Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( στην προπονηση θα βρεθουν σημερα τα μελη της διοικησης :: 11/1/2006 20:56:49) 

Μεμονωμένα θα βρεθούν το Σάββατο στην Κέρκυρα όσοι φίλοι του Άρη επιθυμούν να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους.

20 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2Η

ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ θΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Πόσο σωστά αξιολογεί κανείς τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητάς του και τις ικανότητές του;

Κίνηση με νόημα

Ισότιμη πρόσβαση στις πανεπιστημιακές σπουδές

Για τις ανάγκες της δραστηριότητας, θα διακρίνουμε σχηματικά τους ανθρώπους σε τέσσερις γενικές κατηγορίες:

Με την παρουσία διοικητικών στελεχών στην προπόνηση, η προετοιμασία για το σημαντικό παιχνίδι στην Κέρκυρα μπαίνει από σήμερα στην τελική ευθεία.

ΝΙΚΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

1η κατηγορία: αυτοί που υπερεκτιμούν τις δυνατότητες τους, με κίνδυνο να καταβάλουν μικρότερη προσπάθεια από αυτή που απαιτούν οι περιστάσεις και να απογοητευτούν ή ακόμη και να γελοιοποιηθούν (θυμήσου το μύθο με το λαγό και τη χελώνα).

Στελέχη της διοίκησης επιθυμούν, ευρισκόμενα κοντά στους ποδοσφαιριστές και την τεχνική ηγεσία, να καταδείξουν στην ομάδα ότι η αποχώρηση του Νικήτα Ματθαίου δεν θα επηρεάσει την λειτουργία της ΠΑΕ και συνεπώς και το αγωνιστικό τμήμα.

ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΣΟΒΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

2η κατηγορία: αυτοί που υποτιμούν τις δυνατότητες τους και δεν καταβάλουν καμία προσπάθεια για να βελτιώσουν τη θέση τους, γιατί φοβούνται ότι δε θα τα καταφέρουν.

Στα καθαρά αγωνιστικά ο Νίκος Αναστόπουλος αναμένεται να ανοίξει τα χαρτιά του αναφορικά με το σχήμα που θα παρατάξει.

Ναι στην αξιολόγηση των ΑΕΙ, αλλά όχι από μια Αρχή που θα διορίζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση, λέει ο πρύτανης του Πολυτεχνείου κ. Θ. Ξανθόπουλος. Η αξιολόγηση των ΑΕΙ είναι το μείζον θέμα των ημερών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Όμως, οι πρυτάνεις ζητούν οικονομικές ενισχύσεις και πραγματική αυτοτέλεια. Γιατί σήμερα είναι ευκολότερο να διασχίσει κανείς τη Μεσογείων σε ώρα αιχμής, παρά να αγοράσει ένα ΑΕΙ μια… γομολάστιχα, λέει ο κ. Ξανθόπουλος.

3η κατηγορία: αυτοί που έχουν επιφανειακή αυτοπεποίθηση, που πιστεύουν δηλαδή ότι μπορούν να τα καταφέρουν, αρχίζουν την προσπάθεια, αλλά τα παρατούν όταν αρχίσουν οι δυσκολίες (π.χ. πριν από τις τελικές εξετάσεις, το τελικό αγώνισμα κτλ.).

Ο Γιώργος Κολτσίδας και ο Γιώργος Γκουγκουλιάς γυμνάστηκαν και χθες (η προπόνηση έγινε σε δύο γκρουπ) ατομικά για προληπτικούς λόγους, αλλά από σήμερα θα επιστρέψουν στο πλήρες πρόγραμμα και τίθενται στη διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για τον σαββατιάτικο αγώνα.

Αξιολόγηση Πανεπιστημίων από Ανεξάρτητη Αρχή. Πού είναι το πρόβλημα;

4η κατηγορία: αυτοί που εκτιμούν σωστά τις δυνατότητες τους, καταβάλλουν κάθε λογική προσπάθεια, επιμένουν, χωρίς να αποθαρρύνονται από τις δυσκολίες, και αξιοποιούν τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ο Άρης για πρώτη φορά φέτος δεν θα έχει τη συμπαράσταση οπαδών του που θα βρεθούν στο γήπεδο οργανωμένα.

Μπορεί να είναι πραγματικά ανεξάρτητη μια διορισμένη, από την εκάστοτε κυβερνητική πλειοψηφία, Αρχή;

Διάλεξε μία από τις παραπάνω κατηγορίες και βρες έναν ήρωα λογοτεχνικού έργου (διηγήματος, μυθιστορήματος, ποιήματος κτλ.) που να ανήκει σε αυτή την κατηγορία.

