Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

5.2. Περιγραφή επιμορφωτικών συναντήσεων

Στις περισσότερες περιπτώσεις οι εκπαιδευτικοί παρατηρούν πως σημαντικός χρόνος στις επιμορφωτικές συναντήσεις αναλώθηκε στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων, που αφορούσαν στο χειρισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών, ώστε να μπορέσουν στη συνέχεια να παρακολουθήσουν και τα σχετικά με την αξιοποίησή τους στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων.

Οι συναντήσεις ξεκινούσαν πάντοτε με μια μικρή εισήγηση του επιμορφωτή που επιχειρούσε να εισαγάγει τους εκπαιδευτικούς στο θέμα της εκάστοτε ενότητας. Προηγούνταν, δηλαδή, το θεωρητικό κομμάτι και στη συνέχεια ακολουθούσε η εφαρμογή στον υπολογιστή όσων είχαν διδαχθεί.


Πάντοτε, ναι, πάντοτε με θεωρητική εισήγηση, και μετά στον υπολογιστή, στην πράξη. Ο επιμορφωτής μας καθοδηγούσε, γιατί δεν ξέραμε τίποτε, ούτε καν word. Παρ' όλα αυτά πολύ γρήγορα προσαρμόστηκα, ναι.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18