Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( εκτος αποστολης ο αιγυπτιος :: 19/3/2006 21:32:48) 

Η αναγκαστική απουσία του Σικαμπάλα ανατρέπει τα πλάνα του Ντουμιτρέσκου.

Το θαύμα έγινε. Τα παιδιά ξεχύθηκαν στους δρόμους σε όλο τον κόσμο για να πουν όχι στον πόλεμο. Αλήθεια, πώς έγινε αυτό το θαύμα;

Ξανακοιτώντας τα μαθήματα του Ε΄ κεφαλαίου

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Ο ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ

Το στοίχημα

1. Γνωρίζουμε ότι η λέξη κόσμος σημαίνει στολίδι.

Νοκ άουτ ο Σικαμπάλα!

ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΙΜΑΣ

Ο Ιωάννης Δαμασκηνός, ένας θεολόγος του 8ου αι., γράφει:

Ο Ίλιε Ντουμιτρέσκου έψαχνε όλη την εβδομάδα το αντίδοτο στην απουσία του τιμωρημένου Θόδωρου Ζαγοράκη.

Προχθές το πρωί, στο ξημέρωμα της πρώτης νύχτας του πολέμου, σε όλες τις πόλεις του κόσμου συνέβη, κατά μαγική σύμπτωση, ακριβώς το ίδιο θαύμα:

Ο άνθρωπος, λοιπόν, είναι ένας μικρός κόσμος.

Από χθες ψάχνει και αυτόν, που θα αντικαταστήσει τον μοναδικό παίκτη, που σκοράρει για τον ΠΑΟΚ, από τη μέρα που ο Ρουμάνος έπιασε δουλειά στην Τούμπα!

Εκατοντάδες, χιλιάδες παιδιά παράτησαν, αυθόρμητα, τις τάξεις των σχολείων ή των πανεπιστημίων τους και κατέβηκαν στους δρόμους.

Προσπαθήστε να επισημάνετε στα μαθήματα της Δημιουργίας στοιχεία που επιβεβαιώνουν αυτή την άποψη.

Ο Σικαμπάλα τέθηκε νοκ άουτ, καθώς αισθάνθηκε ενοχλήσεις στους προσαγωγούς κατά τη χθεσινή τελευταία προπόνηση, πριν η αποστολή να πετάξει στην Αθήνα. Κανείς δεν οργάνωσε την κινητοποίησή τους, καμιά «Διεθνής της Ειρήνης» δεν την σχεδίασε, κανείς μηχανισμός δεν πέρασε τη νύχτα να την προπαγανδίζει, κανείς καθοδηγητής δεν συνέταξε λόγο.

2. Αναγνωρίστε στις διηγήσεις για τη Δημιουργία τον αληθινό προορισμό του ανθρώπου.

Ετσι, αναγκάστηκε να μείνει στη Θεσσαλονίκη, ανατρέποντας τα σχέδια του Ντουμιτρέσκου. Ένα μήνυμα στο κινητό ή ένα e-mail στον υπολογιστή ήταν η μοναδική παρακίνηση.

3. Στην Καινή Διαθήκη διαβάζουμε:

ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΥΟ σημαντικές απουσίες και τη σχετική "λειψανδρία", ο 37χρονος προπονητής του ΠΑΟΚ δεν είχε κανένα πρόβλημα να δείξει ότι δεν υπολογίζει δύο από τους πιο έμπειρους παίκτες της ομάδας. Ένα χαρτόνι με ένα πρόχειρο σύνθημα με μαρκαδόρο ήταν, συνήθως, η μόνη εξάρτηση.

Όλοι αμάρτησαν και βρίσκονται μακριά από τη δόξα του Θεού.

Εκτός του Μαλαδένη, που αποκλείστηκε και πάλι από την αποστολή, ο Ντουμιτρέσκου άφησε στη Θεσσαλονίκη και τον Εγκωμίτη, ενώ πριν τον τραυματισμό του Σικαμπάλα, σχεδίασε να αφήσει εκτός ενδεκάδας και τον Μίετσελ. Και οι παρέες έγιναν πλήθος και κατέλαβαν δρόμους και πλατείες σε πρωτεύουσες και μικρές επαρχιακές πόλεις, σχεδόν σε κάθε χώρα του κόσμου, αδιάφορα τι χρώματος κόμμα την κυβερνά και τι θέση έχει για τον πόλεμο.

