Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διεθνή :: Καλλιτεχνική είδηση

( δέκα ταινίες ένας ολόκληρος κόσμος :: 10/1/2006 17:44:21) 

Σκηνή από την ταινία "Salon Mexico" του δημιουργού (ένθετη φωτ.) που θα προβληθεί την πρώτη μέρα του αφιερώματος, Πέμπτη 12 Ιανουαρίου.

ΠΑΟ: ΛΥΓΙΣΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

Συνέχεια συνάρτησης σε διάστημα και βασικά θεωρήματα

Δέκα ταινίες ένας ολόκληρος κόσμος

Το πήρε ζεστά…

Πολλά από τα θεωρήματα της Ανάλυσης αναφέρονται σε συναρτήσεις οι οποίες είναι συνεχείς σε διαστήματα του πεδίου ορισμού τους.

Αφιέρωμα στο Μεξικάνο σκηνοθέτη Εμίλιο "ελ Ίντιο" Φερνάντες από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η ζεστασιά του γηπέδου της Καισαριανής βοήθησε τους παίκτες του Παναθηναϊκού, οι οποίοι παίζοντας πλέον σε… ιδανική ατμόσφαιρα, πρόσφεραν θέαμα στους φίλους της ομάδας και δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στον ΠΑΟΚ (101-83)! Είναι, επομένως, απαραίτητο να γνωρίζουμε τι εννοούμε όταν λέμε ότι μια συνάρτηση f είναι συνεχής σ' ένα διάστημα.

Ευκαιρία γνωριμίας με τη χώρα του Μεξικού και τους ανθρώπους του δίνει το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στο Μεξικάνο σκηνοθέτη Εμίλιο "ελ Ίντιο" Φερνάντες.

Με «ζεστό» χέρι λοιπόν οι «πράσινοι» (14/27 τρίποντα και 25/39 δίποντα) ξεπέρασαν εύκολα το εμπόδιο του ΠΑΟΚ, ο οποίος άντεξε ουσιαστικά ένα δεκάλεπτο (29-23). ΟΡΙΣΜΟΣ

Μέσα από τη ματιά του Φερνάντες, όπως αποτυπώθηκε στις δέκα ταινίες του που θα προβληθούν στο αφιέρωμα, αποκαλύπτεται ένας ολόκληρος κόσμος τελείως διαφορετικός, απαλλαγμένος από τον όποιο φολκλορισμό με τον οποίο εμφανίζεται το Μεξικό στα αμερικανικά φιλμ ή τις διάφορες τηλεοπτικές παραγωγές.

Ο Μπιούφορντ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη συνέχεια, αφού εξουδετέρωσε τον Κόμματο (χωρίς πόντο στη δεύτερη περίοδο), ενώ τα δικά του τρίποντα και του Λάκοβιτς βοήθησαν τον Παναθηναϊκό να πάρει μια απόσταση ασφαλείας στο ημίχρονο (50-37).

Μια συνάρτηση f θα λέμε ότι είναι συνεχής σε ένα ανοικτό διάστημα [pic], όταν είναι συνεχής σε κάθε σημείο του [pic].

"Για να καταλάβει κανείς τον κινηματογράφο του Εμίλιο Φερνάντες", έγραψε κινηματογραφικός κριτικός, "πρέπει να καταλάβει τον άνθρωπο.

Μονομαχία Σκοτ - Παπαδόπουλου. Οι παίκτες του Παναθηναϊκου δεν έδωσαν δικαιώματα στον ΠΑΟΚ

(Σχ. 63α)

Πρέπει να καταλάβει ότι ο Φερνάντες έφτιαξε τη ζωή του όπως τους ήρωες των ταινιών του, με το ίδιο πάθος. Η συνέχεια ήταν ακόμα καλύτερη για τους «πράσινους», αλλά και για τον Ομπράντοβιτς, ο οποίος πολύ νωρίς (από το 26' με σκορ 70-42), άρχισε να αλλάζει σχήματα και να δίνει χρόνο συμμετοχής σε όλους τους παίκτες.

