Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Γνώμη (άρθρο σχολιασμού)

( τα δικαιώματα των καταναλωτών ) 

Τα δικαιώματα των καταναλωτών ΒΛΑΣΗΣ ΦΡΙΣΥΡΑΣ

Ηλεκτρομαγνητικά κύματα

Οι καταναλωτές έχουν δικαίωμα:

Ιχνηλάτης και μάνατζερ

Ο ήχος στο ραδιόφωνο και ο ήχος και η εικόνα στην τηλεόραση λαμβάνονται από αυτές τις συσκευές χάρη στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που στέλνονται από τις κεραίες των ραδιοφωνικών και των τηλεοπτικών σταθμών αντίστοιχα.

Στις βασικές υπηρεσίες.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΤΗΜΕΡΤΖΗ

Όμως τι είναι και πώς παράγονται αυτά τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα;

Στο αποδεκτό επίπεδο ασφάλειας.

Ο συλλέκτης Βλάσης Φρισύρας έχει σπάσει ένα ρεκόρ.

Ας θεωρήσουμε μια κεραία, δηλαδή ένα συρμάτινο αγωγό, η οποία τροφοδοτείται από εναλλασσόμενη τάση V.

Σε επαρκή πληροφόρηση.

Μέσα σε τριάντα δύο χρόνια συγκέντρωσε περίπου 4.500 πίνακες (150 έργα τον χρόνο).

Η κεραία διαρρέεται από εναλλασσόμενο ρεύμα και τα ελεύθερα ηλεκτρόνια μέσα σ΄ αυτήν εκτελούν αρμονική ταλάντωση.

Στην επιλογή περίθαλψης.

Δημιούργησε ένα επιτυχημένο μουσείο, που φέρει το όνομά του, στην Πλάκα, ζει οικογενειακώς μέσα σ' αυτό και έκανε ένα τολμηρό άνοιγμα στο εξωτερικό.

Γύρω από την κεραία δημιουργείται ένα ηλεκτρικό και ένα μαγνητικό πεδίο, των οποίων οι δυναμικές γραμμές, κάποια χρονική στιγμή, εικονίζονται στο σχήμα (α).

Στην αντιπροσώπευση στη χάραξη πολιτικής στον τομέα της υγείας.

Και όλα αυτά με τα έσοδα από την άσκηση της δικηγορίας, χωρίς κρατική επιχορήγηση. Το ηλεκτρικό και το μαγνητικό πεδίο μεταβάλλονται ημιτονοειδώς με το χρόνο και αυτή η μεταβολή διαδίδεται, απομακρυνόμενη από την κεραία, κατά μήκος της ευθείας xx, που αποτελεί και τη διεύθυνση διάδοσης του κύματος.

Στην επανόρθωση των λαθών και των κακώς κειμένων.

"Γίνεται;", θα αναρωτηθείτε. Η διάδοση αυτή της διαταραχής ονομάζεται ηλεκτρομαγνητικό κύμα.

Στη παιδεία υγιεινής.

Όλα αυτά είναι πράγματα που έγιναν, είναι η απάντηση, και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ετοιμάζεται να τιμήσει αύριο τον Βλάση Φρισύρα για το έργο του με τον Χρυσό Σταυρό του Φοίνικα. Το ηλεκτρομαγνητικό κύμα δε χρειάζεται κάποιο ελαστικό μέσο για να διαδοθεί.

Σε ένα υγιεινό περιβάλλον.

Γεννημένος το 1945, ο Βλάσης Φρισύρας έγινε συλλέκτης από ένα "απωθημένο", όπως λέει. Διαδίδεται ακόμα και στο κενό και μάλιστα με ταχύτητα ίση με την ταχύτητα διάδοσης του φωτός στο κενό.

ΠΙΝΑΚΑΣ 2

Ήθελε να σπουδάσει ζωγραφική. Σε κάθε θέση της ευθείας xx οι εντάσεις του ηλεκτρικού και του μαγνητικού πεδίου είναι κάθετες μεταξύ τους, καθώς επίσης και προς τη διεύθυνση διάδοσης (σχήμα β).

