Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Η Οικονομία :: Οικονομική είδηση

( τα μακντόναλντς προσπαθούν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος :: 08-03-2003) 

Τα ΜακΝτόναλντς προσπαθούν να κερδίσουν το χαμένο έδαφος

Η αλυσίδα γρήγορου φαγητού ΜακΝτόναλντς, που είναι από τις πιο γνωστές και αντιπροσωπευτικές του αμερικανικού τρόπου ζωής εταιρείες, αντιμετωπίζει σήμερα κρίση ταυτότητας. Και αυτό γιατί παρά το γεγονός ότι είναι η αλυσίδα φαστ φουντ με τους περισσότερους πελάτες στις ΗΠΑ - 20 εκατομμύρια Αμερικανοί τρώνε κάθε μέρα εκεί - η εταιρεία βλέπει το μερίδιό της συνεχώς να μειώνεται. Από το 1997, το μερίδιο της ΜακΝτόναλντς στις ΗΠΑ έχει υποχωρήσει περισσότερο από 3% και διαμορφώνεται, πλέον, σε 15,2%. Τα Subway, η αλυσίδα που ετοιμάζει σάντουιτς με φρέσκο ψωμί, έχει κερδίσει, πλέον, το στέμμα της μεγαλύτερης αλυσίδας τροφίμων στις ΗΠΑ.

Τα ΜακΝτόναλντς, όμως, δεν μένουν με σταυρωμένα χέρια. Ήδη από αυτόν τον μήνα η εταιρεία προτείνει νέα φαγητά για τους πελάτες της, όπως είναι οι σαλάτες γαρνιρισμένες με ζεστές φέτες από κοτόπουλο. Εξάλλου, από το 1999 η εταιρεία έχει εισαγάγει ένα νέο σύστημα παραγγελιών, το οποίο έχει δημιουργηθεί στα πρότυπα του συστήματος παραγγελιών των Γουέντις και των Μπέργκερ Κινγκ, ώστε να μπορεί ο πελάτης να κάνει αλλαγές στα έτοιμα μενού και να τα φέρνει "στα μέτρα του".

Όπως λένε μάλιστα αναλυτές και στελέχη άλλων αλυσίδων γρήγορου φαγητού, παρά τα προβλήματα που έχει η ΜακΝτόναλντς, παραμένει μια μεγάλη εταιρεία, η οποία έχει κερδίσει εδώ και χρόνια την προτίμηση μεγάλης μερίδας του κοινού και θα εξακολουθήσει να είναι από τους πρωτοπόρους στον χώρο της.