Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

12.3. Το λογισμικό

Ένα ακόμη σημείο κριτικής είναι η έλλειψη λογισμικών και τα διάφορα υλικοτεχνικά προβλήματα όπως οι δυσκολίες που παρουσίαζε η διαθεσιμότητα του εργαστηρίου.


Α, επίσης τροφοδότηση των σχολείων με επιμορφωτικό υλικό, συνεχής τροφοδότηση ασταμάτητη, να δουλεύουν δηλαδή οι φορείς, όπως το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας και άλλοι διάφοροι φορείς και να τροφοδοτούν το, είτε με ιστοσελίδες είτε με λογισμικά είτε με οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει στη διδασκαλία με τις νέες τεχνολογίες

Και ως προς το θέμα το λογισμικό, λογισμικά δεν είδαμε τουλάχιστον στη διάρκεια που επιμορφωνόμασταν.

Θέλουν στήριξη, θέλουν τεχνικό. Τα εργαστήρια θέλουν εκπαιδευτικό που θα είναι ο βοηθός του τεχνικού. Ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να έχει το άγχος της διδασκαλίας και να έχει και το άγχος της προετοιμασίας του εργαστηρίου.

Σε κάποια συνάντηση εγώ ζήτησα τα λογισμικά και άρχισε να γελάει όλο το αμφιθέατρο. Λέω εμείς οι νέοι επιμορφωτές δεν έχουμε τα λογισμικά κι άρχισαν να γελάνε όλοι, γιατί κανείς δεν είχε τα λογισμικά. Δηλαδή εγώ έκανα επιμόρφωση με μαϊμού λογισμικά.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18