Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Επιστολή αναγνώστου

( να μας ενδιαφέρει το "ξένο", αλλά να κοιτάμε και την αυλή μας ) 

Να μας ενδιαφέρει το "ξένο", αλλά να κοιτάμε και την αυλή μας

ΔΙΚΤΥΟ

Διαβάζω και γράφω

Αγαπητή "Μακεδονία",

Άσπρη ασπρίλα πλάκωσε

1. Δημοσιεύτηκαν σε μια εφημερίδα τα αποτελέσματα μιας διεθνούς έρευνας που έγινε το 2004 για τη χρήση αναβολικών ουσιών από αθλητές.

Αλήθεια!

Μ.Π.

Γράψτε σε μια παράγραφο τα συμπεράσματα που βγάζετε μελετώντας τα διαγράμματα που ακολουθούν και συνοψίζουν τις απαντήσεις όσων συμμετείχαν στην έρευνα.

Πόσοι Μακεδόνες και Θρακιώτες διαβάζουν Αθηναϊκές εφημερίδες;

Το νέο φρούτο εξ Αμερικής ονομάζεται λεύκανση δοντιών.

- Τι πιστεύει ο κόσμος σήμερα για τη χρήση αναβολικών ουσιών στον παγκόσμιο και ελληνικό αθλητισμό;

Γιατί προτιμούν τον αθηναϊκό Τύπο και όχι τον τοπικό;

"Σε λίγα χρόνια θα αποτελεί και στην Ευρώπη μέρος της καθημερινής υγιεινής", λέει άνθρωπος του μάρκετινγκ. εφημ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, 2004

Έχουμε τόσες αξιόλογες εφημερίδες που προβάλλουν τα προβλήματά μας.

Γιατί;

2. Αφηγηθείτε ένα αθλητικό γεγονός που ζήσατε οι ίδιοι από κοντά είτε ως θεατές είτε ως αθλητές.

Είναι για το καλό όλων μας, να ξέρουμε το τι γίνεται γύρω μας.

Διότι "τα λευκά δόντια διευκολύνουν την κοινωνική ζωή.

Η αφήγησή σας θα διαβαστεί στην τάξη.

Όταν όμως πωληθούν ή κλείσουν τότε λέμε: τι κρίμα έκλεισε…

Αν έχεις ένα ωραίο χαμόγελο, οι άνθρωποι σου κάνουν με μεγαλύτερη ευκολία μια μικρή εξυπηρέτηση".

Δυστυχώς, μας κατέχει ξενομανία.

Τώρα που ο Μπους θα πρέπει να μιλήσει στο "έθνος" και να εξηγήσει τα ανεξήγητα, μάλλον θα περάσει πρώτα από την ειδική λάμπα που ενεργοποιεί το ζελ λεύκανσης.

Ακόμα και στις πινακίδες, ξένα ονόματα.

Δεν στοιχίζει παρά 800 ευρώ και στην περίπτωσή του θα πληρώσει το κράτος.

Διαφημίζουν τις ιταλικές πίτσες, τα φαστ-φουντ και όχι τις Θεσσαλονικιώτικες λιχουδιές.

Αν πάλι δεν θέλει κάποιος να "τα σκάσει" στον οδοντίατρο, μπορεί να πάρει, λέει, και σπίτι του μια ειδική κασετίνα λεύκανσης και να εφαρμόζει τη θεραπεία μία ώρα την ημέρα, για δύο εβδομάδες.

Φτάνει πια αυτή η ξενομανία.

Γιατί όλες αυτές οι ατομικές περιποιήσεις, που κρατάνε ώρες, θυμίζουν το ανέκδοτο που καταλήγει "άλα κουστουμιά ο ανάπηρος";

Τα παιδιά τρώνε, ό,τι τα σερβίρουμε.

Μάλλον γιατί συνήθως συνοδεύονται από εσωτερικό κόσμο μαύρο κι άραχνο.

Το μάρκετιγκ κυριαρχεί πια στη ζωή μας. Όλοι ξανά πίσω να ζήσουμε στις ρίζες μας ανθρώπινα.

Με άπειρη εκτίμηση

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