Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ο γιουρι ζντοβτς δεν εμεινε ικανοποιημενος απο τους παικτες του :: 22/1/2006 22:09:13) 

Ο Λάβέλ Φέλτον προσπαθεί να αποφύγει το μαρκάρισμα του Δημήτρη Διαμαντίδη στο χθεσινό παιχνίδι του Ηρακλή με τον Παναθηναϊκό.

ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ

Ανδρέας Εμπειρίκος

Ο ΓΙΟΥΡΙ ΖΝΤΟΒΤΣ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ

Διαφημιστικά υλικά

Το 1935, χρονιά που κυκλοφόρησε το Μυθιστόρημα του Γ. Σεφέρη, εκδόθηκε και η Υψικάμινος του Ανδρέα Εμπειρίκου σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων.

Αλλαγές στον Ηρακλή

ΆΝΝΑ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ

Ο Ανδρέας Εμπειρίκος (1901-1975) γεννήθηκε στην Μπράιλα της Ρουμανίας και έζησε πολλά χρόνια στη Γαλλία, όπου γνώρισε τον Αντρέ Μπρετόν και εντάχθηκε στους κύκλους των υπερρεαλιστών, ενώ παράλληλα εκπαιδευόταν προκειμένου να αποκτήσει την ιδιότητα του ψυχαναλυτή.

Αλλαγές προανήγγειλε στην ομάδα του Ηρακλή ο Γιούρι Ζντοβτς, που υποστήριξε ότι μόνο αυτός πίστεψε στη νίκη επί του Παναθηναϊκού.

Μια μεγάλη ολοσέλιδη διαφήμιση, σε όλες τις εφημερίδες της Κυριακής, έδειχνε ένα τζιπ παρκαρισμένο σ' ένα γραφικό στενάκι παραδοσιακού οικισμού.

Όταν εμφανίστηκε στα ελληνικά γράμματα το έργο του Εμπειρίκου ξένισε την κριτική.

Ο Σλοβένος είχε αρκετά παράπονα από τους παίκτες, έστω κι αν ήταν ανταγωνιστικοί για ένα ημίχρονο απέναντι στον Παναθηναϊκό.

Από κάτω έγραφε ότι το τζιπ δεν εμποδίζει, αφού εκεί που έχει παρκάρει απαγορεύεται να περνάνε αυτοκίνητα.

Ο υπερρεαλιστικός τρόπος γραφής που ανέτρεπε τη λογική αλληλουχία των νοημάτων, η χρήση των ελεύθερων συνειρμών και η πίστη στο ασυνείδητο αποτελούσαν πρωτοφανέρωτα πράγματα για εκείνη την εποχή.

"Απ' ότι φάνηκε μόνο εγώ πίστεψα στη νίκη.

Έτσι θα πείτε αν σας κάνουν παρατήρηση, συμβούλευε τους αναγνώστες.

Ο ποιητής παρέμεινε πιστός στον υπερρεαλισμό και στην επόμενη συλλογή του Ενδοχώρα (1945), όπου δείχνει να μην έχει επηρεαστεί από τις δραματικές εξελίξεις και τις φοβερές συνέπειες του Δεύτερου

Μετά απ' αυτό το παιχνίδι θα πρέπει να γίνουν ορισμένες αλλαγές στην ομάδα.

Μέσα από το ελαφρύ παράλογο του ισχυρισμού έβγαινε το βαρύ παράλογο της ιπποδύναμης.

Παγκόσμιου πολέμου για όλη την ανθρωπότητα.

Θα έχω συνάντηση αύριο (σ.σ. σήμερα) με τους διοικούντες της ομάδας για να συζητήσουμε ορισμένα πράγματα", τόνισε ο Σλοβένος που ήταν εκνευρισμένος κυρίως με την εμφάνιση της ομάδας του στο δεύτερο ημίχρονο.

Όλα επιτρέπονται για το τζιπ, εννοούσε η διαφήμιση, δεν πάει απλώς εκεί που δεν πάνε τα άλλα επιβατικά, σε χωματόδρομους και ερήμους ή στην επιφάνεια του φεγγαριού, όπως μας έδειχναν ώς τώρα, αλλά και εκεί που απαγορεύονται απλώς το παρκάρισμα και η διέλευση αυτοκινήτων.

Η συλλογή του αυτή αποτελεί ένα ταξίδι στο εσωτερικό του ανθρώπου, στο χώρο του ασυνειδήτου, που αποτελεί βασικό στοιχείο στην ψυχανάλυση.

