Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Έρευνα

( επτά νεκροί καθημερινά από τροχαία στην ελλάδα ) 

Σε ένα χωριό περίπου 2.000 κατοίκων ισοδυναμούν οι νεκροί από τροχαία κάθε χρόνο στην Ελλάδα.

ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ

Νόμος Ampere - μαγνητική ροή -νόμος του Gauss στο μαγνητισμό

"ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ" ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΘΛΙΒΕΡΟ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΡΕΚΟΡ

Υπόνομος

Σχ. 4.40

Επτά νεκροί καθημερινά από τροχαία στην Ελλάδα

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΑΝΙΚΑΣ

4.39 Πέντε σύρματα που διαρρέονται το καθένα από ρεύμα έντασης Ι=10Α κόβουν κάθετα τη σελίδα στα σημεία που φαίνονται στο σχήμα 4.40

Οι ανθρώπινες απώλειες το 1998 από τα τροχαία ατυχήματα ισοδυναμούν με τον πληθυσμό ενός χωριού.

ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΤΩΡΑ; Στα σύρματα με περιττό αριθμό τα ρεύματα έχουν φορά προς τον αναγνώστη ενώ στα σύρματα με άρτιο αριθμό, η φορά του ρεύματος είναι από τον αναγνώστη προς τη σελίδα.

2218 οι νεκροί στο βωμό της ασφάλτου.

Παράγοντες, υπουργοί και άλλοι μεγαλόσχημοι ανακάλυψαν προσφάτως την Αμερική. Υπολογίστε το άθροισμα των γινομένων [pic] πάνω σε κάθε κλειστή διαδρομή S1, S2, S3 που φαίνονται στο σχήμα, με τη φορά που δείχνει το βέλος.

Την κινητοποίηση όλων των συναρμοδίων φορέων, του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, για την πρόληψη και τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων ζητούν οι ασφαλιστικές εταιρίες, που παρουσίασαν τον τραγικό απολογισμό του "εμφυλίου πολέμου" που διεξήχθη πέρσι στους δρόμους της Ελλάδας.

Το ποδόσφαιρο -το επαγγελματικό, το οποίο οι ίδιοι επέβαλαν μετά βαΐων και κλάδων - είναι όμηρος των νονών της νύχτας. Δίνεται: [pic].

Η θλιβερή πρωτιά του κατέχει η χώρα μας, από όλα τα κράτη της Ενωμένης Ευρώπης, αποδεικνύει ότι παρά τα όποια μέτρα έχουν παρθεί για τον περιορισμό των τροχαίων ατυχημάτων, η κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους παραμένει τραγική, αφού κάθε μέρα επτά άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στο Μολώχ της ασφάλτου.

Να γελάσω! [Απ: 0, [pic], 0]

Ο πρόεδρος της Επιτροπής Έρευνας, Πρόληψης και Ελέγχου Ατυχημάτων Αυτοκινήτων, της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, Γεώργιος Σκούρτης, και τα μέλη της επιτροπής παρουσίασαν χθες την κατάσταση που διαμορφώνεται εξαιτίας της αύξησης των τροχαίων ατυχημάτων, στους ελληνικούς δρόμους.

Και για να αντιδράσουν, έστω πυροσβεστικώς, χρειάσθηκε να φορέσει τα παντελόνια του και να βάλει το κεφάλι του στον ντορβά ένας Άντρας.

4.40 Πηνίο αποτελείται από Ν=400 σπείρες και έχει μήκος l=10cm.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Σκούρτης:

Φίλοι μου, μη μένετε στις εντυπώσεις.

Η κάθε σπείρα έχει διάμετρο Δ=2cm.

Το 1998 έγιναν 24.875 τροχαία ατυχήματα με 35.299 θύματα.

Είναι εξόφθαλμα πυροτεχνικές.

Το πηνίο διαρρέεται από ρεύμα έντασης Ι=10Α.

Από αυτά τα 1.970 ήταν θανατηφόρα, τα 3.774 με σοβαρούς τραυματισμούς και 19.131 με ελαφρούς τραυματισμούς.

Το σύστημα είναι τόσο ευέλικτο και τόσο παραπλανητικό που τώρα - εκ των υστέρων - επιχειρεί να εμφανίσει την παραλυσία του ως κάθαρση.

Να υπολογιστεί η μαγνητική ροή που διέρχεται από κάθε σπείρα του πηνίου.

