Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διαφημίσεις :: Διαφήμιση

( πληροφορική στα ελληνικά σχολεία ) 

Πληροφορική στα ελληνικά σχολεία

ΔΙΚΤΥΟ

Κείμενο 3 [Μια κινηματογραφική ταινία - μια φιλία]

Ολοκληρώθηκε από την Info-Quest η προμήθεια και υλοποίηση του πρώτου πιλοτικού δικτύου σχολικής εκπαίδευσης που φιλοδοξεί να εισάγει την πληροφορική στα ελληνικά σχολεία και φέρει το όνομα "Οδυσσέας".

Νόστιμον ήμαρ

Είδα μια ταινία στον κινηματογράφο. Aποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου Δικτύου Σχολικής και Εκπαιδευτικής Αναγέννησης σε Αχαΐα, Θράκη και Αιγαίο, που σε πρώτη φάση ξεπέρασε τα 200 εκατ. δραχμές και έχει καλύψει 20 σχολεία, ενώ προβλέπεται ότι τελικά ο αριθμός των "διαδικτυομένων" σχολείων θα ανέλθει σε 60.

Π.Κ.

Και μου άρεσε πολύ. Η Info-Quest έχει εξοπλίσει τα εργαστήρια των σχολείων της πρώτης φάσης, συνδέοντάς τα σε ένα ενιαίο δίκτυο με δυνατότητες μεταξύ τους διασύνδεσης, αλλά και με πρόσβαση σε παγκόσμιες δικτυακές υπηρεσίες και στο Ίντερνετ.

Στο μουσείο-τύμβο που στεγάζει τους βασιλικούς τάφους της Βεργίνας, σε μια υποβλητική ατμόσφαιρα ημίφωτος, θα εγκατασταθούν και πάλι όλα τα χρυσά, τα ασημένια σκεύη και όπλα, οι λάρνακες με το αστέρι της Βεργίνας που είχαν εκπατρισθεί για μερικά χρόνια στο Μουσείο Θεσσαλονίκης και επεστράφησαν στον τόπο εύρεσής τούς, σύμφωνα και με την επιθυμία του ανασκαφέα Μανόλη Ανδρόνικου.

Βγήκα και πήγα σε ένα φιλικό σπίτι και τους μίλησα για την ταινία. Τα σχολεία εκτείνονται στις περιοχές της Αχαΐας, στην αστική περιοχή της Πάτρας και της Θράκης, στην Ξάνθη και το Αιγαίο, στις Κυκλάδες, τη Σάμο και τη Λέσβο.

Δίπλα στις χρυσελεφάντινες κλίνες, την ανασύσταση της μεγαλειώδους πυράς σε ειδικές βιτρίνες ασφαλείας με φωτισμό από οπτικές ίνες, ο "Χρυσός του Φιλίππου" επιστρέφει, ώστε να αποκατασταθεί η ηθική και επιστημονική τάξη των πραγμάτων που δεν θέλει τη διάλυση των ευρημάτων και την απομάκρυνσή τους από τον τόπο όπου βρέθηκαν.

Γελάσανε και μου είπαν "πως ήταν αηδία".

Έτσι και το Μουσείο της Βεργίνας θα κλείσει για λίγους μόνο μήνες, έως τον Μάρτιο.

Δε μίλησα, δειπνήσαμε όλοι μαζί, αργά έφυγα, στο δρόμο σκεφτόμουν "πως είμαστε διαφορετικοί", έφτασα στο σπίτι μου και ξάπλωσα.

Οι μελέτες είναι έτοιμες, εγκεκριμένες, και το μόνο που χρειάζεται είναι το χρήμα και ο χρόνος για την αποκατάσταση του συνόλου.

Δεν κοιμήθηκα εκείνη τη νύχτα, σκεφτόμουν πόσο διαφέραμε με τους γνωστούς μου, αποφάσισα να διακόψω τις σχέσεις μου μαζί τους και τους έστειλα ένα γράμμα που τους έγραφα ότι δε θα ήθελα να ξαναϊδωθούμε…

Εξάλλου, κλείνει και το Μουσείο των Δελφών εκτός από την αίθουσα του Ηνιόχου, κλείνει και το Μουσείο Πατρών για ένα μήνα.

Σε μια εβδομάδα, πήρα ένα γράμμα εκ μέρους τους με μια φράση:

Με τόσα λουκέτα που πέφτουν στα μουσεία, αναρωτιέμαι γιατί δεν ανοίγουν, τουλάχιστον, το Μουσείο των Μυκηνών, το οποίο θεωρητικά είναι έτοιμο να ανοίξει εδώ και αρκετούς μήνες.

"Επιμένουμε πως η ταινία ήταν αηδία".

Τάκης Κανελλόπουλος, στο Ιστορίες του Κινηματογράφου από την Ελληνική Λογοτεχνία (Ιστορία 79η), εκδ. Αιγόκερως, 1995

Ερώτηση κατανόησης Γιατί ο συγγραφέας αποφάσισε να μην ξαναϊδωθεί με τους φίλους του;