Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( διαπρέπει η δανιηλίδου ) 

ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΕ ΣΕ ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ

Σούπερ τρένα από το 2015

5-12 Ο ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Διαπρέπει η Δανιηλίδου

Η ευρωπαϊκή ήπειρος ενώνεται με μια επανάσταση στις συγκοινωνίες

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι διατάξεις που μετατρέπουν την ηλεκτρική ενέργεια σε μηχανική.

Σε έναν ακόμα τελικό θα δώσει το παρών το κορίτσι - θαύμα του ελληνικού τένις.

Στα σούπερ τρένα βρίσκεται το μέλλον της Ευρώπης. Από τη Γερμανία, σε συνεργασία με τη Γαλλία, ξεκινάει η μεγάλη στρατηγική για την ενοποίηση της ευρωπαϊκής ηπείρου με μια επανάσταση στις συγκοινωνίες.

Δηλαδή ένας ηλεκτροκινητήρας είναι μια αντίστροφη ηλεκτρογεννήτρια.

Η Θεσσαλονικιά, Λένα Δανιηλίδου, κατέθεσε τα διαπιστευτήριά της και στη μακρινή Αυστραλία, καθώς προκρίθηκε στον τελικό τουρνουά "Βικτόριαν Τζούνιορ Τσάμπιονσιπς", που διεξάγεται εκεί. Από το 2015, τρένα μεγάλων ταχυτήτων θα συνδέουν με έναν δακτύλιο τις κυριότερες γερμανικές πόλεις μεταξύ τους, καθώς και με τα μεγάλα ευρωπαϊκά αστικά κέντρα. Η Δανιηλίδου πέτυχε την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της στη διοργάνωση επί της Γαλλίδας Βερτζίν Ραζανό με 2-1 (3-6, 7-5, 6-2). Το Βερολίνο, ενθουσιασμένο από την επιτυχία που είχε στην Κίνα το γερμανικό μονορέιλ τρανσράπιντ το οποίο κινείται με μαγνητική προώθηση, αρχίζει άλλο ένα φιλόδοξο εγχείρημα: πιθανότατα από το 2007, ένα δίκτυο από τρανσράπιντ που θα κινούνται με 420 χιλιόμετρα την ώρα θα ενώσουν το Ντύσελντορφ με το Μπόχουμ, το Ντόρτμουντ και το Βούπερταλ και αργότερα με την Κολωνία, δηλαδή ολόκληρη τη βιομηχανική καρδιά της Ευρώπης. Η νίκη αυτή την οδήγησε στον τελικό, όπου θα αντιμετωπίσει την Ανίκο Κάπρο. Μια δεύτερη γραμμή μονορέιλ θα συνδέσει το Μόναχο, την ευρωπαϊκή μητρόπολη του αυτοκινήτου και της υψηλής τεχνολογίας, με το αεροδρόμιό του. Η Ουγγαρέζα φιναλίστ, προκρίθηκε στον τελικό, κερδίζοντας πρώτα την Τσέχα, Ντανιέλα Μπεντάνοβα με 2-1 (6-1, 1-6, 6-2).

Ο Γερμανός καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ βιάζεται να θέσει σε εφαρμογή την προωθημένη γερμανική τεχνολογία μετά την επιτυχία που είχαν οι δοκιμές του πρώτου τρένου που κινείται με μαγνητική προώθηση στη Σαγκάη. Η Δανιηλίδου βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, σύμφωνα με δήλωση του ομοσπονδιακού προπονητή, Γιώργου Καλοβελώνη, ο οποίος είναι επικεφαλής της ελληνικής αποστολής στην Αυστραλία. Ο Σρέντερ επισκέφθηκε την Κίνα τον περασμένο Δεκέμβριο όπου μαζί με τον Κινέζο πρωθυπουργό Τσου Ρονγκζί διήνυσαν με το τρανσράπιντ μιαν απόσταση 30 χιλιομέτρων με 430 χιλιόμετρα την ώρα, από το οικονομικό κέντρο της Σαγκάης μέχρι το διεθνές αεροδρόμιο της πόλης. Ήδη, η Λένα δήλωσε συμμετοχή στα προκριματικά του "Αυστράλιαν Όπεν", δεν είναι ωστόσο βέβαιο αν θα γίνει δεκτή. Η Γερμανία ελπίζει να έχει έτοιμο το δίκτυο που θα συνδέει οκτώ γερμανικές μεγαλουπόλεις ίσως και μέχρι το 2006, όταν θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο.

Από την άλλη πλευρά, η Χριστίνα Παπαδάκη ήταν δεύτερη επιλαχούσα για να μπει στο κυρίως ταμπλό του μεγάλου τουρνουά, ένα από τα τέσσερα του "Γκραν Σλαμ", μία ημέρα πριν την έναρξή του.

Με μαγνήτες

Αν δεν μπει τελικά στο κυρίως ταμπλό, με βάση τη βαθμολογία της, θα παίξει στα προκριματικά.

Το τρανσράπιντ βασίζεται στο σύστημα Μάγκλεβ, το οποίο χρησιμοποιεί πανίσχυρους μαγνήτες που κρατούν το τρένο μερικά χιλιοστά πάνω από τη ράγα και εξασφαλίζουν την προώθησή του με περιορισμένο θόρυβο και δονήσεις. Η Γερμανία έχει δαπανήσει δισεκατομμύρια ευρώ για να αναπτύξει αυτή την τεχνολογία. Το σύστημα είναι ταχύτερο αλλά και δαπανηρότερο. Σε αυτό οι Γερμανοί είναι πρωτοπόροι σε όλον τον κόσμο - και στις αγορές, χάρη στα συμβόλαια με την Κίνα. Η οικονομική πίεση είναι τεράστια - πριν από δύο χρόνια είχαν ματαιωθεί τα σχέδια σύνδεσης του Βερολίνου με το Αμβούργο με τρανσράπιντ - αλλά για την κυβέρνηση και τον βιομηχανικό κόσμο της Γερμανίας πρόκειται για ένα στρατηγικό στοίχημα. Η κοινοπραξία Ζίμενς - Τίσεν - Κρουπ είναι αποφασισμένη να πουλήσει το τρανσράπιντ παντού.