Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( στον "πυρετό" του ντέρμπι ) 

ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΑΡΗΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Εγνατία από το 2004

Ακούω και μιλώ

Στον "πυρετό" του ντέρμπι

Στην κυκλοφορία από Ηγουμενίτσα μέχρι Αλεξανδρούπολη

Παρατηρήστε τις ρηματικές φράσεις που ξεχωρίσατε προηγουμένως, καθώς και εκείνες της στήλης Β στην άσκηση 1.

Μία μέρα έχει απομείνει από το ντέρμπι με τον "αιώνιο" αντίπαλο, τον συντοπίτη Άρη και στον ΠΑΟΚ, προσπαθούν να καλύψουν τις αδυναμίες τους.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΣΙΟΣ

- Τι μπορείτε να πείτε για τα συστατικά στοιχεία μιας ΡΦ;

Αδυναμίες που οδήγησαν τον "δικέφαλο" στην δέκατη συνεχόμενη ήττα του στην Ευρώπη.

Στις αρχές του 2004 θα ολοκληρωθεί και θα δοθεί σε κυκλοφορία η λεγόμενη "λειτουργική Εγνατία" από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Ηγουμενίτσα, το μεγαλύτερο αυτή τη στιγμή έργο που πραγματοποιείται στην Ελλάδα.

- Από ποιες άλλες φράσεις μπορεί να αποτελείται;

Απέναντι στην Τιμσίστεμ, ο ΠΑΟΚ δεν κατάφερε να αποφύγει τα δεινά που τον ακολουθούν σχεδόν κάθε φορά που εγκαταλείπει το Αλεξάνδρειο.

ΚΟΖΑΝΗ

Πολύ γρήγορα -όπως συνέβη και στη Γαλλία κόντρα στη Βιλερμπάν- βρέθηκε να υπολείπεται αρκετών πόντων της αντιπάλου του και ουσιαστικά όλες οι προσπάθειες των παικτών αναλώθηκαν στο "κυνηγητό" του σκορ.

Όπως διαβεβαίωσε η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Βάσω Παπανδρέου, στη διάρκεια τριήμερης επίσκεψής της σε εργοτάξια του υπό κατασκευή αυτοκινητοδρόμου, στόχος της κυβέρνησης είναι να λειτουργεί ο άξονας ως σύνολο, δηλαδή να είναι δυνατή η συνεχής ομαλή κυκλοφορία σε όλο το μήκος της Εγνατίας Οδού.

Στις αρχές της επανάληψης εμφανίστηκαν κάποια σημάδια βελτίωσης, αλλά και πάλι οι παίκτες δεν έδειξαν την απαιτούμενη αυτοσυγκέντρωση που θα έφερνε σε δύσκολη θέση τους παίκτες της Τιμσίστεμ.

Όπως εξήγησε, για τα τμήματα συνολικού μήκους 59 χιλιομέτρων για τα οποία υπάρχουν μελέτες αλλά όχι χρηματοδοτήσεις θα χρησιμοποιηθεί το υφιστάμενο οδικό δίκτυο με βελτιώσεις και διαπλατύνσεις εκεί όπου απαιτείται.

Οι γηπεδούχοι χρειάστηκαν μόλις 3-4 λεπτά για να επαναφέρουν τη διαφορά σε τιμές πάνω των 10 πόντων, δίνοντας ταυτόχρονα τέλος σε όποιες ελπίδες των φιλοξενούμενων για νίκη.

Η κ. Παπανδρέου είπε ότι τα τρία αυτά τμήματα, που βρίσκονται στη Δυτική και Κεντρική Μακεδονία και στην Ήπειρο, η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να βρεθούν κονδύλια με την αναθεώρηση του Γ' Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, ενώ υπάρχει και το σενάριο της χρηματοδότησης από ιδιώτες. Η παραπάνω εικόνα, που τείνει να γίνει συνήθεια τον τελευταίο χρόνο στον ΠΑΟΚ, δεν ευχαρίστησε τον Σερφ.

Αλλάξαμε τις μελέτες

Ο Ισραηλινός βλέπει ότι οι αγώνες περνούν και η ομάδα δεν βρίσκει αντίδοτο στο πρόβλημα των εκτός έδρας αγώνων.

Απαντώντας, εξάλλου, στις επικρίσεις στελεχών της Νέας Δημοκρατίας για υπερβάσεις στον προϋπολογισμό και καθυστερήσεις στην κατασκευή του έργου, η κ. Παπανδρέου τόνισε ότι οι καταγγελίες δεν ευσταθούν και κατηγόρησε την αξιωματική αντιπολίτευση για λασπολογία και κινδυνολογία.