Η διοίκηση των "Φαιάκων" δεν έδωσε εισιτήρια στην ΠΑΕ Άρης επικαλούμενη έργα στο γήπεδο και έτσι αν ταξιδέψουν για το παιχνίδι φίλοι των "κίτρινων" θα πρέπει να πάρουν μεμονωμένα εισιτήρια από εκδοτήριο του γηπέδου.

Όμως αν αξιολογεί η Σύνοδος Πρυτάνεων, όπως ορισμένοι προτείνουν, είναι αυτό Ανεξάρτητη Αρχή;

Προτίμησε έργα που έχεις διδαχτεί στο μάθημα των Νέων Ελληνικών ή της Ξένης Γλώσσας, ώστε τα πρόσωπα στα οποία αναφέρεσαι να είναι γνωστά στους συμμαθητές σου.

Η αξιολόγηση του αγώνα από την ΚΕΔ, (σφυρίζει ο Μαζαράκος) έγινε δεκτή με ικανοποίηση, αφού η κρισιμότητα του αγώνα επέβαλλε να μην οριστεί ένας άπειρος διαιτητής.

Η Σύνοδος Πρυτάνεων είναι μια εκλεγμένη από όλους τους φορείς των Πανεπιστημίων αρχή, με ανταγωνιστική δομή.

Ίσως χρειαστείς τη συνεργασία του φιλολόγου ή του καθηγητή της ξένης γλώσσας.

Με συμμετοχή και εκπροσώπων του ΥΠΕΠΘ, της ΠΟΣΔΕΠ, των φοιτητών και των παραγωγικών τάξεων, είναι η κατά τεκμήριο περισσότερο αντικειμενική και λιγότερο εξαρτημένη.

Φτιάξε μαζί με τους συμμαθητές σου που ασχολήθηκαν με άτομα της ίδιας κατηγορίας μια λίστα με τα ονόματα των ηρώων που βρήκατε και δίπλα σε κάθε όνομα σημειώστε τον τίτλο του έργου και τον συγγραφέα.

Είμαστε η μοναδική χώρα χωρίς αξιολόγηση ΑΕΙ. Δεν πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα δίκαιης κρίσης;

Μοιράστε τη λίστα στην τάξη.

Ασφαλώς ναι, υπό την προϋπόθεση ότι θα λυθούν παράλληλα τα θέματα αυτοδιοίκησης και οικονομικής αυτοτέλειας.

Συμφωνείς με τις εκτιμήσεις των συμμαθητών σου;

Οικονομικές επιχορηγήσεις ΑΕΙ;

Γνωρίζεις τα έργα στα οποία αναφέρονται;

Άμεση αύξηση κατά 25% και διπλασιασμός μέχρι τέλους της δεκαετίας.

Να θυμάσαι ότι: Τα στοιχεία που απαρτίζουν τον εαυτό μας βρίσκονται σε δυναμική αλληλεξάρτηση και μπορούμε να τα καλλιεργήσουμε. Η αποδοχή του εαυτού μας και η θετική αυτοαντίληψη μάς οδηγούν στο να εμπιστευόμαστε τις δυνάμεις μας. Οι 'κλίσεις' και τα 'ταλέντα' μας μπορούν να επηρεάσουν δυναμικά τους προσανατολισμούς μας. Η αναγνώριση και η ορθή αξιολόγηση των αναγκών μας μάς βοηθάει στη βελτίωση της ζωής μας.

Πραγματική διοικητική αυτοτέλεια σημαίνει;

Τα Πανεπιστήμια πρέπει να διαχειρίζονται με δική τους ευθύνη τα του οίκου τους, βάσει δεσμευτικής συμφωνίας με το ΥΠΕΠΘ, να καθορίζουν τον αριθμό εισακτέων που μπορούν να εκπαιδεύσουν και το απαραίτητο, για τις σπουδές που παρέχουν, γνωσιολογικό υπόβαθρο.

Ο Πρωθυπουργός δεσμεύθηκε για διατήρηση της σημερινής διάρθρωσης σπουδών 4-5 ετών για πρώτο πτυχίο. Δεν αρκεί;

Ασφαλώς όχι, διότι βλέπουμε ήδη ότι διολισθαίνουμε προς την εξίσωση των πτυχίων μας και των επαγγελματικών δικαιωμάτων με τα αθρόως εισαγόμενα πτυχία τριετούς διάρκειας σπουδών. Απαιτείται η άμεση θεσμική αναγνώριση της ισοτιμίας των ελληνικών πτυχίων με το επίπεδο Master, κατά το γαλλογερμανικό πρότυπο.

