Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διεθνή :: Κοινωνικό ρεπορτάζ

( την κατασκευή τεσσάρων νέων διδακτηρίων χρηματοδοτεί η περιφέρεια κεντρικής μακεδονίας :: 26/1/2006 16:43:33) 

Την κατασκευή τεσσάρων νέων διδακτηρίων χρηματοδοτεί η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

4.5 Γνωστά λειτουργικά συστήματα

1. Κατασκευή γυμνασίου και λυκείου στην περιοχή της Νικόπολης του δήμου Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης

Κάθε λειτουργικό σύστημα στοχεύει να καταστήσει τον υπολογιστή ένα αξιόπιστο, ισχυρό, αποτελεσματικό και εύχρηστο εργαλείο.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 1.436.448 ευρώ

Τα τελευταία σαράντα χρόνια που γράφεται η ιστορία των λειτουργικών συστημάτων έχουν αναπτυχθεί πολλά λειτουργικά συστήματα.

ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης

Μερικά από αυτά έχουν κυριαρχήσει είτε τεχνολογικά είτε εμπορικά ή και στους δύο τομείς.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: Σεπτέμβριος 2007

Ένα λειτουργικό με λαμπρή πορεία είναι εκείνο με την ονομασία Unix.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το έργο αφορά στην ανέγερση τριώροφου κτιρίου με υπόγειο, συνολικής επιφάνειας 2.894,96 τ.μ.

Άλλα με επίσης σημαντική πορεία είναι: - το DOS - τα Windows της Microsoft - τα Windows NT της Microsoft - το OS/2 της IBM - το MacOS της Apple.

Το κτίριο, μεταξύ των άλλων, περιλαμβάνει δώδεκα αίθουσες διδασκαλίας, τρεις ειδικές αίθουσες, βιβλιοθήκη, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων - αμφιθέατρο, γραφεία, χώρους υγιεινής, χώρους εισόδου, διαλείμματος και κυκλοφορίας, κυλικείο, λεβητοστάσιο με αποθήκη καυσίμων, αντλιοστάσιο, μηχανοστάσιο ανελκυστήρα, αποθήκες, κ.ά.

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ: Στο νέο διδακτήριο θα μεταστεγαστεί το 7ο γυμνάσιο, το οποίο σήμερα συστεγάζεται με το 4ο λύκειο και λειτουργεί σε διπλή βάρδια. Με την ολοκλήρωση του έργου υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετηθούν περίπου 340 μαθητές.

2. Κατασκευή 1ου δημοτικού σχολείου Αριδαίας Πέλλας

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 3.120.000 ευρώ

ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Πέλλας

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: Αύγουστος 2007

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το νέο διδακτήριο θα κατασκευαστεί σε οικόπεδο εμβαδού 3.607,39 τ.μ., όπου σήμερα υπάρχει ένα παλαιό κτίριο σχολείου, το οποίο θα κατεδαφιστεί. Σύμφωνα με τη μελέτη του έργου, το νέο σχολείο θα αποτελείται από δύο κτίρια, ένα διώροφο και ένα ισόγειο. Θα κατασκευαστούν έξι αίθουσες διδασκαλίας, μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, μία βιβλιοθήκη και πέντε εργαστήρια.

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ: Με την ολοκλήρωση του έργου θα καταργηθεί η διπλοβάρδια, καθώς σήμερα το 1ο δημοτικό σχολείο Αριδαίας συστεγάζεται με το 4ο δημοτικό σχολείο.

3. Κατασκευή 1ου δημοτικού σχολείου Κασσανδρείας Χαλκιδικής

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 1.630.000 ευρώ

ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Χαλκιδικής

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: Ιούλιος 2007

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Στο ισόγειο του νέου δημοτικού σχολείου θα κατασκευαστούν τρεις τάξεις, αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, γραφείο διδασκόντων, γραφείο διευθυντή, κυλικείο, τρεις αποθηκευτικοί χώροι και τουαλέτες. Στον όροφο θα κατασκευαστούν πέντε αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσα φυσικής - χημείας, βιβλιοθήκη, γραφείο συλλόγου με εποπτικά μέσα και το μηχανοστάσιο.

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ: Το νέο δημοτικό σχολείο θα καλύψει τις ανάγκες των μαθητών, οι οποίοι μέχρι σήμερα στεγάζονται σε κτίριο που είναι μικρό και ακατάλληλο.

4. Κατασκευή δημοτικού σχολείου Σερρών (Καλκάνι)

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 2.350.000 ευρώ

ΦΟΡΕΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ: Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σερρών

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ: Αύγουστος 2007

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: Το έργο αφορά στην κατασκευή διδακτηρίου σε τέσσερα επίπεδα, συνολικού εμβαδού 2.641,37 τ.μ. Μεταξύ των άλλων, στο υπόγειο του νέου κτιρίου θα κατασκευαστούν κυλικείο, εστιατόριο και αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και στο ισόγειο έξι αίθουσες διδασκαλίας και ιατρείο. Στον πρώτο όροφο χωροθετούνται εργαστήριο φυσικής - χημείας, εργαστήριο πληροφορικής, εργαστήριο αισθητικής αγωγής, χώρος ενισχυτικής διδασκαλίας, αίθουσα μουσικής - μουσικοκινητικής και αίθουσα ξένων γλωσσών. Στον δεύτερο όροφο θα δημιουργηθούν βιβλιοθήκη - αναγνωστήριο, γραφείο μαθητικών κοινοτήτων, γραφείο συλλόγου γονέων, δύο μικρά γραφεία, γραμματεία - αρχείο - φωτοτυπείο, δύο γραφεία δασκάλων, χώρος αναμονής και γραφείο διευθυντή, καθώς και ένας ελεύθερος χώρος.

ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ: Στη συγκεκριμένη περιοχή οι ανάγκες στον τομέα της σχολικής στέγης είναι αυξημένες, καθώς παρατηρείται μεγάλη δυναμική σε νέες οικογένειες. Επιπλέον, με την κατασκευή του διδακτηρίου θα δοθεί λύση στο πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών σε μακρινά σχολεία.