Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( γρίφος η ενδεκάδα :: 24/2/2006 20:39:56) 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Προσαρμοσμένη Φυσική αγωγή

Γρίφος η ενδεκάδα

Ο όρος "προσαρμογή" στη Φυσική Αγωγή (προσαρμογή της Φυσικής Αγωγής στην ατομική ιδιαιτερότητα) αναπτύχθηκε στις δεκαετίες του 1960 και 1970 ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου ενδιαφέροντος παροχής ίσων ευκαιριών σε όλους τους ανθρώπους, ώστε να συμμετέχουν σε προγράμματα άσκησης, ανεξάρτητα από το επίπεδο των ικανοτήτων τους.

"Αυτό που θέλει ο κ. Σόλιντ είναι να εξασφαλίσει γρήγορα και μαθηματικά τον τίτλο του πρωταθλήματος, για να μπορέσει να ξεκινήσει έγκαιρα τον προγραμματισμό της νέας χρονιάς".

Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της, καλή διδασκαλία δε σημαίνει προσπάθεια αλλαγής του ατόμου αλλά προσαρμογή της διδασκαλίας, των ασκήσεων και του περιβάλλοντος, ώστε οι ανάγκες του ατόμου αυτού να ικανοποιηθούν.

Μ' αυτά τα λόγια οι συνεργάτες του Νορβηγού τεχνικού δίνουν το στίγμα για το πώς σκέφτεται ο προπονητής του Ολυμπιακού λίγες ώρες πριν από το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, όπου θα βρει για… τρίτη φορά στον αντίπαλο πάγκο τον Ίλιε Ντουμιτρέσκου (ως προπονητής του Ακράτητου και της Καλλιθέας οι δύο πρώτες).

- Για παράδειγμα, η προσαρμογή της διδασκαλίας στην περίπτωση ενός ατόμου με κώφωση προϋποθέτει την οπτική καθοδήγηση του ασκούμενου (επίδειξη του τρόπου εκτέλεσης των ασκήσεων από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής) και τη διατήρηση συνεχούς οπτικής επαφής καθηγητή ασκούμενου καθ'όλη τη διάρκεια της άσκησης.

Ο Σόλιντ δεν έχει καταλήξει στο σχήμα που θα παρατάξει καθώς οι Μπουλούτ, Καφές, Οκκάς και Μπαμπαγκίντα διεκδικούν δύο θέσεις, και ανάλογα με το ποιος θα προτιμηθεί θα ξεκαθαρίσουν και οι θέσεις που θα χρησιμοποιηθούν οι υπόλοιποι.

- Η τοποθέτηση μεταλλικής μπάρας στο χώρο άσκησης για τη βοήθεια ατόμων με σωματικές αναπηρίες που χρησιμοποιούν καροτσάκι είναι ένα καλό παράδειγμα προσαρμογής του περιβάλλοντος.

Χθες πάντως, με ανακοίνωσή του ο Σάββας Θεοδωρίδης θέλησε να βάλει τέλος στην ατελείωτη μεταγραφολογία, διαψεύδοντας όλες τις φήμες και τα ονόματα των τελευταίων ημερών.

- Η τοποθέτηση ενός μικρού κουδουνιού μέσα στη μπάλα βοηθάει τους ασκούμενους με τύφλωση.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ:

Οι μαθητές με αναπηρίες μπορεί να αντιμετωπίσουν καταστάσεις αποκλεισμού και διάκρισης που επηρεάζουν έντονα την αυτοεικόνα, τη διάθεση και τα κίνητρά τους.

Επίθεση σε βάρος των παικτών που έφυγαν από την ομάδα την τελευταία διετία, εξαπέλυσε ο Έκι Γκονζάλες.

Η Φυσική Αγωγή προκαλεί άγχος στους μαθητές που αγνοούνται επανειλημμένα, ακούν μειωτικές παρατηρήσεις για τις ικανότητές τους ή αισθάνονται ότι είναι λιγότερο συμπαθείς.

"Το καλοκαίρι έφυγαν κάποιοι παίκτες και αυτό κόστισε αγωνιστικά.

Αυτό δημιουργεί τάσεις μη συμμετοχής στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής για την αποφυγή πρόσθετων αρνητικών εμπειριών και περιορισμό της κοινωνικής τους δραστηριότητας με αποτέλεσμα την απομόνωση στο σπίτι, την εξάρτηση από το περιβάλλον και την επιδείνωση των ήδη υπαρχόντων κινητικών δυσκολιών.

Αυτοί οι παίκτες έβαζαν τον εαυτό τους πάνω από την ομάδα και έτσι χάσαμε το πρωτάθλημα", είπε ο Αργεντινός που τόνισε ότι θέλει τρία πρωταθλήματα στα επόμενα τρία χρόνια και έξι νίκες επί του Ολυμπιακού.

Η ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και του αυτοσεβασμού αυτών των παιδιών αποτελεί υποχρέωση όχι μόνο του καθηγητή Φυσικής Αγωγής αλλά και των συμμαθητών του με την κατανόηση και αγάπη που θα επιδείξουν.

Ο Γκονζάλες εξέφρασε παράλληλα την αισιοδοξία του για κατάληψη της δεύτερης θέσης, την ίδια ώρα που ο Μαλεζάνι συνέχισε την προετοιμασία της ομάδας για το παιχνίδι με τον Ακράτητο.

Όπως και τα παιδιά με φυσιολογική ανάπτυξη έτσι και τα παιδιά με αναπηρίεςέχουν ανάγκη από κοινωνική αποδοχή και σεβασμό γι' αυτά που μπορούν να κάνουν και όχι γι'αυτά που δεν μπορούν. Η βοήθεια που μπορούν να παρέχουν οι συμμαθητές ως συνασκούμενοι μπορεί να είναι πολύτιμη, κάνοντας κάθε φορά τους μαθητές με ιδιαιτερότητες να μπορούν να ακολουθήσουν την υπόλοιπη τάξη σε απόδοση. Απώτερος στόχος της συνεργασίας όλων, παράλληλα με τη βελτίωση των φυσικών και κινητικών ικανοτήτων, είναι να επιτευχθεί η αληθινή εκπαιδευτική και κοινωνική ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρίες στο πλαίσιο της κανονικής τάξης. Η επίτευξη της ενσωμάτωσης των ατόμων με αναπηρίες στο κοινωνικό σύνολο και η υιοθέτηση ενός αθλητικού τρόπου ζωής αποτελεί άλλωστε και τον υψηλότερο στόχο της προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής για τα άτομα αυτά. Στις δυσκολότερες περιπτώσεις, η υιοθέτηση της άθλησης ως εφ' όρου ζωής συνήθεια μπορεί να συμβάλλει στην ψυχαγωγία και κοινωνικοποίηση του ατόμου με αναπηρίες.

Άρση βαρών σε πάγκο

Αγώνες ποδηλασίας για άτομα με αναπηρίες