Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Οικονομική είδηση

( η airbus βασίλισσα των αιθέρων και το 2005 :: 18/1/2006 21:28:08) 

ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΝΗΜΑ ΤΗΝ BOEING

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Περιεχόμενα

Η Airbus βασίλισσα των αιθέρων και το 2005

Ο Κόσμος χρειάζεται μια κεντρική ιδέα…

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ………………………..1

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΗΣΤΙΔΗ

Π. Κ.

1.1 Οργάνωση και Εξέλιξη των Υπολογιστικών Συστημάτων…………………..3

Μέχρι και την τελευταία στιγμή η Boeing αισθανόταν σίγουρη ότι το 2005 θα μπορούσε να πάρει την εκδίκησή της από την Airbus, ανακτώντας έπειτα από πέντε χρόνια τα σκήπτρα στο άτυπο δυοπώλιο που έχουν δημιουργήσει οι δύο εταιρείες στον κλάδο της κατασκευής αεροσκαφών.

ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ……………………..11

Μέχρι το Νοέμβριο οι πάντες είχαν την ίδια αίσθηση, καθώς ο αμερικανικός κολοσσός είχε αποκτήσει σημαντικό προβάδισμα στις παραγγελίες έναντι του αντιπάλου δέους από την Ευρώπη.

Ο Κόσμος χρειάζεται μια μεγάλη, κεντρική ιδέα, ένα μεγάλο project, μια ουτοπία ίσως που να κινητοποιεί και να ενοποιεί σε ένα κοινό στόχο, ελπίδα και προοπτική, διαφορετικές χώρες, μικρές ή μεγάλες, πλούσιες ή φτωχές, διαφορετικές πολιτιστικές ενότητες και κοινότητες προκειμένου να ξεπερασθούν οι σύγχρονες απειλές, προκλήσεις και κίνδυνοι. 2.1 Συστήματα Αρίθμησης…………………………………………….13

Τον προτελευταίο μήνα του 2005 η ευρωπαϊκή εταιρεία έβλεπε την πλάτη της Boeing, με 678 παραγγελίες έναντι 827 της αμερικανικής εταιρείας, κάνοντας πολλούς αναλυτές να λένε ότι θα χρειαζόταν ένα μικρό θαύμα, για να καταφέρει η Airbus να παραμείνει στην κορυφή.

Είναι προφανές ότι μετά το τέλος του ψυχρού πολέμου μια τέτοια ιδέα απουσιάζει. 2.2 Παράσταση Αριθμών και Χαρακτήρων…………………………………19

Όμως η Airbus δεν είχε πει την τελευταία της λέξη και… το θαύμα έγινε!

Ορισμένοι θεώρησαν μάλιστα ότι δεν χρειάζεται καν διακηρύσσοντας «το τέλος των ιδεών και της ιστορίας». 2.3 Μέθοδοι Συμπίεσης Δεδομένων……………………………………..31

Με μία εντυπωσιακή ρελάνς η Airbus κατάφερε μέσα σε έναν μήνα να ανατρέψει τα προγνωστικά και να προσπεράσει πάνω στο νήμα την Boeing.

Ορισμένοι άλλοι πίστεψαν ότι η ιδέα της οικονομίας της αγοράς/καπιταλισμού ήταν αυτή που θα οδηγούσε τον Κόσμο σε μια νέα ιστορική εποχή σταθερότητας, αρμονίας και παγκόσμιας ανάπτυξης. 2.4 Ψηφιακή Παράσταση Ήχου, Εικόνας, Video……………………………35

Στο σύνολο του 2005 η Airbus δέχτηκε παραγγελίες για 1.055 αεροσκάφη έναντι 1.029 της Boeing, βγαίνοντας νικήτρια σε αυτόν τον άτυπο πόλεμο γοήτρου.

