Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ντέρμπι στην πυλαία :: 14/3/2006 20:11:41) 

Ο αγώνας ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκού θα κρίνει την πρώτη και την τέταρτη θέση της κανονικής περιόδου.

Ας προσέξουμε

Α1 ΑΝΔΡΩΝ

• Ο συντελεστής τριβής κύλισης L ουσιαστικά εξαρτάται από το μέγεθος της παραμόρφωσης που θα υποστούν οι επιφάνειες·

Ντέρμπι στην Πυλαία

δηλαδή μεγάλη παραμόρφωση σημαίνει μεγάλο L και αντίστροφα.

Λίγες ώρες μετά το ναυάγιο στις Βαλεαρίδες Νήσους, ο Παναθηναϊκός είναι αναγκασμένος να αφήσει πίσω του τη Μαγιόρκα και το Τοπ Τιμς καπ και να αφοσιωθεί στο σημερινό ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ (18:00, ΕΤ1) που αναμένεται να κρίνει οριστικά τόσο τη μάχη της πρώτης θέσης (για ΠΑΟ και Ηρακλή), όσοι και αυτήν της 4ης θέσης (για ΠΑΟΚ και Πάτρα).

• Τα τρένα έχουν μεταλλικούς τροχούς που κυλίονται στις σιδηροτροχιές, ακριβώς για να ελαχιστοποιείται η παραμόρφωση και επομένως και ο συντελεστής τριβής κύλισης L.

Ο Δικέφαλος δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα, αφού οι Γκενς και Πλίκας ξεπέρασαν τα προβλήματά τους και είναι στη διάθεση του κ. Μπογκογιέφσκι, που θέλει να πετύχει την πρώτη του νίκη σε ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος.

• Η δύναμη F (δύναμη έλξης) είναι ανάλογη με το βάρος Β του κυλιόμενου σώματος, αλλά αντίστροφη με την ακτίνα του R.

Ο 'Μπόγκι' δεν έχει κερδίσει μέχρι στιγμής Ηρακλή, Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, ενώ όλοι στον ΠΑΟΚ δεν έχουν ξεχάσει την τραγική εμφάνιση του πρώτου γύρου, όταν έχασαν με κατεβασμένα τα χέρια.

Αυτό σημαίνει ότι στα βαρέα οχήματα πρέπει να χρησιμοποιούνται τροχοί μεγάλης ακτίνας, ώστε να μειώνεται η απαιτουμένη δύναμη έλξης F.

Την ίδια ώρα στον Παναθηναϊκό, ο Χαβιέρ Βέμπερ απέφυγε να πει οτιδήποτε στους παίκτες του (στην πρώτη προπόνηση μετά το φάιναλ φορ), το κλίμα παραμένει βαρύ και πιθανή αποτυχία μπορεί να προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερη αναταραχή.

Πίνακας 4.6 ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΡΙΒΗΣ ΚΥΛΙΣΗΣ Σιδερένιος τροχός σε χωμάτινο δρόμο - L = 0,100cm Σιδερένιος τροχός σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο - L = 0,015cm Τροχός αυτοκίνητου σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο - L = 0,035cm Τροχός σιδηροδρόμου - L = 0,002cm

ΑΝΑΒΟΛΗ πήρε η απολογία του Κάρλος Μορένο, ο οποίος ζήτησε την εξέταση του δεύτερου δείγματός του κι έτσι θα παρουσιασθεί ενώπιον του αθλητικού δικαστή στις 24 Μαρτίου.

Είναι βέβαιο ότι η κύλιση είναι ευκολότερη από την ολίσθηση.