Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ζώδια :: Κριτική τηλεόρασης

( παρασκευη 11/12 ) 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/12 ΡΙΠΕΣ

Φάσμα των ακτίνων Χ

ΝΟΜΟΣ 4.000

Τα δικαιώματα

Το φάσμα της ακτινοβολίας Χ είναι σύνθετο.

(MEGA, 23.00)

ΔΕΝ είναι το πρώτο θύμα ιατρικού λάθους ούτε ασφαλώς το τελευταίο. Αποτελείται από ένα συνεχές φάσμα πάνω στο οποίο εμφανίζονται μερικές γραμμές (γραμμικό φάσμα).

Πασίγνωστη και χιλιοπαιγμένη στην τηλεόραση ταινία του Γιάννη Δαλιανίδη, η οποία αναπτύσσει το πρόβλημα της σχέσης μαθητών και εκπαιδευτών, μέσα από τον έρωτα ενός νεαρού για την κόρη του καταπιεστικού καθηγητή του.

ΚΙ όσο κι αν είναι τραγικό ένας 35χρονος έπειτα από μια απλή εγχείρηση να μένει φυτό στην εντατική επτά χρόνια τώρα… Τα δύο είδη φάσματος οφείλονται σε δύο διαφορετικές διεργασίες παραγωγής και εκπομπής των ακτίνων Χ.

Το επακόλουθο "γιαούρτωμα" του καθηγητή και η δημόσια διαπόμπευση του νέου ως τέντι-μπόι δυσκολεύουν τα πράγματα και καθιστούν αδύνατη την περίπτωση εξομάλυνσης των σχέσεων των δύο ανδρών.

ΑΛΛΟ τόσο βέβαιο είναι πως σε κανένα νοσοκομειακό σύστημα δεν μπορεί ποτέ να αποκλειστούν τέτοιες τραγωδίες.

Αξιολόγηση: ((

ΤΟ ανησυχητικό και συγχρόνως εξοργιστικό είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζονται και από τα νοσοκομεία αλλά και από τη Δικαιοσύνη.

ΚΑΠΝΟΣ (SMOKE)

ΓΙΑΤΙ κάποιοι θα πρέπει επιτέλους να εξηγήσουν στους πολίτες πώς είναι δυνατόν επτά χρόνια μετά οι συγγενείς του να μην έχουν ακόμα αποζημιωθεί…

(STAR, 01.15)

ΟΠΩΣ και κάποιοι θα πρέπει να εξηγήσουν γιατί έχουν πενταπλασιαστεί οι αγωγές για ιατρικά λάθη τα τελευταία χρόνια…

Μια ταινία γεννημένη από το τίποτα, κτισμένη πάνω στις συναντήσεις διάφορων ατόμων στο καπνοπωλείο του Χάρβεϊ Καϊτέλ και την ανταλλαγή εμπειριών μέσα από την οποία αλλάζει ριζικά η ζωή τους.

ΤΙ κάνουν τα νοσοκομεία και το υπουργείο για να τα περιορίσουν…

Ζεστή, ανθρώπινη και χαμηλού προϋπολογισμού κατασκευή, μέσα από την οποία η σκηνοθεσία του Γουέι Γουάγκ συναντά τις νατουραλιστικές ηθοποιίες των Γουίλιαμ Χαρτ και Φόρεστ Γουίτακερ, εκτός από αυτήν του Καϊτέλ, αλλά και τη συγγραφική πένα του Πολ Όστερ. ΚΑΙ γιατί - σχεδόν - ποτέ δεν παίρνουν την πρωτοβουλία οι ίδιοι οι γιατροί ή οι επιστημονικές επιτροπές των νοσοκομείων…

Αξιολόγηση: ((( ΓΙΑ να σπάσουν τη λογική τής κακώς εννοούμενης συναδελφικής αλληλεγγύης.

ΑΔΗΣ

ΜΙΑ λογική που συντηρεί το σημερινό καθεστώς της αδιαφάνειας και της συγκάλυψης…

(ΝΕΤ, 23.00) ΚΑΤΑΠΑΤΑ τα δικαιώματα των ασθενών και κλονίζει την εμπιστοσύνη τους στο σύστημα υγείας.

Αυτός που κατεβαίνει στον Άδη είναι ουσιαστικά ο τακτοποιημένος αστός της ταινίας του Θάνου Λαμπρόπουλου και εκεί εγκαταλείπει την ασφάλεια του μικρόκοσμού του, για να βυθιστεί σ' ένα χαοτικό κόσμο. ΚΙ αυτή ασφαλώς είναι μια μεταρρύθμιση που ακόμα δεν έχει καν ξεκινήσει… Μια προσπάθεια αυτογνωσίας και εξιλέωσης του ήρωα, στο μαγευτικό τοπίο της Ηπείρου, με τη σκληρότητα που κουβαλάει, και έμμεση επανεγγραφή της τραγωδίας της Άλκηστης στη σύγχρονη εποχή.

Αξιολόγηση: (((