Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

6.0. Διδασκαλίες

Οι εκπαιδευτικοί του δείγματός μας αξιοποίησαν το εργαστήριο του σχολείου τους μία ή δύο φορές για διδασκαλία κάποιου φιλολογικού μαθήματος. Η διδασκαλία γινόταν κατά κανόνα κατά την τελευταία φάση της επιμόρφωσης, προς το τέλος του σχολικού έτους. Από τα λεγόμενα των εκπαιδευτικών προκύπτει ότι υπήρξαν συνάδελφοί τους που για διάφορους λόγους -είτε γιατί ο χρόνος που είχε απομείνει δεν ήταν αρκετός για να παρουσιάσουν όλοι τις προτάσεις τους είτε γιατί οι επιμορφωτές/επιμορφώτριες ασθένησαν κατά τις τελευταίες συναντήσεις και δεν πρόλαβαν να συζητήσουν μαζί τους τις προτάσεις τους, είτε πάλι γιατί κάποιοι εκπαιδευτικοί ήταν ιδιαίτερα διστακτικοί στο να το τολμήσουν- δεν μπόρεσαν να διαμορφώσουν κάποια διδακτική πρόταση και να την αξιοποιήσουν στο εργαστήριο. Πρόκειται όμως για εξαιρέσεις.


Σχεδόν όλοι κάναμε, αν θυμάμαι καλά, από μία, και από δύο κάποιοι.

Όλοι καταθέσαμε προτάσεις και πήραμε και τη βεβαίωση, μόνο μία δεν κατέθεσε πρόταση νομίζω, γιατί δεν πρόλαβε.

Στο τμήμα μου όλοι διδάξαμε με νέες τεχνολογίες. Θα κάναμε και δεύτερη πρόταση αλλά [ο επιμορφωτής] αρρώστησε και δεν προλάβαμε.

Οι εκπαιδευτικοί που τελικά επιχείρησαν να διδάξουν μια διδακτική ενότητα αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες δεν διακρίνονταν από τους υπόλοιπους από κάποια ιδιαίτερα τυπικά προσόντα, αν και αυτοί που ήταν περισσότερο εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες αποφάσιζαν γρηγορότερα να εμπλακούν σε αυτή τη διαδικασία.


Όλοι κάναμε. Φοβόμασταν, γιατί ήταν η πρώτη φορά που το κάναμε και δεν ξέραμε αν θα πετύχει, αλλά όλοι το προσπαθήσαμε, κανένας δεν ήξερε.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18