Τελικά όλα αυτά αποδείχτηκαν εσφαλμένες εκτιμήσεις και φρούδες ελπίδες.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΩΝ………………………43

Για την ανατροπή αυτή η Airbus πρέπει να ευγνωμονεί την οικονομική διπλωματία της Γαλλίας.

Ούτε σταθερότητα υπήρξε, ούτε ανάπτυξη, ούτε βεβαίως αρμονία.

3.1 Τμήματα του Υπολογιστή………………………………………….45

Κι αυτό γιατί στις αρχές του περασμένου Δεκεμβρίου, κατά την επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού Ουέν Τζιαμπάο στο Παρίσι, το Πεκίνο υπέβαλε παραγγελίες συνολικού ύψους 10 δισ. δολ. για την αγορά 150(!) αεροσκαφών τύπου Α320.

Ακριβώς το αντίθετο.

3.2 Γλώσσα Μηχανής…………………………………………………51

Η Airbus ξεπέρασε πέρυσι την Boeing και στις παραδόσεις αεροσκαφών, παραδίδοντας 378 αεροσκάφη έναντι 290.

Οι απειλές, κίνδυνοι, προκλήσεις έχουν πολλαπλασιασθεί.

3.3 Συμβολική Γλώσσα……………………………………………….63

ΣΚΙΕΣ

Η φτώχεια και εξαθλίωση έχουν εξαπλωθεί σε μεγαλύτερο τμήμα του νότιου ημισφαιρίου.

3.4 Από τη Γλώσσα Μηχανής στα Προγράμματα Εφαρμογής……………………71

Παρά τη σημαντική νίκη της η Airbus δεν μπορεί να εφησυχάζει, καθώς έχασε κατά κράτος τη μάχη στην κατηγορία των "βαρέων βαρών" από την αμερικανική ανταγωνίστριά της.

Ο Κόσμος έχει γίνει πολύ πιο ασταθής, απρόβλεπτος και επικίνδυνος.

3.5 Σύγχρονοι Επεξεργαστές………………………………………….77

Η Boeing κατέκτησε το 70% του συγκεκριμένου κλάδου, με το αεροσκάφος 777 της αμερικανικής εταιρείας να εξασφαλίζει 154 παραγγελίες έναντι μόλις 15 για το A340 της Airbus.

Το κενό των ιδεών/project αναλαμβάνουν να καλύψουν κάθε λογής φανατικοί-τρομοκράτες, φονταμενταλιστές ισλαμικού και χριστιανικού τύπου, πρωτόγονοι εθνικιστές, ιδεολογικοί αγύρτες, δημαγωγοί, ηγέτες με αυτοκρατορικές φαντασιώσεις αλλά κάτοχοι τρομακτικής στρατιωτικής δύναμης, ιδεολογικοί απατεώνες, πολιτικοί θεατρίνοι βοηθούμενοι από την εξάπλωση των τεχνολογιών πληροφόρησης και μαζικών μέσων επικοινωνίας που από τη φύση τους προσελκύουν το φτηνό, απλοϊκό, πρωτόγονο και ενίοτε διανοητικά αρρωστημένο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΝΗΜΗΣ…………………………………………87

Ακόμη και το τελευταίο μοντέλο της Airbus, το Α350, αποδείχθηκε πολύ "λίγο" για το Boeing 787, με τις παραγγελίες των δύο αεροσκαφών να διαμορφώνονται πέρυσι στις 235 και 87 αντίστοιχα.

Η Ευρώπη υποτίθεται ότι έχει βρει τη κεντρική ιδέα στον στόχο της ενοποίησης, αν και αυτή δεν φαίνεται να κινητοποιεί ευρύτερα την κοινωνία.

4.1 Τεχνολογία και Χαρακτηριστικά Μνημών……………………………..89

ANNUS MIRABILIS ΤΟ 2005

Σε παγκόσμιο επίπεδο όμως η κεντρική ιδέα που απουσιάζει θα πρέπει να επινοηθεί.

