Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Άρθρα :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( συσπείρωση δυνάμεων :: 9/3/2006 21:23:56) 

Γ' ΕΘΝΙΚΗ

6.1 Η έννοια του προγράμματος

Συσπείρωση δυνάμεων

Η επίλυση ενός προβλήματος με τον υπολογιστή περιλαμβάνει, όπως έχει ήδη αναφερθεί, τρία εξίσου σημαντικά στάδια. - Τον ακριβή προσδιορισμό του προβλήματος. - Την ανάπτυξη του αντίστοιχου αλγορίθμου. - Τη διατύπωση του αλγορίθμου σε κατανοητή μορφή από τον υπολογιστή.

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ομάδες της Γ' εθνικής συζήτησαν πρόεδροι και 29 εκπρόσωποι συλλόγων, σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στα γραφεία της ΕΠΑΕ στη Θεσσαλονίκη, υπό την προεδρία του μέλους του ΔΣ, Γιώργου Κασιμάτη. Ο προγραμματισμός ασχολείται με το τρίτο αυτό στάδιο, τη δημιουργία του προγράμματος δηλαδή του συνόλου των εντολών που πρέπει να δοθούν στον υπολογιστή, ώστε να υλοποιηθεί ο αλγόριθμος για την επίλυση του προβλήματος. Αποφασίστηκε ομόφωνα, ότι η Γ' εθνική πρέπει να παραμείνει στο νομικό καθεστώς των ΠΑΕ, να υπάρξει ισονομία από την πολιτεία και ενωμένοι να προστατεύσουν τα συμφέροντα των ομάδων. Το πρόγραμμα, το οποίο γράφεται σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού, δεν είναι απλά η υλοποίηση του αλγορίθμου, αλλά βασικό στοιχείο του είναι τα δεδομένα και οι δομές δεδομένων επί των οποίων ενεργεί. "Ακρογωνιαίος λίθος του ποδοσφαίρου είναι η Γ' εθνική. Αναφέρθηκε ήδη ότι οι αλγόριθμοι και οι δομές δεδομένων είναι μια αδιάσπαστη ενότητα. Το 80% των ομάδων είναι και πρωτεύουσες νομών της Ελλάδος" είπε στην σύσκεψη ο κ. Κασιμάτης, ενώ συγκροτήθηκε επιτροπή αποτελούμενη από τους Ριαβόγλου (Αγροτικός Αστέρας), Λιόλιος (Λαμία), Καλεντηριάδης (Κοζάνη), Βρακάς (ΑΕ Γιάννενα), Πηρούνιας (Εθνικός), Παναγιωτόπουλος (Αχαϊκή), Λέφας (Μεσσηνιακός) και η οποία θα αναλάβει πρωτοβουλία προώθησης των θεμάτων προς τις Αθλητικές Αρχές.

Ο προγραμματισμός είναι αυτός που δίνει την εντύπωση ότι, οι υπολογιστές είναι έξυπνες μηχανές που επιλύουν τα πολύπλοκα προβλήματα. ΚΕΔ: Διορθωτική ανακοίνωση για τους πίνακες διαιτησίας εξέδωσε χθες η ΚΕΔ. Η εντύπωση αυτή όμως είναι απλώς μία ψευδαίσθηση. Αναφέρει συγκεκριμένα ότι κατά την αναμόρφωση των πινάκων δεν συμπεριελήφθησαν εκ παραδρομής στον πίνακα των διαιτητών Β' εθνικής ο Λαμπρόπουλος (Ηλείας) στον πίνακα των διαιτητών Δ' εθνικής ο Μπεσίνης (Αιτωλοακαρνανίας) στον πίνακα παρατηρητών Γ' εθνικής ο Δρασκέλης (Ξάνθης). Ο υπολογιστής, ως γνωστόν, είναι μία μηχανή που καταλαβαίνει μόνο δύο καταστάσεις, οι οποίες αντιπροσωπεύονται με δύο αριθμούς το μηδέν και το ένα, τα ψηφία του δυαδικού συστήματος. Διαγράφεται από τον πίνακα παρατηρητών ο Τσαΐνης (Ηρακλείου)". Το μόνο πράγμα που κάνει ο υπολογιστής είναι στοιχειώδεις ενέργειες σε ακολουθίες αυτών των δύο ψηφίων, αλλά αυτές τις ενέργειες τις εκτελεί μα ασύλληπτη ταχύτητα. Ο υπολογιστής μπορεί απλά να αποθηκεύει στη μνήμη τις ακολουθίες των δυαδικών ψηφίων, να τις ανακτά, να κάνει στοιχειώδεις αριθμητικές πράξεις με αυτές και να τις συγκρίνει.

Οι γλώσσες προγραμματισμού αναπτύχθηκαν με σκοπό την επικοινωνία του ανθρώπου (προγραμματιστή) με τη μηχανή (υπολογιστή)