ΔΕΝ ΕΛΕΙΨΑΝ πάντως και οι φιλοφρονήσεις με τον προπονητή τού Παναθηναϊκού.

Δεν τα βάζει μόνο με τις συνθήκες οδοστρώματος, τις καιρικές και άλλες παρεμφερείς, αλλά και με τις κοινωνικές συνθήκες, στις οποίες έχουμε, υποτίθεται, συμφωνήσει για να ζούμε όλοι μαζί και να επιβιώνουμε.

Σε αντίθεση με τους άλλους ποιητές της γενιάς του, ο Εμπειρίκος χρησιμοποίησε μια γλώσσα με λόγια στοιχεία διαμορφώνοντας έτσι έναν ιδιαίτερο ποιητικό τόνο.

"Είμαι περήφανος που βρίσκομαι δίπλα στον Ζέλικο Ομπράντοβιτς, τον μεγαλύτερο προπονητή της Ευρώπης.

Να υπάρχουμε ακόμα και όταν βγάζουμε το ποδαράκι μας από το αυτοκίνητο και βρισκόμαστε απροστάτευτοι στον δρόμο.

Ο υπερρεαλισμός στην περίπτωση του έδρασε απελευθερωτικά τόσο στο χώρο της έκφρασης, όσο και στη δυνατότητα που του έδωσε να ξεπεράσει την απαισιοδοξία που επικρατούσε εκείνη την εποχή.

Είναι τιμή μου που ανταγωνιστήκαμε και διεκδικήσαμε τη νίκη", ήταν τα λόγια του Ζντοβτς και ο Σέρβος αργότερα ανταπέδωσε.

Αποφασίζοντας να μιλήσει με το πνεύμα των καιρών, ο διαφημιστής απλώς πλούτισε με ακόμα μία φράση, με μια μικρή νότα ασυνειδησίας, το γνώριμο στυλ των οδηγών στους δρόμους μας.

Ανδ. Εμπειρίκος (Ανθολογία Σοκόλη)

"Αισθάνομαι όμορφα που ο Γιούρι αποφάσισε να δουλέψει σε μια τόσο σημαντική ομάδα όπως ο Ηρακλής.

Είμαστε χορτάτοι από παραβάσεις και αναίδεια, δεν μας λείπουν.

Ν. Εγγονόπουλος, «Ποιητής και Μούσα» (Εθνική Πινακοθήκη)

Του εύχομαι να καταφέρει ό,τι επιθυμεί ως προπονητής".

Θα την ξαναβάλουν τώρα τη διαφήμιση, άραγε, στο κλίμα περισυλλογής που δημιουργήθηκε μετά το δυστύχημα του λεωφορείου;

Ο "ΖΟΤΣ" αποκάλυψε τι έχει υπόψη του να κάνει όταν θα δει και πάλι όλους τους παίκτες του μαζί στο παρκέ.

Ή μπορεί να σκεφθούν ότι ο έπαινος της ασυνειδησίας από ένα σημείο και μετά μπορεί να κάνει τους υποψήφιους αγοραστές να σιχαθούν προκαταβολικά τον εαυτό τους;

"Η επιστροφή του Φέμερλινγκ και του Τομάσεβιτς θα μου κοστίσει, γιατί έχω αποφασίσει να παραθέσω δείπνο σε όλους τους παίκτες.

Δεν ξέρω τους νόμους της διαφήμισης.

Θα είναι η πρώτη φορά που θα βρεθούμε όλοι μαζί μετά από πολύ καιρό και πιστεύω πως πρέπει να βγούμε παρέα να το γιορτάσουμε".

Και να 'ταν μόνο αυτό;

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΔΑΣ από την πλευρά του υποστήριξε.

Κοντεύω να ξεχάσω και τους νόμους της Τροχαίας.

"Περιμέναμε ότι ο Παναθηναϊκός θα μπει δυνατά στο δεύτερο ημίχρονο. Δεν καταφέραμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και πάθαμε ό,τι και στον αγώνα με την ΑΕΚ. Δεν είναι εύκολο να γυρίσεις ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό".

Ο ΓΚΡΕΓΚ ΤΖΕΝΚΙΝΣ θα υποβληθεί σήμερα το πρωί σε μαγνητική τομογραφία και το απόγευμα θα εξεταστεί από τον Πέτρο Γιαννακοβίτη, ώστε να γίνει η ακριβής διάγνωση για τη σοβαρότητα του τραυματισμού του. Σε περίπτωση που έχει πειραχθεί ο μηνίσκος ο Αμερικανός σέντερ θα αντικατασταθεί.