Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

83 ΗΡΑΚΛΗΣ 94 ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ Φέλτον 4 2/2 1/1 0/2 - - 16 Παναγιωτόπουλος 3 - - 1/1 1 - 05 Γιαννουζάκος 21 1/1 4/4 4/7 4 2 29 Σφέικος 8 - 4/5 0/2 5 2 31 Μπέλλος - - - - - - 01 Στεφάνοβιτς 15 3/3 3/4 2/3 1 4 28 Μαλέσεβιτς - - - - - - 04 Μάγλος 4 - 2/3 - 3 - 10 Δέδας 3 - - 1/4 7 4 25 Τζένκινς 13 7/12 3/5 - 2 - 21 Κούβελας 12 4/4 4/8 - 1 2 31 Σύνολο 83 17/22 21/30 8/19 25 14 200 ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ Κέκελης - - 0/3 - - 2 15 Πετρόπουλος 2 - 1/1 - 2 - 23 Καντζιούλις 3 - 0/1 1/2 1 - 05 Περπέρογλου - - - - - - 01 Έιβερι 24 8/9 5/5 2/5 4 9 38 Αγγελόπουλος 4 1/2 - 1/2 1 - 10 Ηλιάδης 34 12/13 8/12 2/3 4 2 36 Οικονόμου 15 2/2 2/5 3/7 7 - 39 Μαρμαρινός - - 0/3 - 3 - 08 Ταπούτος - - - - - - 02 Χάρβεϊ 12 2/2 5/12 - 5 - 22 Σύνολο 94 25/28 21/42 9/19 29 13 200

ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ

Τεχνολογία

Τυφλές κάμερες

Παράλληλα, και με βάση την επιστημονική γνώση, αναπτύσσεται και η τεχνολογία, κυρίως κατασκευές πολεμικών μηχανών (Αρχιμήδης από τις Συρακούσες) αλλά και μηχανών για την ανύψωση, μεταφορά και άλλες λειτουργίες ογκωδών αντικειμένων και κατασκευών, που χρησιμοποιούνται ακόμη και στις καλές τέχνες, π.χ. στη γλυπτική (κολοσσιαίος Ηρακλής Λυσίππου στον Τάραντα που ήταν αδύνατο να μετακινηθεί με το χέρι), ενώ εμφανίζονται και σύνθετα μουσικά όργανα, όπως η ύδραυλη (Κτησίβιος από την Αλεξάνδρεια).

ΆΝΝΑ ΔΑΜΙΑΝΙΔΗ

Εφευρίσκονται επίσης αυτόματες μηχανές, που κινούνται δηλαδή από μόνες τους, με τη βοήθεια του νερού και του αέρα (Ηρών από την Αλεξάνδρεια).

Το κουτσομπολιό είναι ευχάριστο και ανανεωτικό, η τηλεόρασή μας το ξέρει καλά.

Πάντως οι τεχνικές εφευρέσεις των ελληνιστικών χρόνων δεν χρησιμοποιήθηκαν για τη βελτίωση και αύξηση της παραγωγής που θα ανέπτυσσαν την οικονομία και θα αύξαιναν τον πλούτο για όλες τις κοινωνικές τάξεις.

Μας προσφέρει κουτσομπολιό σε κάθε συσκευασία που ξέρει, σε σίριαλ, σε ειδήσεις, σε ριάλιτι σόου, σε συνεντεύξεις και πάλι σε ειδήσεις.

Η υπερπροσφορά φθηνών εργατικών χεριών (δούλοι) ήταν πιθανότατα ένας από τους σημαντικότερους λόγους για το φαινόμενο αυτό.

Έχει εντρυφήσει στην επιστήμη της ταύτισης. Είναι ν' απορείς πώς βρέθηκε έτσι απροετοίμαστη το βράδυ του Σαββάτου. Τα τηλεοπτικά κανάλια δεν κατάλαβαν τη γιορτή. Δεν κατάλαβαν ότι εκείνη τη μέρα δεν θα ταυτιζόταν το κοινό τους με έκπτωτους βασιλιάδες, νύφες και κόρες των εκπτώτων, με υστερικές γριούλες που από τον ενθουσιασμό τους τρέπουν τους επισκέπτες σε φυγή. Δεν κατάλαβαν ότι το Σάββατο το βράδυ είχαμε ταυτιστεί με τον Τιμ Ρόμπιν και τη Σούζαν Σάραντον, τον Πέδρο Αλμοδόβαρ και τη Βανέσα Ρεντγκρέιβ, στους δρόμους του κόσμου. Κι είχαμε μάλιστα πετύχει ταύτιση σε βάθος, όχι από τον καναπέ, αδρανείς και συγκεντρωμένοι στο θέαμα, αλλά παράγοντάς το οι ίδιοι. Εκείνη τη μέρα ήταν θαυμάσια ευκαιρία για κουτσομπολιό στην πορεία, για θαυμάσιες εικόνες πλήθους, μοναδικές, χαριτωμένες, πρωτότυπες. Μόνο τις ουρές των πλακάτ στα Μακντόναλντ του Συντάγματος να έδειχναν, τι πλάκα θα είχε. Αντ' αυτού είδαμε τις κάμερες να τρέχουν πίσω από τα ΜΑΤ, κυνηγώντας τη σύγκρουση. Οι υπεύθυνοι των ειδήσεων δεν σκέφτηκαν καν τους εκατονταδες χιλιάδες των διαδηλωτών που θα ήθελαν να έχουν εικόνα της διαδήλωσής τους. Φοβισμένες κάμερες, αντιδραστικές, δέσμιες των κλισέ, τυφλές εν τέλει. Ανίκανες να δουν μπροστά τους. Έτσι κι εμείς τυφλώσαμε το χαζοκούτι. Κι όταν μας τηλεφώνησαν, Κυριακή απόγευμα, για έρευνα θεαματικότητας, είχαμε τη χαρά να δηλώσουμε με ειλικρίνεια πως είχε μείνει κλειστή η τηλεόραση όλη τη μέρα.