4.2 Ιεραρχία Μνήμης………………………………………………..95

Το 2005 υπήρξε ένα μοναδικό έτος στην ιστορία της αεροπορικής βιομηχανίας, καθώς αποδείχθηκε η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών και για τις δύο εταιρείες.

Σύμφωνα με σημαντικές μελέτες, η ιδέα αυτή μπορεί να είναι ο στόχος της « παγκόσμιας δημοκρατικής διακυβέρνησης» (global democratic governance).

4.3 Οργάνωση και Σχεδίαση Μνήμης…………………………………….99

Οι συνδυασμένες παραγγελίες που έλαβαν οι δύο ανταγωνιστές έφτασαν τα 2.057 αεροσκάφη όλων των τύπων, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ των 1.631 αεροσκαφών που είχε σημειωθεί το 1989.

Η εγκαθίδρυση ενός τέτοιου συστήματος διακυβέρνησης - που συνεπάγεται τη μεταρρύθμιση όλων των διεθνών θεσμών, ΟΗΕ, κ.λπ. - θεωρείται ως προϋπόθεση για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της εποχής και ως συνθήκη για την υπαγωγή των εθνικών κρατών, μικρών ή μεγάλων, στη λογική του ευρύτερου (παγκόσμιου) συμφέροντος της ανθρωπότητας…

4.4 Λανθάνουσα Μνήμη………………………………………………105

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως σε τρεις παράγοντες.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ…………………………………..113

Καταρχήν στην Κίνα και στην Ινδία, δύο αχανείς, παρθένες αγορές, που ανακάλυψαν όψιμα τον τουρισμό και τα αεροπορικά ταξίδια.

5.1 Διάδρομοι Υπολογιστικών Συστημάτων………………………………115

Κατά δεύτερον, στην εμφάνιση πολλών νέων αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, που παρήγγειλαν τα πρώτα αεροσκάφη τους.

5.2 Τεχνολογίες Εκτυπωτών………………………………………….121

Κατά τρίτον, στο γεγονός ότι οι παραδοσιακοί αερομεταφορείς επιδίωξαν συστηματικά την εκ βάθρων ανανέωση των δικών τους στόλων, δεδομένου ότι τα άλματα της τιμής του πετρελαίου κατέστησαν επιτακτική την ανάγκη της αγοράς νέου τύπου και σαφώς οικονομικότερων αεροσκαφών.

5.3 Τεχνολογία Απεικονιστικών Μονάδων……………………………….127 5.4 Μαγνητικά Μέσα Αποθήκευσης……………………………………..133 5.5 Οπτικά Μέσα Αποθήκευσης………………………………………..139 5.6 Συσκευές Τηλεπικοινωνιών και Δικτύωσης…………………………..143

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6: Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ………………………………..151 6.1 Ιστορία και Αρχιτεκτονική του Προσωπικού Υπολογιστή……………….153 6.2 Η Μητρική Κάρτα του Προσωπικού Υπολογιστή………………………..161 6.3 Η Μνήμη στον Προσωπικό Υπολογιστή……………………………….165

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ - ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ……………………….173 7.1 Λειτουργικά Συστήματα………………………………………….175 7.2 Διεργασίες και Ελαφρές Διεργασίες……………………………….181 7.3 Απεικόνιση Διεργασιών………………………………………….187 7.4 Κρίσιμα Τμήματα και Αμοιβαίος Αποκλεισμός………………………..191 7.5 Σηματοφορείς………………………………………………….195

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΜΕ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ………………….203 8.1 Χρονοδρομολόγηση………………………………………………205 8.2 Αλγόριθμοι Χρονοδρομολόγησης……………………………………209

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ……………….221 9.1 Διαχείριση Μνήμης……………………………………………..223 9.2 Τεχνικές Διαχείρισης Εικονικής Μνήμης……………………………231

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ……………..239