτήρια και ιδιωτικές κατοικίες σαν κι αυτή που διακοσμείται από το ψηφιδωτό του Γνώσιος.

8 ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΑΣ Ο καλύτερος παίκτης του χθεσινού Ηρακλή.

Ρεαλιστές, συμβολιστές, εξπρεσιονιστές, μινιμαλιστές, εννοιολογικοί, νατουραλιστές, όλοι οι δημιουργοί που έχουν παρουσία στα εικαστικά δρώμενα είτε σε τοπικό είτε σε πανελλήνιο είτε ακόμη και σε διεθνές επίπεδο, παρουσιάζουν ο ένας πλάι στον άλλον τις δημιουργίες τους, χωρίς περιορισμούς, καθώς η έκθεση λειτουργεί σαν ανοικτό προσκλητήριο προς όλους, χωρίς να θέτει περιορισμούς ρευμάτων, τρόπους έκφρασης και θεμάτων.

Δεν έχασε προσωπική μονομαχία και σε αρκετές περιπτώσεις… έπαιζε για δύο, ενώ βοήθησε και μπροστά.

Αίτημα της έκθεσης, όπως σημειώνει η επιμελήτριά της και διευθύντρια του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης, Μαρία Μαραγκού είναι "να δούμε όλοι μαζί, πόσοι είμαστε, ποιοι είμαστε, πού βρισκόμαστε, σε ποιους δρόμους μάς οδηγεί η τέχνη τον καθένα χωριστά".

5 ΔΡΟΥΓΑΣ Είχε διάθεση, έτρεξε αρκετά, αλλά δεν έπιασε υψηλά στάνταρ απόδοσης, όπως συνέβη στα προηγούμενα παιχνίδια.

Τη διοργάνωση, που θα φιλοξενηθεί στο Ρέθυμνο, συνοδεύει δίγλωσσος κατάλογος (ελληνικά-αγγλικά).

ΚΕΝΤΡΟ 5

INFO

6 ΠΡΙΤΤΑΣ Ξεκίνησε άσχημα, αλλά όσο περνούσε η ώρα, τόσο ανέβαζε την απόδοσή του.

Η εικαστική έκθεση "Οίκαδε" εγκαινιάζεται στη Δημοτική Πινακοθήκη "Λ. Κανακάκις" (Χειμάρρας 8) και στον χώρο τέχνης "8" (Χειμάρρας 5) την 1η Μαρτίου.

Βοήθησε σημαντικά στη μεσαία γραμμή δίνοντας αρκετές λύσεις.

Έως 30 Απριλίου.

6 ΠΟΥΡΣΑΝΙΔΗΣ Έδωσε λύσεις κυρίως με την εμπειρία του. Φάνηκε ανασταλτικά, αλλά όχι επιθετικά με το παιχνίδι του. 5 ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μέτρια εμφάνιση από τον αρχηγό (χθες) του Ηρακλή μέσα στην άδεια Τούμπα. Δεν πήρε τις πρωτοβουλίες που θα ήθελε και ο Κωφίδης, γεγονός που επηρέασε συνολικά και την υπόλοιπη ομάδα. 3 ΜΟΥΡΑΤΙ Ο Αλβανός προβλημάτισε (και) με τη χθεσινή του εμφάνιση. Ακίνδυνος επιθετικά, με κακές επιλογές. Σωστά αντικαταστάθηκε.

ΕΠΙΘΕΣΗ 5

5 ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ Είχε διάθεση, αλλά ήταν φανερό ότι δεν πήγε το παιχνίδι στα μέτρα του. Δεν απείλησε σχεδόν καθόλου. 5 ΕΡΕΡΑ Μόνο σε μία φάση έκανε αισθητή την παρουσία του, με ένα σουτ έξω από την περιοχή. Στο υπόλοιπο διάστημα του αγώνα δεν φάνηκε. 5 ΑΛΛΑΓΕΣ Ο Στεφανής έδωσε λύσεις, αλλά στάθηκε άτυχος και αντικαταστάθηκε νωρίς. Ο Περπερίδης είχε θετική παρουσία στο διάστημα που αγωνίστηκε, ενώ στα δέκα λεπτά που έπαιξε ο Διαμαντίδης, έδειξε δείγματα του ταλέντου του.