Ενιαίος Ευρωπαϊκός Χώρος Εκπαίδευσης;

Μήπως είναι ωραία λόγια για την αποφυγή της ουσιαστικής θεσμικής και οικονομικής στήριξης του δημόσιου χαρακτήρα της ευρωπαϊκής εκπαίδευσης;

Απειλούνται τα ελληνικά πτυχία από τις ευρωπαϊκές συμφωνίες;

Ασφαλώς ναι, αν δεν κατοχυρωθεί η πραγματική τους ισοτιμία.

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Πιθανότητα ή … «μπαμπούλας» για να τρώμε το φαΐ μας;

Μάλλον «μπαμπούλας» και πάντως συζήτηση εκτός συνταγματικής επιταγής, αλλά και χωρίς νόημα για όσους πιστεύουν στο δημόσιο αγαθό της πανεπιστημιακής παιδείας.

Πόσες διαδικασίες χρειάζονται για να αγοράσει ένα ΑΕΙ μια … γομολάστιχα σήμερα;

Είναι ασφαλώς ευκολότερο να περάσεις τη Μεσογείων σε ώρα αιχμής.

Αριθμός εισακτέων: να αυξηθεί ή να μειωθεί;

Να τιμήσουμε την ωραία επιθυμία της νεολαίας μας, για ισότιμη πρόσβαση σε πραγματικές πανεπιστημιακές σπουδές.

Πολυτεχνείο Αθήνας. Τι έχει να φοβηθεί ένα Ίδρυμα τέτοιου κύρους από μηχανικούς τριετών σπουδών;

Απολύτως τίποτε. Ως σύγχρονο ελληνικό σύμβολο, όμως, υποχρεούται να αντιδράσει για τους μεγάλους κινδύνους της κοινωνίας μας από τα έργα αστοιχείωτων μηχανικών.

ΤΕΕ και μηχανικοί. Γιατί δεν εφαρμόζει τον νόμο για εγγραφή πτυχιούχων και έχουμε συρθεί στα δικαστήρια;

Εφαρμόζοντας τον ιδρυτικό του νόμο, το ΤΕΕ αρνείται την εγγραφή μηχανικών χωρίς τα απαραίτητα ουσιαστικά προσόντα.

Η χώρα μας παραπέμφθηκε στο Ευρωδικαστήριο για τα τριετή πτυχία. Τι βλέπετε;

Απαιτείται εθνικός συντονισμός για να κερδίσουμε μια δύσκολη μάχη.

Έχετε δηλώσει ότι η Ε.Ε. θέλει να αναγνωρίσει τα πτυχία των λεγόμενων «κολεγίων» ως πανεπιστημιακά. Μα είναι εφικτό;

Όλα είναι εφικτά, όταν κυριαρχεί επί της ουσίας η γραμμή της εμπορευματοποίησης και στην ανώτατη παιδεία.

Εθνική εκπαιδευτική πολιτική εναντίον εξωτερικής πολιτικής. Ποια υπερισχύει;

Προφανώς, το μακροχρόνιο εθνικό μας συμφέρον, ταυτιζόμενο ιστορικά με μια αξιόπιστη εθνική εκπαιδευτική πολιτική.

Τι θα λέγατε στον κ. Π. Ευθυμίου, γευματίζοντας μαζί του;

Να προχωρήσει, έστω και τώρα, στην αναγκαία οικονομική και θεσμική αναβάθμιση των Πανεπιστημίων μας. Η αξιολόγηση έπεται.

Αν ήσασταν υπουργός Παιδείας ποια θα ήταν η πρώτη αλλαγή που θα κάνατε;

Η θεσμοθέτηση τετραετών επιχειρησιακών προγραμμάτων για κάθε ΑΕΙ, με ταυτόχρονη γενναία αναβάθμιση της διοικητικής και οικονομικής μας αυτοτέλειας. Η παράλληλη καθιέρωση της δωδεκάχρονης υποχρεωτικής εκπαίδευσης, με αναδιάταξη της δομής και των περιεχομένων της διδακτέας ύλης.

Πώς πρέπει να διοικείται ένα Πανεπιστήμιο;

Με σοβαρό και εμπνευσμένο σχεδιασμό, αποτελεσματική αλλά και συνετή διαχείριση και την ευρύτερη δυνατή συνοχή και συναίνεση.

Τι πρέπει να αποφεύγουν οι πρυτανικές αρχές;

Την αφ' υψηλού άσκηση των καθηκόντων τους και τις προσωπικές τους φιλοδοξίες-ματαιοδοξίες. Πρέπει δηλαδή να λειτουργούν ως οι πρώτοι εργάτες της πανεπιστημιακής κοινότητας.