Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( η καϊζερσλαουτερν απεσυρε το ενδιαφερον της :: 3/1/2006 20:49:27) 

Το όνομα του Επαλέ βρέθηκε στη λίστα της Καϊζερσλάουτερν, αλλά ως εκεί…

ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ

Χαρακτηριστικά της κοινωνικοποίησης:

Η ΚΑΪΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ

Τα τρία γουρουνάκια

1. Είναι μια διαδικασία δυναμική, που σημαίνει ότι αλλάζει, μεταβάλλεται: α. από κοινωνία σε κοινωνία, π.χ. η αρχαία Αθήνα διαπαιδαγωγούσε αυτόνομα άτομα, ενώ η σπαρτιατική κοινωνία κοινωνικοποιούσε τους νέους με στόχο την υποταγή τους στο κράτος.

"Νάιν" για τον Επαλέ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

β. από εποχή σε εποχή, αν μελετήσουμε π.χ. την εποχή της τουρκοκρατούμενης Ελλάδας, θα διαπιστώσουμε ότι γίνονταν γάμοι σε μικρή ηλικία για λόγους οικονομικούς (συνένωση περιουσιών), πράγμα που σήμερα δε γίνεται, γιατί η κοινωνική και οικονομική οργάνωση δεν απαιτεί τέτοιου είδους κανόνες.

Σε μία εποχή που η διοίκηση αδυνατεί να ελέγξει τα μεταγραφικά σενάρια (ορισμένα εντείνει και η ίδια) με πρωταγωνιστές ποδοσφαιριστές του Ηρακλή, μία ευχάριστη -για τους φίλους της ομάδας- είδηση έφτασε από το Καϊζερσλάουτερν.

ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ το 2004 χωρίς τη Γιάννα;

γ. από κοινωνική ομάδα σε κοινωνική ομάδα, π.χ. οι αλλοδαποί που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας κοινωνικοποιούνται με βάση τους κανόνες της ελληνικής κοινωνίας, αλλά διατηρούν ταυτόχρονα και μεταβιβάζουν τα ιδιαίτερα πολιτισμικά τους στοιχεία στα παιδιά τους (γλώσσα, θρησκεία κ.τ.λ.).

Σύμφωνα με την πληροφόρηση που υπήρχε τις προηγούμενες ημέρες, άνθρωπος της γερμανικής ομάδας θα έδινε την Κυριακή το παρών στην Καλλιθέα, με σκοπό να παρακολουθήσει αγωνιζόμενο τον Ζοέλ Επαλέ.

Η φωτογραφία της Αγγελοπούλου με τη γούνα, ενώ εισέρχεται στο Μέγαρο Μαξίμου, δίνει απάντηση. 2. Είναι μια διαδικασία διαρκής.

Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ Τύπου της Καϊζερσλάουτερν, Μίχαελ Νόβακ, επιβεβαίωσε ότι το όνομα του Επαλέ υπήρχε στη μεταγραφική λίστα της ομάδας, ωστόσο τόνισε με έμφαση ότι δεν πρόκειται να γίνει καμία κίνηση για την απόκτησή του.

Άνευ Γιάννας, η οργάνωση των Αγώνων χάνει αυτομάτως κάθε έννοια ίντριγκας, γκλάμουρ, μυστηρίου και ενδιαφέροντος. Το άτομο σε όλη τη διάρκεια της ζωής του εντάσσεται συνεχώς σε θεσμούς και ομάδες.

"Η ομάδα βρίσκεται σε δύσκολη θέση και κάνουμε προσπάθεια για να δυναμώσουμε το ρόστερ μας.

Θυμάστε τα χασμουρητά που προκαλούσε το δίδυμο Στρατήγη - Μπακούρη, την εποχή που η κυρία έπινε το τσάι της στο Λονδίνο; Εσύ, π.χ., ως μαθητής του Γυμνασίου και αύριο του Λυκείου, μετά ως εργαζόμενος, αργότερα ως ηλικιωμένος συνταξιούχος, θα πρέπει να μαθαίνεις διαρκώς νέους ρόλους και τρόπους συμπεριφοράς, που θα σε βοηθούν να προσαρμοστείς στις συνθήκες των κοινωνικών θεσμών στους οποίους θα εντάσσεσαι.

Είναι αλήθεια ότι υπήρξε ενδιαφέρον για τον Ζοέλ Επαλέ, αλλά τελικά ο προπονητής μας προτίμησε να μην πάρει ποδοσφαιριστή για το κέντρο και έτσι δεν προχώρησε το θέμα.

Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΕΚΔΟΧΗ του "cherchez la femme" - "ψάξτε την κυρία" - δεν συγκινεί τον Ευάγγελο Βενιζέλο. 3. Είναι επίσης, μια διαδικασία αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην κοινωνία και το άτομο.