Τι μπορούν ν' απαιτήσουν οι ασθενείς

Προτίμησε τα νομικά και να ζωγραφίζει ερασιτεχνικά. Γι΄ αυτό λέμε ότι το ηλεκτρομαγνητικό κύμα είναι εγκάρσιο κύμα.

Το δικαίωμα των ασθενών στην επαρκή πληροφόρηση, ακόμη περιλαμβάνει:

Αποφάσισε να κατακτήσει τη ζωγραφική μέσα από την απόκτηση των έργων των άλλων.

Όπως στο μηχανικό κύμα τα μόρια του μέσου εκτελούν αρμονικές ταλαντώσεις, έτσι και στο ηλεκτρομαγνητικό κύμα η ένταση " του ηλεκτρικού και η ένταση Β του μαγνητικού πεδίου, σε κάθε σημείο, ταλαντώνονται αρμονικά.

Πλήρη ανάλυση εξόδων.

"Είναι τέτοιο το πάθος μου", ομολογεί, "που έχω τη ματαιόδοξη πεποίθηση ότι η συλλογή έργων τέχνης με κάνει έναν από τους ευτυχέστερους ανθρώπους, αφού μέσα από τα έργα τέχνης κατορθώνω να νικήσω τον θάνατο, αφήνοντας πίσω μου τόσα έργα".

Προειδοποίηση για μεταφορά σε κάποιο άλλο νοσοκομείο ή χώρο.

Δεν είναι μυστικό ότι ο Βλάσης Φρισύρας ασχολήθηκε εξ αρχής με τη συλλογή έργων νέων, άγνωστων καλλιτεχνών, και αγόραζε τέχνη χονδρικώς, ότι έγινε κυνηγός ταλέντων.

Ενημέρωση για τα προσόντα των γιατρών.

Κάποιοι απ' αυτούς χάθηκαν.

Συμβουλές για όλες τις πλευρές της προσωπικής φροντίδας και της χρήσης των φαρμάκων, που έχουν χορηγηθεί.

Έχει σήμερα, όμως, στην κατοχή του τουλάχιστον εκατό "ισορροπιστές" του Γιώργου Λάππα, 200 από τα πρώτα έργα του Εδουάρδου Σακαγιάν κ.ά.

Πληροφορίες για ειδικές ευκολίες βοήθειας ή οργανισμούς, που μπορούν να βοηθήσουν στην περαιτέρω ανάρρωση τους.

Κι αν σήμερα ο κόσμος κάνει ουρές για να δει την έκθεση "Αντίο Ατελιέ" του Χρόνη Μπότσογλου, ο Φρισύρας γνώρισε και απέκτησε τα έργα του σημερινού πρύτανη όταν ελάχιστοι ασχολούνταν μαζί του.

Παροχή πλήρων στοιχείων για την κατάσταση τους, καθώς και πρόσβαση στα ιατρικά τους αρχεία.

Σ' αυτούς που μπορεί να του καταλογίζουν ότι τα απέκτησε "για ένα κομμάτι ψωμί" απαντά ότι με τη συλλογή, τους καταλόγους, την κυκλοφορία των έργων τους στα πρώτα τους βήματα συνέβαλε στην καθιέρωση πολλών. Ο Φρισύρας θα μπορούσε να σταματήσει σ' αυτά και να αναλωθεί στην προσπάθεια να συντηρήσει το μουσείο του. Δεν είναι στη φύση του. Ανοίχθηκε, εγκαινιάζοντας φιλόδοξα και δαπανηρά προγράμματα συνεργασίας με μουσεία και καλλιτέχνες του εξωτερικού. Πήρε έναν διάσημο ξένο συν-διευθυντή, τον Έντουαρντ Λούσι Σμιθ. Τους άνοιξε την πόρτα του μουσείου του. Μπορεί σήμερα να ποντάρει στην προβολή γνωστών ονομάτων. Αυτό που δεν άλλαξε είναι ότι παραμένει ο παθιασμένος συλλέκτης της ανθρωποκεντρικής βιωματικής ζωγραφικής του τελάρου. Κι αυτό το αμετακίνητο πάθος είναι σαν τη φωτιά που θερμαίνει, καίει αλλά και εξευγενίζει: το αρχέγονο ένστικτο της απόκτησης.