Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διαφημίσεις :: Ελεύθερο ρεπορτάζ

( 14/3 ψηφίζουμε το άσμα της βίσση :: 9/2/2006 20:24:59) 

14/3 ψηφίζουμε το άσμα της Βίσση

Θέματα για συζήτηση και έκφραση-έκθεση (σχετικά με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας)

Στις 14 Μαρτίου ορίστηκε τελικά από την ΕΡΤ η βραδιά επιλογής του ελληνικού τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στη δική μας Eurovision. Εργαστείτε σε ομάδες, για να συγκρίνετε την ειδησεογραφία μιας ημέρας όπως δίνεται: α) από τον τύπο, β) από το ραδιόφωνο, γ) από την τηλεόραση. Στο γνώριμο για εκείνη χώρο του "Βοτανικού" η Άννα Βίσση θα ερμηνεύσει πιθανότατα τρία τραγούδια, από τα οποία κοινό και κριτική επιτροπή θα επιλέξουν εκείνο που θα μας εκπροσωπήσει στις 20 Μαΐου.

Παρατηρήστε πώς επιδρά το επικοινωνιακό μέσο/κανάλι (εφημερίδα, ραδιόφωνο, τηλεόραση) στο μήνυμα (ειδήσεις) και συνδυάστε τις παρατηρήσεις σας με όσα γνωρίζετε για τα στοιχεία της ομιλίας και για τις διαφορές προφορικού-γραπτού λόγου.

Εκτός αυτής της βραδιάς, την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσουν κατά πάσα πιθανότητα οι εκπομπές για τη Eurovision με οικοδεσπότες τον Γιώργο Καπουτζίδη και τη Ζέτα Μακρυπούλια.

Συνθέστε ένα κείμενο με τα συμπεράσματα σας και παρουσιάστε το στην τάξη.

Εν τω μεταξύ, η βρετανική εταιρεία "Stage One", που ανέλαβε την κατασκευή των σκηνικών, έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο στάδιο και οι πληροφορίες θέλουν τη σκηνή να είναι πολύ εντυπωσιακή.

Να συγκρίνετε τα κυριότερα μέσα μαζικής επικοινωνίας (τύπο, ραδιόφωνο, τηλεόραση) και να εντοπίσετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του καθενός.

Αλλάζει η ψηφοφορία;

Ο μεγάλος σε διάρκεια τελικός της Eurovision δεν φαίνεται πως ικανοποιεί την EBU, η οποία διά του εντεταλμένου συμβούλου της Σβάντε Στοκσέλιους ανακοίνωσε πως πρέπει να μειωθεί η διάρκεια σε λιγότερο από τρεις ώρες. Κάποιοι θεωρούν πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί αν αλλάξει το σύστημα ψηφοφορίας, δηλαδή οι ψήφοι 1 έως 7 να καταχωρούνται αυτόματα στον πίνακα και ο εκπρόσωπος κάθε χώρας να ανακοινώνει αναλυτικά μόνο τα 8άρια, τα 10άρια και τα 12άρια. Όμως, η EBU δεν θέλει να αλλάξει τόσο δραματικά το καλύτερο για τους τηλεθεατές μέρος του διαγωνισμού και προσανατολίζεται σε μείωση των διαλειμμάτων και του προλόγου των εκπροσώπων καθεμιάς από τις 38 χώρες που συμμετέχουν.