Ο Θεός όμως τους δικαιώνει χωρίς αντάλλαγμα, με τη χάρη του (Ρωμ 3, 23-24).

Ενδεικτικό της εκτίμησης που έχει ο Ρουμάνος προς τους Μαλαδένη και Εγκωμίτη, είναι το γεγονός ότι πήρε εξαρχής στην αποστολή τον νεαρό Μαλεζά (που έπαθε ένα ελαφρύ διάστρεμμα την Τρίτη) και αντικατέστησε τον Σικαμπάλα με τον 18χρονο Μουμίν, που έχει μόνο λίγα λεπτά συμμετοχής επί Κωστίκου.

Πρόσωπα που συγγενεύουν, ενδύματα ολόιδια, συνθήματα και αισθήματα κοινά, μουσικές κοινής χρήσης:

Σε ποιες διηγήσεις της Παλαιάς Διαθήκης είδαμε ότι ο Θεός δεν εγκατέλειψε τους ανθρώπους να υποφέρουν ζώντας τις καταστροφικές συνέπειες της αμαρτίας τους;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ, που προτίθεται να παρατάξει σήμερα, ο Ντουμιτρέσκου υπολόγιζε ούτως ή άλλως, να κάνει αρκετές αλλαγές. Μια κοινή, «παγκοσμιοποιημένη» αντίδραση σε ένα κοινό οικουμενικό ερέθισμα, τον πόλεμο.

4. Σε ποιες διηγήσεις του κεφαλαίου μπορείτε να αναγνωρίσετε ότι ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ο Θεός που αγαπά όλους τους ανθρώπους;

Στην αμυντική γραμμή, ο Καρυπίδης επιστρέφει στα δεξιά για να χωρέσει ο Ουντέζε με τον Χασιώτη στο κέντρο της άμυνας και ο Κωνσταντινίδης αριστερά, ενώ μετά τον τραυματισμό του Σικαμπάλα, "παίζεται" αν θα επιμείνει στο 4-3-3 ή θα γυρίσει στο 4-4-2.

Τι έκπληξη!

5. Ποιοι λόγοι οδήγησαν τους Ιουδαίους να παρερμηνεύσουν τις προφητείες για το Μεσσία - Σωτήρα όλου του κόσμου και να θεωρήσουν ότι ο ερχομός του αφορά αποκλειστικά αυτούς;

Αν επιλέξει τελικά να ξεκινήσει τον Μίετσελ, τότε θα παίξει 4-3-3 με τους Σαλπιγγίδη και Φουτσίνι στην επίθεση μαζί με τον Πολωνό.

Αυτά τα παιδιά δεν είναι που περιγράφονται στις ιερεμιάδες των κριτικών ως θύματα τηλεοπτικής λοβοτομής, ψηφοφόροι των μπιγκ μπράδερ της οικουμενικής τηλοψίας, ναύτες του Οδυσσέα μαγεμένοι από την Κίρκη, απαθείς ημι-πολίτες, αδιάφοροι, χαμένοι, γενιά του καναπέ;

6. Στο παραπάνω πλαίσιο βλέπουμε καταστάσεις που αφορούν κοινωνικές ομάδες ανθρώπων σε κάθε εποχή.

Διαφορετικά, το πιο πιθανό είναι να γυρίσει σε 4-4-2, αφού δεν έχει παίκτη με επιθετικές αρετές στην αριστερή πλευρά.

Αυτά τα παιδιά δεν θρηνούν οι εφημερίδες ως χαμένους αναγνώστες - άρα αμέτοχους του κοινού μας πολιτισμού;

Προσπαθήστε να τις αναγνωρίσετε στα γεγονότα της ζωής των Ιουδαίων στο Ε΄ κεφαλαίο.