Σε αυτά τα ατυχήματα είχαμε 2.218 νεκρούς, 4.896 βαριά τραυματίες και 28.185 ελαφρά τραυματίες.

Η αλήθεια είναι πως αυτός ο τόπος πρέπει να στήσει τον ανδριάντα σε δύο ονόματα.

Δίνεται [pic].

Με στοιχεία που λαμβάνουμε, από τους βαριά τραυματίες εντός πέντε ημερών χάνουν τη ζωή τους περίπου άλλα 100 άτομα, με αποτέλεσμα το σύνολο των νεκρών να ανέρχεται σε 2.318.

Στον Ντεμίνιο και τον Ψωμιάδη.

[Απ: [pic]]

Σε σύγκριση με τα στοιχεία του έτους 1997 έχουμε αύξηση 77 νεκρούς και 537 βαριά τραυματίες.

Στον πρώτο επειδή με τη γενναιότητά του απέδειξε πως κάμποσοι ακόμα και στον ύπνο τους φοράνε φουστάνια.

Από τους 2.218 νεκρούς οι 1.213 ήταν οδηγοί οχημάτων, οι 535 επιβάτες και 470 πεζοί.

Και στον δεύτερο επειδή με την απροκάλυπτη συμπεριφορά του μας έκανε να αναρωτηθούμε:

Τα περισσότερα ατυχήματα έγιναν από σύγκρουση κινούμενων οχημάτων (14.300) και ακολούθησαν οι συγκρούσεις με πεζούς (4.556), οι εκτροπές οχημάτων (3.397), οι προσκρούσεις (1.425) και οι ανατροπές οχημάτων (958).

Μήπως η κοίτη ενός μεγάλου μέρους της ελεύθερης και τόσο προβεβλημένης εκσυγχρονιστικής αγοράς είναι ο υπόνομος;

Από το σύνολο των τροχαίων ατυχημάτων το 1998 τα 22.314 οφείλονται σε σφάλματα των οδηγών, τα 906 σε επιβάτες, τα 3.589 σε πεζούς, τα 1.126 στο όχημα, τα 1.469 στην κατάσταση του δρόμου και τα 958 στις καιρικές συνθήκες. Από τα στοιχεία αυτά διαφαίνεται ότι το 78,81% των νεκρών ήταν επιβαίνοντες στο όχημα.

Όπως είπε ο κ. Σκούρτης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αφορούν στην επταετία 1989-1995, η αύξηση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα ανήλθε σε ποσοστό 20%, όταν στη συντριπτική πλειοψηφία των κρατών-μελών της ΕΕ σημειώθηκαν πτωτικές τάσεις έως και 40%.

Αναφερόμενος στα πρόσφατα μέτρα για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων που ανακοίνωσαν οι συναρμόδιοι υπουργοί Δημόσιας Τάξης, Μεταφορών και Επικοινωνιών και ΠΕΧΩΔΕ, ο κ. Σκούρτης τα χαρακτήρισε πολύ θετικά και πρόσθεσε πως το σημαντικότερο στοιχείο δεν είναι τόσο η εξαγγελία τους, όσο η υλοποίησή τους και -κυρίως- η παρακολούθηση της εφαρμογής τους από τα αρμόδια όργανα.

Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε ο κ. Σκούρτης, οι ασφαλιστικές εταιρίες θα σταθούν αρωγοί στην προσπάθεια αυτή της πολιτείας, όπως το κάνουν με συνέπεια και επιμονή τα τελευταία 10 και πλέον χρόνια.

Ο πρόεδρος της επιτροπής Έρευνας, Πρόληψης και Ελέγχου Ατυχημάτων Αυτοκινήτων της ΕΑΕΕ ανέφερε ειδικότερα ότι ο κλάδος των ασφαλιστικών εταιριών έχει προσφέρει έως σήμερα 68 συσκευές αλκοολομέτρων, 40 μηχανήματα προβολής διαφανειών με το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό κυκλοφοριακής αγωγής, σύγχρονες συσκευές ραντάρ, σε διευθύνσεις Τροχαίας της χώρας και 50 ολοκληρωμένα συστήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών, με ισάριθμες ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, καθώς και το σχετικό πρόγραμμα για την αντικειμενική καταγραφή των συνθηκών των ατυχημάτων στα οποία εμπλέκονται οδηγοί και οχήματα.