- Μια συνάρτηση f θα λέμε ότι είναι συνεχής σε ένα κλειστό διάστημα [pic], όταν είναι συνεχής σε κάθε σημείο του [pic] και επιπλέον [pic] και [pic] (Σχ. 63β) [pic] [pic]

Πρέπει να καταλάβει ότι είναι μία προσωπικότητα αντάξια των ταινιών του". Όπως καταλαβαίνετε, οι άμυνες «χαλάρωσαν», οι δύο ομάδες «έτρεξαν» (7/9 και 8/10 αιφνιδιασμούς αντίστοιχα) και ο κόσμος απολάμβανε το θέαμα.

Ανάλογοι ορισμοί διατυπώνονται για διαστήματα της μορφής [pic], [pic].

Ποιος ήταν

«Θέλαμε να τρέξουμε, ήθελε και ο ΠΑΟΚ, με αποτέλεσμα να προσφέρουμε καλό θέαμα στον κόσμο.

Δυο βασικές ιδιότητες των συνεχών συναρτήσεων σε διαστήματα εκφράζονται από τα παρακάτω θεωρήματα: [pic]

Ο Εμίλιο Φερνάντες γεννήθηκε το 1903 και πέθανε το 1986.

Τα υψηλά ποσοστά στα σουτ δείχνουν πως και οι δύο ομάδες ξέχασαν την άμυνά τους, ιδιαίτερα στο β' μέρος», είπε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος αναφέρθηκε και στις νέες συνθήκες που επικρατούν στον Παναθηναϊκό, μετά τη μετακόμιση στην Καισαριανή.

Δούλεψε στον κινηματογράφο ως ηθοποιός, σεναριογράφος και παραγωγός, αλλά έγινε γνωστός ως σκηνοθέτης.

«Οι προπονήσεις γίνονται πλέον με 12-13 παίκτες και πάνω απ' όλα είναι ποιοτικές και πιστεύω ότι θα βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο».

Στις ταινίες του θέλησε να αναδείξει τα προβλήματα της κοινωνίας όπου ζούσε και ειδικά των απόκληρών της, που μοιρολατρικά ακολουθούν τη μοίρα τους.

Όσο για τον Μπάνε Πρέλεβιτς;

Όμως ποτέ δεν θέλησε να δημιουργήσει πολιτικά μανιφέστα, αγνοώντας την ομορφιά των εικόνων και των πλάνων που συνέθετε.

«Ε, όταν ο Παναθηναϊκός είναι σε τόσο καλή κατάσταση σε ένα ματς, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να παρακαλάς να χάσεις με μικρή διαφορά.

Μπορεί να έχει κατηγορηθεί από μερίδα κριτικών ότι έπεσε στην παγίδα της ωραιοποίησης των φτωχών ιθαγενών Μεξικανών, όμως στο σινεμά του διακρίνεται πάντα η κεντρική θέση που δίνει στον άνθρωπο αλλά και στη σχέση του με τον κόσμο.

Χρησιμοποιήσαμε από νωρίς αρκετούς νέους παίκτες, αφού θέλουμε να αποκτήσουν εμπειρία.

Η διοργάνωση

Ο στόχος μας, πέρα από το καλύτερο δυνατό ταμείο στο τέλος και να είμαστε στην Α1 και την επόμενη περίοδο, είναι να έχουμε αρκετούς εφήβους στη δωδεκάδα.

Το αφιέρωμα στον Φερνάντες έγινε με τη συμβολή της διεύθυνσης κινηματογράφου και οπτικοακουστικών μέσων του υπουργείου Πολιτισμού και της μεξικανικής πρεσβείας.

Έχουμε οκτώ νίκες και θέλουμε το κάτι παραπάνω».

Θα αρχίσει την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου στην αίθουσα Παύλος Ζάννας με την προβολή των ταινιών "Η χωριατοπούλα" στις 7 μ.μ., "Μαρία Καντελάρια" στις 9 μ.μ. και "Salon Mexico" στις 11 μ.μ. Θα συνεχιστεί με τις προβολές των άλλων ταινιών έως την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου. Οι ταινίες θα προβληθούν το διάστημα 19-25 Ιανουαρίου στον κινηματογράφο Φιλίπ στην Αθήνα.