Ο ΠΑΟΚ έχασε στην Μπολόνια γιατί αγωνίστηκε όπως ακριβώς…δεν ήθελε ο προπονητής του.

"Μετά το δυστύχημα στην Αυστρία αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε όλες τις μελέτες και να κατασκευάσουμε σε όλο το μήκος του αυτοκινητοδρόμου διπλές σήραγγες και διπλές γέφυρες.

"Χάσαμε από μια καλύτερη ομάδα, η οποία δεν έχει χάσει κανένα ματς στην έδρα της τα τελευταία τρία χρόνια", παραδέχθηκε ο Σερφ, αλλά στην ουσία γνώριζε ότι αν οι παίκτες του ακολουθούσαν τις εντολές του το αποτέλεσμα θα μπορούσε να ήταν διαφορετικό.

Μιλάμε για ένα άλλο έργο και είναι λογικό να υπάρχουν υπερβάσεις", υπογράμμισε.

"Εστιάζω την ήττα μας σε τέσσερις βασικούς παράγοντες.

Ανέφερε δε χαρακτηριστικά ότι μόνο για την περιοχή της Ηπείρου οι αλλαγές αυτές στις μελέτες κόστισαν περισσότερο από 200 δισ. δραχμές.

Πρώτον, κανένας παίκτης, με εξαίρεση τον Μπέρι, δεν βρέθηκε σε καλή φόρμα.

Αιχμές κατά οικολόγων

Δεύτερον, δεν καταφέραμε να σταματήσουμε τους αιφνιδιασμούς της Τιμσίστεμ.

Στη διάρκεια ομιλίας της, που πραγματοποιήθηκε στην πόλη της Κοζάνης, η κ. Παπανδρέου, απευθυνόμενη σε εκπροσώπους φορέων της περιοχής, αναφέρθηκε στη σημασία του έργου, ενώ άφησε αιχμές εναντίον μελών οικολογικών οργανώσεων για τις γνωστές προσφυγές που κατέθεσαν και είχαν ως αποτέλεσμα να καθυστερήσουν σημαντικά τα έργα.

Τρίτον, ο Μουλαομέροβιτς μας έκανε τη ζημιά, πολύ μεγαλύτερη από ότι περίμενα.

Επίσης αναφέρθηκε και στην τεχνογνωσία και εμπειρία που αποκτούν οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες, που, όπως είπε, θα φανεί στα επόμενα χρόνια.

Μας έβαλε 15 πόντους στο πρώτο ημίχρονο, ενώ έπαιξε πολύ καλή άμυνα πάνω στον Κιγκ.

Το Μετρό Θεσσαλονίκης

Τέταρτον, ήταν αδύνατο να κερδίσουμε όταν οι αντίπαλοί μας εκτέλεσαν διπλάσιες ελεύθερες βολές (28 έναντι 14)".

Αισιόδοξη, ότι μέσα σε περίπου έναν μήνα θα ανάψει το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης, δήλωσε η υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Βάσω Παπανδρέου, υπογραμμίζοντας ότι αν όλα εξελιχθούν ομαλά, το φθινόπωρο θα ξεκινήσουν οι εργασίες.

Τραυματίας ο Κιγκ

Η κ. Παπανδρέου, στη διάρκεια της τριήμερης περιοδείας της σε εργοτάξια της Εγνατίας Οδού από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ηγουμενίτσα, ανήγγειλε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον ερχόμενο μήνα θα πει "το μεγάλο ναι ή το μεγάλο όχι" για το έργο του Μετρό που, όπως είπε, "ταλαιπωρεί εδώ και πολλά χρόνια τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης, αλλά και την κυβέρνηση".

Ο Φράνκι Κινγκ, δεν προπονήθηκε χθες και όπως δείχνουν τα πράγματα θα απέχει και από τη σημερινή προπόνηση. Ο Αμερικάνος ταλαιπωρείται από σύσπαση των οπίσθιων ραχιαίων και μετά από υπόδειξη του γιατρού της ομάδας ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή. Περίπτωση να απουσιάσει από το αυριανό παιχνίδι με τον Άρη δεν υπάρχει ούτε μία. Ο "βασιλιάς" θα δώσει κανονικά το παρών στο ντέρμπι.