Σ' αυτή την περίπτωση, η τετράδα του κέντρου θα είναι πιθανότατα Φουτσίνι, Ηλιάδης, Μπαλάφας και Χαραλάμπους και θα παίξει ως δεύτερος επιθετικός, δίπλα στον Σαλπιγγίδη, ο Χριστοδουλόπουλος.

Αυτά τα παιδιά δεν είναι που καταγράφονται στις δημοσκοπήσεις ως πολιτικά ανεξιχνίαστοι, αμέτοχοι και απο-πολιτικοποιημένοι νέοι ή μέλλοντες ψηφοφόροι;

Την αποστολή συμπληρώνουν οι Βαγγελής, Γιασεμάκης, Αραμπατζής, Μουμίν, Μαλεζάς και Τοχούρογλου.

Γι' αυτά τα παιδιά δεν έγραφε ο σοφός Έρικ Χόπσμπάουμ ότι ζουν σε ένα διηνεκές παρόν, χωρίς κανένα δεσμό με το δημόσιο παρελθόν μας και με κατεστραμμένους τους κοινωνικούς μηχανισμούς που συνδέουν τις εμπειρίες τους με τη βιωμένη εμπειρία των προηγούμενων γενιών;

Πώς έγινε, λοιπόν, το θαύμα; Ποιος ιός ταξίδεψε στο κυβερνοδιάστημα και μόλυνε όλα αυτά τα παιδιά με τον ίδιο θυμό, την ίδια αντίδραση κατά του πολέμου, την ίδια ανάγκη να κάνουν, όλοι μαζί, κάτι τόσο «πασέ», μια διαδήλωση; Ποιο χέρι έφερε τούμπα την καταραμένη παγκοσμιοποίηση, που λοιδορούν στους λόγους τους οι εκπρόσωποι της Καπη-αριστεράς, και έφερε στο φως την άλλη όψη της - την παγκοσμιοποίηση των δρόμων, των συνθημάτων, των διαδηλώσεων και των αντιπολεμικών αισθημάτων; Πώς έγινε και ο πόλεμος για την «ελευθερία του Ιράκ», γέννησε ένα τέτοιο κίνημα αντίδρασης, μια τέτοια παγκόσμια κινητοποίηση, η οποία κατάφερε να ξεπεράσει σε αριθμό διαδηλώσεων και πλήθος διαδηλωτών, μέσα σε λίγες μόνον εβδομάδες, ό,τι χρειάστηκαν χρόνια ολόκληρα για να συμβεί τον καιρό του πολέμου στο Βιετνάμ;

Η διεθνής κρίση που προκάλεσε ο πόλεμος κατά του Ιράκ έγινε αφορμή για να έρθει στο φως, με τον εναργέστερο ώς τώρα τρόπο, η άλλη όψη της παγκοσμιοποίησης, η γέννηση ενός νέου τύπου «παγκοσμιοποιημένης» πολιτικής συμπεριφοράς, η ύπαρξη ενός νέου τύπου πολίτη του κόσμου, εκφραστή και φορέα μιας νέου τύπου πολιτικής «ζήτησης» - για την οποία δεν υπάρχει αντίστοιχη πολιτική «προσφορά» στις εθνικές αγορές.

Αυτή η αναντιστοιχία ζήτησης και προσφοράς εξηγεί προφανώς την παρακμή της παραδοσιακής πολιτικής διαδικασίας, της πολιτικής στράτευσης και του εθνικού κομματικού συστήματος που συστηματικά παρατηρείται εδώ και μια δεκαετία σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.

Η ίδια αναντιστοιχία δικαιολογεί και το ερώτημα, αν αυτή η οικουμενική αντιπολεμική έκρηξη των ημερών είναι απλώς ένα οικουμενικό φολκλόρ, μια εφήμερη έκλυση συναισθηματισμού, στο περιθώριο των μεγάλων γεγονότων, που συμβαίνουν στα μέτωπα των μαχών ή στα οβάλ γραφεία, ή είναι κάτι περισσότερο: ένα πρόδρομο σύμπτωμα της γέννησης ενός νέου και αληθινά σημαντικού πολιτικού φαινομένου.

Στοιχηματίζω στο δεύτερο…