Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( πρέσβειρα επί τιμή ) 

ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΗΚΕ Η ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ

"Έσκασε" ο Δακτύλιος…

Απάντηση:

Πρέσβειρα επί τιμή

Κυκλοφορούν 40% περισσότερα οχήματα από όσα χωράει

Το πλάτος της έντασης του ρεύματος είναι [pic]

Η Γιάννα Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη είναι αν μη τι άλλο από τις πιο γνωστές Ελληνίδες στο διεθνή χώρο.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ

Η γωνιακή συχνότητα [pic]

Η προσπάθειά της να φέρει τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα την έκανε διάσημη!

Ασφυκτιά ο Δακτύλιος της Αθήνας. Εντός των ορίων του κυκλοφορούν 40% περισσότερα οχήματα από όσα χωράνε. Το αποτέλεσμα; Οι οδηγοί χρειάζονται έως και 20 λεπτά παραπάνω σε σχέση με πέρυσι για να διανύσουν μια μικρή απόσταση.

Επομένως η εξίσωση του ρεύματος που διαρρέει τον αντιστάτη είναι

Από χθες και επίσημα η κ. Αγγελοπούλου ανέλαβε πρέσβειρα επί τιμή της χώρας μας για την προβολή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004!

Οι ειδικοί αναζητούν λύσεις, αν και αποκλείουν την επιβολή διοδίων για όσα αυτοκίνητα κατεβαίνουν στο κέντρο της πόλης.

[pic]

Η ελληνική κυβέρνηση της απέδωσε από χθες και επίσημα τον τίτλο αυτό, σε τελετή στο υπουργείο Εξωτερικών.

"Ο μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων που κυκλοφορεί "ακυρώνει" το μέτρο του Δακτυλίου".

"Είναι τιμή μου που ορκίζομαι και αναλαμβάνω καθήκοντα.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, κ. Γιώργος Γιαννής, περιγράφει την… καθημερινότητα των κατοίκων του Λεκανοπεδίου με μελανά χρώματα.

Ευχαριστώ την πολιτεία, έχουμε μπροστά μας πολύ δουλειά…" είπε η κ. Αγγελοπούλου, την ώρα που δεχόταν τις ευχές του υπουργού Εξωτερικών Θόδωρου Πάγκαλου.

Στις αρτηρίες που αποτελούν τα όρια του Δακτυλίου τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα.

"Σιδεροκέφαλη" της είπε ο επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας και διευκρίνισε ότι στο τέλος του μήνα η Γιάννα Αγγελοπούλου θα έχει την πρώτη της αποστολή, σε διάσκεψη της ΟΥΝΕΣΚΟ για τον πολιτισμό στο Τόκιο.

Τα Ι.Χ., όταν δεν είναι τελείως ακινητοποιημένα, κινούνται με ταχύτητα που δεν ξεπερνάει τα 4 χιλιόμετρα την ώρα.

"Στο μέλλον -είπε ο κ. Πάγκαλος- θα ανατεθούν στην κ. Αγγελοπούλου αρκετά καθήκοντα για τις πολιτιστικές και αθλητικές δραστηριότητες παγκοσμίως".

Πρόσφατη έρευνα των συγκοινωνιολόγων αποτυπώνει την κατάσταση:

Είναι αν μη τι άλλο η ιδανική επιλογή για την προώθηση του Αθήνα 2004 και ο ρόλος της θα είναι ιδιαίτερα σημαντικός, ενώ η ίδια αναμένεται να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τις σχέσεις της με την ΔΟΕ αλλά και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης.

Στις λεωφόρους-σύνορα του Δακτυλίου κυκλοφορούν κατά μέσο όρο 2.500 οχήματα, ανά ώρα και ανά χιλιόμετρο. Πριν από πέντε χρόνια οι - τότε - μετρήσεις έδειχναν 1.700 οχήματα την ώρα. Ο κόμβος της Φειδιππίδου, η Αλεξάνδρας, η Πειραιώς, η Καλλιρρόης στη διασταύρωση με τη Φραντζή είναι οι "πρωταθλητές" της ταλαιπωρίας. Σε αυτές παρατηρούνται τα περισσότερα μποτιλιαρίσματα. Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ότι το 30% των οχημάτων που κυκλοφορούν εντός του Δακτυλίου καθημερινά είναι… παράνομα.

"Το μέτρο του Δακτυλίου είναι τελείως παρωχημένο", επισημαίνει ο αναπληρωτής καθηγητής του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ κ. Αντώνης Σταθόπουλος.

"Πρόκειται για μια ρύθμιση που άρχισε να εφαρμόζεται το 1982, όταν ο συνολικός αριθμός των Ι.Χ. στο Λεκανοπέδιο δεν ξεπερνούσε τις 430.000 και εξακολουθεί και ισχύει σήμερα - χωρίς καμία αλλαγή - που κυκλοφορούν 2.000.000 Ι.Χ.".

Οι συγκοινωνιολόγοι αναζητούν νέες λύσεις στη χρήση της τεχνολογίας και στην υιοθέτηση πρακτικών που έχουν εφαρμοστεί στο εξωτερικό. Η λειτουργία ενός σύγχρονου Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας, η δημιουργία σταθμών μετεπιβίβασης στις παρυφές της Αθήνας και κοντά σε συγκοινωνιακούς κόμβους, καθώς και η δημιουργία γκαράζ στο κέντρο της πόλης είναι μερικές από αυτές. Ωστόσο, όλοι αποκλείουν την επιβολή διοδίων. "Θα έχει ως αποτέλεσμα μόνο την οικονομική αφαίμαξη και την ταλαιπωρία των οδηγών", επισημαίνει ο κ. Γιαννής.

Σε μελέτη που εκπόνησαν οι καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου κ.κ. Γ. Γούλας, Γ. Αραμπατζής και Δ. Ασημακόπουλος, οι εναλλακτικές λύσεις που, μεταξύ άλλων, εισηγούνται για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Αθήνας δεν περιλαμβάνουν την επιβολή διοδίων. Ενώ και τα αρμόδια υπουργεία, αλλά και ο Δήμος Αθηναίων τονίζουν με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. "Η τυχόν εφαρμογή του θα κόστιζε και πάρα πολύ ακριβά", λέει ο κ. Γιαννής.