Αν ο προπονητής έκρινε σκόπιμο να πάρουμε κάποιον μέσο, τότε ο ποδοσφαιριστής του Ηρακλή θα ήταν από τους πρώτους που θα παρακολουθούσαμε".

Για την ακρίβεια, ο υπουργός Πολιτισμού τα έψελνε στην κυρία επί είκοσι λεπτά στη Διυπουργική της περασμένης Δευτέρας, παρουσία του Πρωθυπουργού, ο οποίος δεν προσπάθησε και τόσο ενεργητικά - ίσως εξαιτίας της γρίπης που τον ταλαιπωρεί - να τον κατευνάσει. Η κοινωνία μέσα από τις αξίες και τους κανόνες επηρεάζει το άτομο. Ως γνωστόν, οι βενιζέλειοι μονόλογοι έχουν θερμότητα έκρηξης και γεωμετρία σκέψης συνταγματολόγου. Με τη σειρά της, δέχεται κι αυτή επιρροές - επιδράσεις από τις συμπεριφορές και τις πρωτοβουλίες του ατόμου. Η Γιάννα, πάντως, δεν είπε τίποτε.

Με την κοινωνικοποίηση το άτομο «καταπιέζει» κάποιες από τις επιθυμίες του, για να μπορέσει να υπάρξει κοινωνική ζωή. ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ πανδαιμόνιο ήταν ο εξάψαλμος Ρογκ, από Λωζάννη, για καθυστερήσεις στην προετοιμασία. Ταυτόχρονα όμως, γίνεται μέρος ενός συνόλου με το οποίο μοιράζεται κοινές πεποιθήσεις, γλώσσα, ιστορία και παράδοση. Δεν υπάρχει κανείς στην κυβέρνηση που να πιστεύει ότι η κυρία δεν θα μπορούσε να είχε συγκρατήσει τον ευγενή Ζακ - αν ήθελε. Αποκτά την αίσθηση του «εμείς». Εδώ, λένε, δεν τον άφησε να πάει στην Ντόρα!

Από τη μια πλευρά, λοιπόν, η κοινωνία προσπαθεί να διαμορφώσει τις συμπεριφορές των ατόμων όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφες, για να μπορέσει να οργανωθεί καλύτερα.

Όπως ο λύκος με τα τρία γουρουνάκια, η Γιάννα έπεσε θύμα του δικού της μύθου που τη θέλει να λύνει και να δένει στη ΔΟΕ.

Από την άλλη πλευρά, το άτομο έχει περιθώρια προσωπικής δράσης, ανάληψης πρωτοβουλιών και ανάπτυξης αυτόνομης προσωπικότητας (βλ. 1.3).

Η ΑΙΤΙΑ ΟΜΩΣ;

φωτ.5.2 «Τα αρραβωνιάσματα», πίνακας του Ν. Γύζη. Στην τουρκοκρατούμενη Ελλάδα υπήρχε η συνήθεια οι οικογένειες να αρραβωνιάζουν τα παιδιά σε μικρή ηλικία. Πόσο καθοριστικός είναι ο ρόλος της σύγχρονης οικογένειας στην επιλογή συντρόφου;

Ο Βενιζέλος θεωρεί πως δεν μπορεί η κυρία να ελέγχει αφ' υψηλού, αλλά η ίδια να είναι υπεράνω ελέγχου.

φωτ. 5.3 Π. Πικάσο «Κορίτσι μπροστά στον καθρέφτη» (1932). Τα άτομα δέχονται τις κοινωνικές επιταγές, αλλά πάντα έχουν περιθώρια αμφισβήτησης. Ο Πικάσο υπήρξε ο πρωτοπόρος ζωγράφος του 20ού αιώνα, ο οποίος αμφισβήτησε τα κυρίαρχα κοινωνικά πρότυπα της εποχής του. Οι κοινωνίες εξελίχθηκαν με τους αγώνες πρωτοπόρων μεταρρυθμιστών στους χώρους της επιστήμης, της τέχνης, της πολιτικής. - Να συζητήσετε στην τάξη αντίστοιχα παραδείγματα

Ή να τραβάει η κυβέρνηση το ζόρι και το έξοδο της προετοιμασίας, αλλά να είναι μονίμως υπό κατηγορίαν από τους σοφιστικέ τού "Αθήνα 2004" που κάνουν πολιτική εικόνας και υπέρβαση στον προϋπολογισμό. Συμπέρασμα: Οι Αγώνες μπορεί να έχουν αρχαίο παρελθόν, αλλά αυτή η κόντρα έχει σαφώς μέλλον.