Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( στα δικαστήρια η ομοσπονδία ) 

ΚΑΡΑΤΕ

ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 5.3

Στα δικαστήρια η ομοσπονδία

Δύο χώρες στην ίδια… πόλη

Δύο οριζόντιοι μεταλλικοί αγωγοί ΑΘ και ΓΖ με αμελητέα αντίσταση απέχουν μεταξύ τους l=1m (σχ. 5.11).

Στα δικαστήρια θα αναζητήσει το δίκιο της η ελληνική ομοσπονδία ερασιτεχνικού καράτε (ΕΟΕΚ), μετά τη μήνυση που κατέθεσε ο πρόεδρός της, Γιώργος Γερόλυμπος, εις βάρος του Θύμιου Περσίδη, πρώην μέλους της ομοσπονδίας, για εξύβριση και δυσφήμιση.

ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΓΙΟΣ

Οι αγωγοί βρίσκονται σε κατακόρυφο ομογενές μαγνητικό πεδίο Β=1Τ.

Η μηνυτήρια αναφορά καλύπτει 29 δακτυλογραφημένες σελίδες και έρχεται ως απάντηση σε αυτούς που συκοφαντούν και υποθάλπουν το έργο της ομοσπονδίας. Αν δεν μένεις στην Αθήνα και κυκλοφορώντας με το Μετρό χρειαστεί να κατέβεις στην Ομόνοια ή την Αττική για να μπεις στον Ηλεκτρικό, σίγουρα θα νομίσεις ότι έτσι απλά, μ' έναν πήδο που λέμε, μεταφέρθηκες σε… άλλη χώρα!

Η μεταλλική ράβδος ΚΛ βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τους αγωγούς ΑΘ και ΓΖ και μπορεί να ολισθαίνει χωρίς τριβές, παραμένοντας κάθετη σε αυτούς.

"Η αξιοπρέπεια και η τιμή των ανθρώπων δεν είναι διαπραγματεύσιμες αξίες. Πέρα από την απαγόρευση του τσιγάρου, την κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών και αναψυκτικών.

Τα σημεία Α και Γ συνδέονται με πηγή ηλεκτρεγερτικής δύναμης Ε=12V.

Για το λόγο αυτό, τόσο εγώ όσο και η ομοσπονδία, που εκπροσωπώ δεν θα ανεχθούμε κακοήθεις και συκοφαντικές ενέργειες". Πέρα από την καθαριότητα.

Τη στιγμή μηδέν κλείνουμε το διακόπτη Δ, οπότε η ράβδος ΚΛ αρχίζει να κινείται.

Η μήνυση κοινοποιήθηκε στην ΕΟΑ με εξώδικο, ενώ στις προθέσεις της ΕΟΕΚ είναι να προβεί σε νόμιμες ενέργειες κατά παντός άλλου εμπλεκόμενου.

Πέρα από τη φύλαξη του χώρου.

Να υπολογιστεί η οριακή ταχύτητα που θα αποκτήσει.

Πέρα από τη διευκόλυνση του κοινού από τους υπαλλήλους. Ακόμα και πέρα από τη… μουσική, έχετε παρατηρήσει ότι σ' όλες τις διαδρομές και σ' όλους τους σταθμούς του Μετρό δεν υπάρχει ούτε ένας επαίτης ούτε μία βρώμικη φιγούρα επιβάτη ούτε ένας, έστω, που να σου ζητήσει τσιγάρο;

Όχι, δεν εξαφανίστηκαν. Αρκεί να περάσεις από το Μετρό στον Ηλεκτρικό για να ξαναβρεθείς μπροστά στην… "Ελλάδα που αντιστέκεται", στην "Ελλάδα που σε πληγώνει" όπου κι αν πας. Και μην τα ρίχνουμε όλα στους ξένους, ότι τάχα όλοι αυτοί είναι ταλαίπωροι μετανάστες. Όχι. Πάρα πολλοί είναι Έλληνες. Ας μην ξιπαζόμαστε κυκλοφορώντας μόνο στο Κολωνάκι ή τα βόρεια προάστια, πιστεύοντας ότι "δεν υπάρχει φτωχός Έλληνας". Οι στατιστικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης άλλα μάς δείχνουν… Αρκεί να κάνουμε μία βόλτα "κάτω από την Ομόνοια" - όπως λέμε… κάτω από τη γέφυρα - ή στις γειτονιές της Δυτικής Αττικής - κι όχι μόνο - για να δούμε την Ελλάδα πίσω από τη βιτρίνα.

Γιατί, άραγε, περνώντας από το Μετρό στον Ηλεκτρικό νομίζεις ότι από τη Δύση βρίσκεσαι στην Ανατολή; Αν, μάλιστα, διαπιστώσεις ότι και οι δύο οργανισμοί που τους διοικούν ανήκουν στο ίδιο υπουργείο - των Μεταφορών - σηκώνεις τα χέρια ψηλά!

Όσο για την "αναπαλαίωση" των σταθμών του Ηλεκτρικού που έχει αρχίσει από πέρυσι, τι να πεις… Δεν πρόκειται για αναπαλαίωση, αλλά για σωστή μετάλλαξη.

Οι νέοι σταθμοί - εκτός της Ομόνοιας - δεν θυμίζουν τίποτα από την παλιά φυσιογνωμία τους. Λες και η διατήρηση της αρχιτεκτονικής προσωπικότητας του παρελθόντος είναι στίγμα και τίποτα δεν πρέπει να μας θυμίζει το "κακό" παρελθόν μας!